Street Legal

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 806 views sinds 30-01-2008

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 18:28:
[...]

ik heb ook een bak die helemaal gaat flippen als je er geen rev lim. op zet, haal gewoon ff stage 4 en pleur en een rev lim. op. Koop 21" banden, dat helpt ook. Verder misschien steeds 1 versnelling te hoog zitten, niet echt goed, maar dan is hij beter bestuurbaar.
heb je die pic van me gezien? het is echt onmogelijk om dat ding onder controle te houden...
in z'n 6de spint ie nog, als die op toeren is.

Check mijn knowledge base!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-01 19:57
**#%@#^@#$^@#
sorry wil ff mn frustratie kwijt
telkens als ik bijvoorbeeld wat van mn auto afhaal dan zakt hij ff naar beneden, bekend bij iedereen denk k, maar zodra hij te hard zakt, loopt die hele game vast!
CTRL+ALT+DEL werkt niet, moet m gewoon resette :( :(
echt zwaar iritant, kan ook niet fatsoenlijk racen, een KLEIN tikje tegen mn auto en de hele game hangt! :(

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-01 12:31

DanceTrend

w0ei

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 18:50:En zijn er nog mensen met request voor goeie decals?

Want ik ga niet een pack releasen alleen met het got decaltje
Mja kweenie maaruh als ik een decal erop wil doen loopt t spel vast...
Anders moet je ff een MOOIE NOS decal maken, alleen die lettertjes met dat streepje enzo..

Verwijderd

RedHat schreef op 03 november 2002 @ 18:38:
Turbo 14.5 is sneller.

15.141
15.031

wat is sneller... turbo 14.5 dus.

(kwart mile gezien)
oja, maar hij trekt wel veel langzamer op..

Verwijderd

Cooliez schreef op 03 november 2002 @ 18:52:
[...]

heb je die pic van me gezien? het is echt onmogelijk om dat ding onder controle te houden...
in z'n 6de spint ie nog, als die op toeren is.
nee... laat eens zien

Verwijderd

DanceTrend schreef op 03 november 2002 @ 18:55:
[...]

Mja kweenie maaruh als ik een decal erop wil doen loopt t spel vast...
Anders moet je ff een MOOIE NOS decal maken, alleen die lettertjes met dat streepje enzo..
Ik zal zometeen ff kijken ben nu naar een nieuwe bmx fiets kijken maar kan niks op inet vinden

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-01 20:50
Fire_Bird schreef op 03 november 2002 @ 18:55:
**#%@#^@#$^@#
sorry wil ff mn frustratie kwijt
telkens als ik bijvoorbeeld wat van mn auto afhaal dan zakt hij ff naar beneden, bekend bij iedereen denk k, maar zodra hij te hard zakt, loopt die hele game vast!
CTRL+ALT+DEL werkt niet, moet m gewoon resette :( :(
echt zwaar iritant, kan ook niet fatsoenlijk racen, een KLEIN tikje tegen mn auto en de hele game hangt! :(
daar heb ik ook last van. bij win2k en bij win xp :( ik w8 duz wel ff op patch numero 2.

Verwijderd

wie wil effe zn savegames op internet zetten :?

Kom verdomme niet verder met mn eerste auto (Ninja 209pk).

Ik rijd dat ding steeds kapot en dan kan ik hem niet meer repareren omdat ik geen geld heb. Zo kom ik nooit verder :(

• AproK
http://people.zeelandnet.nl/fosse/streetlegal2.jpg
geen dingen verandert aan onderdelen ofzo, kwam ineens met zoveel pk te zitten...

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:53

Maxow

Hidden Sound System

is er al een nieuwe patch? :)

Verwijderd

en weet iemand wat cheats te vinden? Voor geld ofzo?

Verwijderd

Cooliez schreef op 03 november 2002 @ 19:51:
[...]

http://people.zeelandnet.nl/fosse/streetlegal2.jpg
geen dingen verandert aan onderdelen ofzo, kwam ineens met zoveel pk te zitten...
dat zijn engine preformence, laat de auto zelf eens zien..

• AproK
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:43:

Ik rijd dat ding steeds kapot en dan kan ik hem niet meer repareren omdat ik geen geld heb. Zo kom ik nooit verder :(
het is eigk zeer makkelijk hoor...

gewoon, auto kopen met 4wd, grootste cyl kop, grootste inhoud motor en supercharger
of een turbo als je veel knalt, zoals ik, anders knalt ie er alsmaar vanaf

dan constant kleine drag races doen voor 1k, en je bent loaded in no time

ik maak een V6 in met m'n 4cyl..

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:43:

Gewoon beter rijden? :)
Je kunt zelf aangeven tot waar je wilt racen (finish vlagje).. Neem een recht stuk en voila :)

• AproK
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/fosse/streetlegal3.jpg
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:53:
[...]

dat zijn engine preformence, laat de auto zelf eens zien..
maar die laten jouw dan niet schrikken? damn :)

Verwijderd

Snap er HELEMAAL GEEN FUCK MEER VAN!

Waar kun je dan dragracen tegen elkaar voor dat geld? Hit the streets?
Dan kan ik dat flaggetje niet verzetten hoor. En ik moet de grootste engine enzo kopen? Daar heb ik dus geen geld voor :?

T schiet echt niet op met dit spel. Kom geen kloot verder.

Verwijderd

Cooliez schreef op 03 november 2002 @ 19:53:
[...]

het is eigk zeer makkelijk hoor...

gewoon, auto kopen met 4wd, grootste cyl kop, grootste inhoud motor en supercharger
of een turbo als je veel knalt, zoals ik, anders knalt ie er alsmaar vanaf

dan constant kleine drag races doen voor 1k, en je bent loaded in no time

ik maak een V6 in met m'n 4cyl..
gewoon een 4wd kopen en opvoeren ja, en hoe kom je aan het geld? In het begin kun je een supercharger erop gooien en misschien zon NOS geval. MAar dan ben je nog niet snel :(

• AproK
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 20:20:
[...]

gewoon een 4wd kopen en opvoeren ja, en hoe kom je aan het geld? In het begin kun je een supercharger erop gooien en misschien zon NOS geval. MAar dan ben je nog niet snel :(
ik wel :P
OK OK
rustig
zal ff overnieuw beginnen voor je, en die savegame zippen en hosten

geef me 30min

Verwijderd

Cooliez schreef op 03 november 2002 @ 20:27:
[...]

ik wel :P
OK OK
rustig
zal ff overnieuw beginnen voor je, en die savegame zippen en hosten

geef me 30min
Hmm, dat klinkt goed ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 20:20:
[...]

je komt aan geld door races te winnen, als je gaat racen dan moet je geld inzetten, win je dan krijg je dubbele verlies je ben je alles wat je had ingezet kwijt.

Je kunt het finish vlaggetje verplaatsen.

Als je geld verdient bouw je er een supercharge op. Hij is nu al stukie sneller. Alle onodige rotzooi van de body kun je verkopen, voor dit geld kun je een groter motor kopen. 152 cui. als je meer geld hebt koop je er 67 cm cilinders bij. Hij is nu al stuk sneller. Je kunt er nog NO2 bij kopen. Als je meer geld verdient zou ik je running gear verbeteren. Als je slipt moet je grotere wielen kopen.

Verwijderd

Cooliez schreef op 03 november 2002 @ 19:56:
[afbeelding]
[...]

maar die laten jouw dan niet schrikken? damn :)
weet ik veel, misschien ist wel photosoep, je weet maar nooit met tweakertjes he. Ga eens op de testtrack dan..

• AproK
http://people.zeelandnet.nl/fosse/001.zip

kijk, 1 race gedaan en hij is bloedsnel, in begin kan je idd geen vlaggetje verplaatsen, maar blijf proberen...

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
Vet spel man, heb je het alleen nie wat snel uitgespeeld. Als stage 4 v10 is lijkt me allen v12 nog komen??? Anyway ben hem op dit moment in stukjes aan het kopen en hoop morgen te kunnen spelen, winxp dus kan nog lastig worde als ik dat hier lees,.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

kan iemand hier ff screenies posten van de omgeving en dergelijken?

• Vuvuzela
  • Laatst online: 22:00

Vuvuzela

My spire is forming

Quote :

We will now begin work on a second patch that is specifically designed to address performance issues experienced on some systems.

Hehe >:) dat heb ik en nog veel meer mensen nodig..
Weet iemand wanneer die 2e patch ongeveer uit zal komen ??

I served in a company of heroes.

• AproK
http://people.zeelandnet.nl/fosse/streetlegal4.jpg
http://people.zeelandnet.nl/fosse/streetlegal5.jpg

die witte, die heeft nu eenmaal kleinere bandjes, en slipt dus veel sneller, kan niet op z'n top komen door het glijden. Na de shot kwam er een mega crash :)

bij de rode zie je duidelijk geen blower of whatever en ook duidelijk dat die op z'n achterband rijd. die heeft trouwens minder pk, slechtere onderdelen.

sneller op z'n top trekken gaat gewoon niet, omdat die dan constant slipt, makkelijk dat k een stuur heb.

Verwijderd

Cooliez schreef op 03 november 2002 @ 20:53:
http://people.zeelandnet.nl/fosse/streetlegal4.jpg
http://people.zeelandnet.nl/fosse/streetlegal5.jpg

die witte, die heeft nu eenmaal kleinere bandjes, en slipt dus veel sneller, kan niet op z'n top komen door het glijden. Na de shot kwam er een mega crash :)

bij de rode zie je duidelijk geen blower of whatever en ook duidelijk dat die op z'n achterband rijd. die heeft trouwens minder pk, slechtere onderdelen.

sneller op z'n top trekken gaat gewoon niet, omdat die dan constant slipt, makkelijk dat k een stuur heb.
doe eens die run van kwart mile dan ...

• AproK
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 21:32:
[...]

doe eens die run van kwart mile dan ...
zoals ik al typte, ik kan niet snel accel omdat ik dan te veel wegslip... naja, zal proberen, anders beschuldig je me ervan dat ik fotosoep, terwijl k niet eens kan omgaan ermee :)

en weet je wat klote is, spel proberen te saven en elke keer als je auto net klaar is, dat die dan op die save crashed.

Verwijderd

Cooliez schreef op 03 november 2002 @ 21:54:
[...]

zoals ik al typte, ik kan niet snel accel omdat ik dan te veel wegslip... naja, zal proberen, anders beschuldig je me ervan dat ik fotosoep, terwijl k niet eens kan omgaan ermee :)

en weet je wat klote is, spel proberen te saven en elke keer als je auto net klaar is, dat die dan op die save crashed.
wil gewoon weten of mijn bak sneller is :)

iedereen heeft het probleem van wegslippen...
met een rev lim. gaat het wel beter.. maar blijft kut. Want als ik fijn wil rijden moet ik er 1 van 6500 hebben, maar die is er niet. Als ik 7000 er op zet dan krijg ik hem nauwlijks weg, ik heb er nu 8500 op zitten, maar hij slipt wel...

• AproK
http://people.zeelandnet.nl/fosse/streetlegal6.jpg

naja, sneller zal je bak wel zijn met de eerste 70mph :) daarna niet meer :P
mijn rev limiter wil niet werken, kom niet hoger dan 2000 toeren als die er op zit (bij elke auto)

kwam er ook nog achter dat m'n voorband eigenlijk op de achterste plaats moest (rechts), dus nu heb k weer wat meer grip
---
AAAAAAAAH, dit is NIET LEUK MEER
ik moet en zal die auto hebben en dat kut spel moet en zal crashen als ik probeer te saven met die auto, A R G H

• AproK
http://people.zeelandnet.nl/fosse/streetlegal7.jpg

EINDELIJK! het is gelukt, ik heb um!

Verwijderd

cooliez die savegame werkt hier niet. Incorrect game vrsion ofzo. Ik heb WEL die patch geinstalleerd. Zou je me niet gewoon effe zon savegame die je nu hebt kunnen zippen? En hoe kom je aan al dat geld!?

• AproK
ik heb geen patch, en ik heb gewoon de savegame gezipt, dus wat je vraagt is vaag :P

geld, is een geld cheat, geen zin om voor 1k te racen (heb dit al paar honderd races lang gedaan, schiet niet op
anyway, begin overnieuw:

koop die 4wd (zie specs van auto's) auto, maar niet 1 van 17k, want dat schiet niet op
als er geen tussen staan van 14-15k, ga naar garage en weer terug, dan zullen er wel staan
koop die 4wd auto voor 14-15k
ga naar catalog en koop een groot motorblok en cyl kop, daarna koop je een supercharger met bijhorende zooi.
installeer de zooi, en alles wat je overhebt, verkoopt je
dan ga je naar de body, enigste wat je daar van nodig hebt is een accu
dan pleur je de banden ervanaf, ga naar catalog en koop daar de breedste 17" banden.
je hebt dan nog veel geld over, dus kan je NOS kopen. Ik zou aanraden om zo'n kleine te pakken, aangezien je het toch nooit gebruikt...

veel plezier :)

• AproK

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:22
Kun je bij dit spel een stuur/gamepad gebruiken? Het lukt mij namelijk niet om het in te stellen.

Verwijderd

(laat maar)

Verwijderd

ik heb zelf ook een autotje in elkaar gezet en loopt met NOS 198mp/h beetje sloom maar mn record is 218mp/h ik maak wel een keer een screenie

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-11-2025
kleinelievewolff schreef op 03 november 2002 @ 23:34:
Kun je bij dit spel een stuur/gamepad gebruiken? Het lukt mij namelijk niet om het in te stellen.
Ja dat kan. Ik kan zowel me stuur als me gamepad gebruiken.

Alleen het spel snapt het niet als je 2 controllers tegelijk ingeplugd hebt zitten. Ik moet of mijn stuur of mijn gamepad uit de USB poort halen. Anders kan je inderdaad niks instellen.

[Edit] Had je daarover gebeld gistermiddag? Of had je niet gebeld?

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Is het al bekend wanneer Patch 2 uitkomt ??

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Ik vind het spel maar bagger :X

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Ik zet vanmiddag ff een plaatje van mijn bakkie erop is wel een lijp ding :*)

Verwijderd

klote man, het spel loopt steeds vaker vst, alleen een reset helpt dan nog :(

Het loop vast wanneer ik een crash maak. Valt wel op dat het meestal gebeurt met een auto die ik helemaal getuned heb met siteskirts en alles. Dit is zo niet meer te spelen :|

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09-2025
Jullie zullen vandaag nix van me horen.... Heb zware probs met PC (hd crash enzo)

dus...

Verwijderd

Ik vind het jammer om te horen dat er zoveel mensen met probs zijn bij mij loopt ie helemaal lekker en soepel

Ben niet echt ver meer gekomen nogsteeds lekker stage 1 decals maken is namelijk veel cooler (-:

Verwijderd

Hmm, Met zon "ene" ato loopt het spel niet vast als ik crash, maar pak ik de coyote uit de garage die helemaal getuned is ook que sideskirts enzo, en crash ik daarmee dan loopt het spel vast.

Zou iemand effe zon Coyote willen pakken (eventueel de hele zooi er op willen bouwen) en dan effe een lekkere crash maken met 100+ mph. Kijken of ie dan bij jullie ook vast loopt.

Ik heb hier de patch geintstalleerd. Misschien dat hij dan bij jullie ook vastloopt. Dan ligt het dus aan die auto.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Rusty
Bij mij loopt ie ook heel traag. Onder XP werkt ie helemaal niet, maar dat komt denk ik door mijn direct X versie. Ik heb 8.2 draaien op het moment.

Onder 98 werkt ie wel maar draait bagger. Ik moet terug naar 800x600x16 om geen dia show te krijgen.

En als ik hard crash dan slaat even vast maar draait daarna wel door. Ik heb het idee dat de physics engine heel zwaar is en dat ie dan heel hard moet rekenen om te kijken wat de auto gaat doen en wat er allemaal kapot gaat.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
i want that game.. damn.. moet ik eerst eeen andere computer kopen :(

Verwijderd

Als ik een supercharger installeer op mijn Remo (stage1) dan gaat ie maar 30mph en ik weet zeker dat ik het goed geinstalleerd heb.

• scorpie
  • Laatst online: 15:22

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 13:32:
Als ik een supercharger installeer op mijn Remo (stage1) dan gaat ie maar 30mph en ik weet zeker dat ik het goed geinstalleerd heb.
heb je wel supercharge -> air filter buis en
supercharge -> tankinlaat buis gekocht en erop gezet?

alleen een turbo op je auto zetten werkt zeg maar niet, je moet ook wat dingetjes aansluiten :) :P

edit: BTW mijn spel loopt dus ook telkens vast als ik maar _iets_ raak.. als is het met 1mph de stoeprand met m'n achterkant... :(

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Scorperito schreef op 04 november 2002 @ 13:48:
[...]

alleen een turbo op je auto zetten werkt zeg maar niet, je moet ook wat dingetjes aansluiten :) :P

edit: BTW mijn spel loopt dus ook telkens vast als ik maar _iets_ raak.. als is het met 1mph de stoeprand met m'n achterkant... :(
Re: game freezes
--------------------------------------------------------------------------------
The only solution that I have found so far is to remove the bumpers and the side skirts, as it seems to crash when they hit the ground. It worked for me until I hit an opponent in the rear, which resulted in his front-bumper hitting the ground and the game crashing.

misschien hebben sommige mensen hier iets aan? ik ga het in ieder geval zo proberen..

edit: quote ipv edit.. solly O-)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Verwijderd

Scorperito schreef op 04 november 2002 @ 13:48:
[...]

jep en ik heb die airfilter vervangen voor een grotere

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 14:01:
[...]

jep en ik heb die airfilter vervangen voor een grotere
dan ben je de supercharge drivebelt vergeten..
maakt niet uit hoor, ik kwam er ook pas na een paar dagen achter
:P

• kleinelievewolff
Bij mij loopt hij ook op de vreemdste momenten vast. Soms tijdens een crash in een race, maar ook gewoon in de garage. Hij ziet mijn gamepad nu wel (thanx Rusty), maar ik kan mijn pookjes maar 1 functie geven (dus naar boven is gas, naar beneden kan ik dan niet meer instellen). Kep nu wel een vette Stage 1 bak met supercharger en NOS die in 2.7 seconden op de 100 zit en in 12 seconden de 2e pijl haalt (1/4 mile?).

• Rusty
Probleem met de controller heb ik ook. Hij kan de Y-as maar 1 kant op zien. Op mijn stuur kan ik me stuur (x-as) wel beide kanten gebruiken. Maar gas en rem pedaal (y-as) kan ik er maar 1 van gebruiken. En dat is heel irritant. Ik heb daar nog geen oplossing voor kunnen vinden.

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Jongens, ik snap even iets niet.
Als ik het spel op 800x600x32 speel hepert het beeld enorm, ik heb geprobeerd om het te spelen op 640x480x16 en daar hapert het beeld ook. Vandaag probeerde ik het te spelen op 1152x864x32 en het liep gewoon uitstekend, in een half uurtje spelen is het beeld hooguit 3x gehapert. Alles stond ook op High behalve schaduw. Ik weet niet waar dit aan ligt, maar ik ben er wel blij mee.
Ik ga het straks maar weer proberen, hoop dat het nog steeds hetzelfde is.

Ohja ik heb een GF2 MX 400 en een Pentuim III 600 mhz en 320 mb geheugen.

Signature

• Fire_Bird
BMW_M3 schreef op 04 november 2002 @ 14:41:
Jongens, ik snap even iets niet.
Als ik het spel op 800x600x32 speel hepert het beeld enorm, ik heb geprobeerd om het te spelen op 640x480x16 en daar hapert het beeld ook. Vandaag probeerde ik het te spelen op 1152x864x32 en het liep gewoon uitstekend, in een half uurtje spelen is het beeld hooguit 3x gehapert. Alles stond ook op High behalve schaduw. Ik weet niet waar dit aan ligt, maar ik ben er wel blij mee.
Ik ga het straks maar weer proberen, hoop dat het nog steeds hetzelfde is.

Ohja ik heb een GF2 MX 400 en een Pentuim III 600 mhz en 320 mb geheugen.
Patch al geprobeerd?? ;)

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Fire_Bird schreef op 04 november 2002 @ 14:48:
[...]

Patch al geprobeerd?? ;)
He?? LOL nee juist niet. Ik kon de patch niet installeren.

Signature

• Silva
  • Laatst online: 04-11-2025
hmm hier draait het spel perfect maar ik verdien maar geen geld want als ik ga racen rij ik overal tegen aan en dat kost me weer een bumper bv ,dus het kost me meer geld om alles weer te fixen dan ik win in een race :/

• Fire_Bird
artec schreef op 04 november 2002 @ 15:06:
hmm hier draait het spel perfect maar ik verdien maar geen geld want als ik ga racen rij ik overal tegen aan en dat kost me weer een bumper bv ,dus het kost me meer geld om alles weer te fixen dan ik win in een race :/
zet gewoon je eigen finish :)
recht stukkie, hoppa weer 1K erbij ;)

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
woei, ik heb em ook binnen.... racen maaaar!!

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ghehe >:) het spel liep niet al te best by my dus ik dacht ik wacht wel tot de 2e patch maar nu probeerde ik voor de grap een hogere reso en had ik een 10 x hogere Fps :p

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

Hogere reso = meer fps?
Ff proberen dan :) Lollig :)

Mja ben nu in stage 2 dus heb een Kurumma, snel spul, ding slipt ook als de ziekte.. 19" is toch max voor bandjes in stage 2? Mja dis ook niet echt fijn :)

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

NexY schreef op 04 november 2002 @ 15:18:
Ghehe >:) het spel liep niet al te best by my dus ik dacht ik wacht wel tot de 2e patch maar nu probeerde ik voor de grap een hogere reso en had ik een 10 x hogere Fps :p
Hier jij ook al dus!!!
Mooi toch Racen met hogere reso en meer fps :) :)

Signature

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Oke.. ik heb nu dus Veel meer fps maar alleen music de rest hoor ik niet ;( best saai om te rijden en de motor niet eens horen :o

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

Mja ik heb nu res op 1152@32 staan, fps is iets minder dan 640*480*16 :D Draait redelijk dus..

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-01 20:50
me top speed: 223 mph >:)
bij mij draaid i op de test baan wel goed maar in de stad totaal neit. kep ook maar ff alle bumpers enzo eraf gehaald zodat i ni zo snel meer vast loopt :)

Verwijderd

Lol, dat met die Reso werkt echt ... ;) staat nu op 1278@32.... Draait superb! :) Moet alleen nog ff veranderen..beeld is nu nog beetje vaag, maar speelt nu wel straakkk!! ;)

Thx m8's!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

Jup heb m nou ook @ 1280, schokt wel ietsje pietsje meer maar ik ben tevreden ;)
Ik sjeez nu in deze bak:
Afbeeldingslocatie: http://dancexperience.hey.nu/sl/stage2bak.jpg
Hoewel mijn stage 1 bak sneller was :) Nouja sleutelen aan V6 is leuker :P

Verwijderd

Ik heb een Stallion, met V8... Dat ownntt!! :)

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik kan opnieuw beginnen.. was eindelijk in stage 2, toen door die patch savegame verkloot, ok kan gebeuren, en nu weer...
en die savegame hex editor wil ook niet werken :(

Verwijderd

ok, wie heeft de patch geinstalleerd en is verder als stage 1?

Wil je dan effe die savegame zippen en mailen? Of op internet zetten? :)

Verwijderd

BMW_M3 schreef op 04 november 2002 @ 15:46:
[...]

Hier jij ook al dus!!!
Mooi toch Racen met hogere reso en meer fps :) :)
Ik zette um gisteren op high om een screen te maken van me bak, toen was ik het vergeten terug te zette en deed hit the streets, FPS!!!!!!! woohoo alles ging een stuk beter!!! Wist trouwens niet dat er gras naast de sidewalk lag :P
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 18:04:
Ik heb een Stallion, met V8... Dat ownntt!! :)
Me too :P zal nog een screen posten :P

Ik ga nu ook ff kijken hoe je decals maakt, hier staat hoe het moet als je dat ook wil leren:
http://pub55.ezboard.com/...wMessage?topicID=11.topic

Verwijderd

dat garagewerk heeft veel weg van gearhead garage :)

• kleinelievewolff
Hoe kun je nou eigenlijk de finishvlag verplaatsen? Als ik een race begin tegen zo'n "punk" krijg je de map te zien met de start en finish. Ik kan met geen mogelijkheid die finishvlag verplaatsen (met rechtermuis en linkermuisknop geprobeerd) :?

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 18:47:
[...]

Ik zette um gisteren op high om een screen te maken van me bak, toen was ik het vergeten terug te zette en deed hit the streets, FPS!!!!!!! woohoo alles ging een stuk beter!!! Wist trouwens niet dat er gras naast de sidewalk lag :P
ja precies, ik wou dus ook een mooie screen maken en zette m lekker hoog, deed hit the streets en het liep gewoon super. Ik dacht ik had wat verkeerd gedaan dus even sharen met mede-Gotters en kijken of het bij hun ook lukt :)

Signature

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wat is trouwens de beste stage 2 auto? ik heb nu zo'n auto met een z erin, weet ff de naam niet meer.
maar ik heb em helemaal getuned.. 19" wielen, 375mm, grootste turbo + supercharge.. en hij blijft wegslippen in z'n eerst 3 versnellingen.. is er een betere / stabielere auto?

kwam er pas nog achter dat niet de axis de beste auto was van stage 1 maar de.. (damn weer naam vergeten 8)7)

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 16:11

PringleMaster

A.K.A. Delta

weet nie of dit al gevraagd is....maar hoe kom ik in stage 2...
of ben ik gewoon te ongeduldig...heb toch al aardig wat geracet :?

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Verwijderd

PringleMaster schreef op 04 november 2002 @ 19:35:
weet nie of dit al gevraagd is....maar hoe kom ik in stage 2...
of ben ik gewoon te ongeduldig...heb toch al aardig wat geracet :?
Eerste van de club worden dat kan je doen door elke keer in je garage te gaan dan tegen iemand racen (!!!en winnen!!!) en dan weer in je garage gaan, dan ga je uiteindelijk tegen nummer 1 en als je daar van wint kan je naar stage 2 :)

En ik heb nu een stage 3 bak, mar die treks zo hard (supercharged) dat de banden slippen als een gek, heb er nu een 7500rpm limiter op gezet dat scheeld wel iets + betere swaybards + bredere banden voor (ook 375mm). maar toch slipt die als ik stil sta en dan vol gas doe (en als ik stuur is het helemaal erg... ka um wel recht houden maar in zon smal wegetje in de stad niet)

Owja ga niet met 250 tegen een muur rijen :9
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~frouwkje/auw.jpg

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 16:11

PringleMaster

A.K.A. Delta

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 19:37:
[...]

Eerste van de club worden dat kan je doen door elke keer in je garage te gaan dan tegen iemand racen en dan weer in je garage gaan, dan ga je uiteindelijk tegen nummer 1 en als je daar van wind kan je naar stage 2 :)
Achso...thnx...denk dat dat wel moet lukken ja :D

kaasz | specs | i kick ass for the lord

• Rusty
Yep het omhoog gooien van de resolutie en de details werkt. Hij draait smooth nu, alleen als het heel druk is tussen hoge gebouwen happert ie een beetje.

Verwijderd

kan iemand zn savegame effe op internet zetten :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 19:51:
kan iemand zn savegame effe op internet zetten :?
Heb je MSN? Contact me maar: jeroen_ja@hotmail.com

• AproK
subzero, komaan, niet moeilijk doen, gewoon ff die mooie guide (*D) van me gebruiken en je bent loaded in no time

niet te veel rammen als die daardoor crashed...

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
woei

0-60 in 3 seconden :9
stage 1 autootje :P
http://members.ams.chello.nl/eelke3/streetlegal.jpg

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Ben hem nu aan het kopen lijkt me echt een vet spel!! maar is dit eigelijk een beta versie ofzo? dat er zoveel bugs in zitten? SP1 en SP2 uit brengen en pas in december in europa?

Verwijderd

WAT EEN ONGELOFELIJK KUT SPEL!

Net 1,5 bezig geweest om 1e van de club te worden. Eindelijk gelukt. Save ik. Kijk ik later terug is het niet gesaved!!! :(

Waarom lukt dat saven GVD niet? Dat dit spel al verkocht wordt met zoveel bugs. Met sideskirts loopt het elke keer vast hier.

Wat kun je eigenlijk doen als je 1e van de club bent? Ik kon nog geen V6 ofzo in mn auto leggen en nieuwe auto's waren er ook niet.

• kleinelievewolff
Leuk Stage 1 bakkie:
Afbeeldingslocatie: http://www.theboardingzone.demon.nl/StreetLegal/CoyoteResized.jpg

Specs:

0-60: 2.313 seconden
Testtrack acceleratie: 9.153 seconden
328 PK
NOS

• AproK
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:02:
WAT EEN ONGELOFELIJK KUT SPEL!

Net 1,5 bezig geweest om 1e van de club te worden. Eindelijk gelukt. Save ik. Kijk ik later terug is het niet gesaved!!! :(

Waarom lukt dat saven GVD niet? Dat dit spel al verkocht wordt met zoveel bugs. Met sideskirts loopt het elke keer vast hier.

Wat kun je eigenlijk doen als je 1e van de club bent? Ik kon nog geen V6 ofzo in mn auto leggen en nieuwe auto's waren er ook niet.
als je eerste bent rijd je helemaal naar het noorden, en dan ga je daar vragen totdat totdat je een rood auto'tje ziet om te racen

als je die ziet, racen, winnen en je bent in stage 2, als je naar het juistje huisje rijd... ik druk gewoon op escape en vraag om het ding naar me kot te slepen :)

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

Hmm vaag, ik heb nu een Stallion V8 @ Stage3 maar ik kan geen linker voorband erop zetten :? Heb allerlei maten en soorten geprobeerd maar t lukt maar niet :(

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-01 13:11
kewl, heeft iemand een demo van dat spel voor me? :)

• AproK
DanceTrend schreef op 04 november 2002 @ 21:18:
Hmm vaag, ik heb nu een Stallion V8 @ Stage3 maar ik kan geen linker voorband erop zetten :? Heb allerlei maten en soorten geprobeerd maar t lukt maar niet :(
heb ook gehad, bij m'n eerste lukte het, bij de 2de weer niet...

wat me ook opvalt is, hoe langer (in dagen/weken) ik dit spel speel, hoe vaker ik het zie vastlopen bij het saven

heb zelfs nu net zomaar ineens een crash gehad... ik vind het vreemd

Verwijderd

kleinelievewolff schreef op 04 november 2002 @ 21:11:
Leuk Stage 1 bakkie:
[afbeelding]

Specs:

0-60: 2.313 seconden
Testtrack acceleratie: 9.153 seconden
328 PK
NOS
Hey, ik krijg maximaal 290pk uit die auto na het steken van de grootste cilinder+head, 25psi supercharger, grote air filter, 6speed transmission en NOS.
Wat heb jij er nog meer opzitten om die pk's te halen?

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:46:
[...]

Hey, ik krijg maximaal 290pk uit die auto na het steken van de grootste cilinder+head, 25psi supercharger, grote air filter, 6speed transmission en NOS.
grootste supercharger (=22,5psi..) moet je combineren met de grootste turbocharger (=25psi), dan kan ie nog harder :)

Verwijderd

Haal de motor eens uit je auto en zet de wielen er dan nog maar eens op dan doet ie het als het goed is

• kleinelievewolff
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:46:
[...]

Ik heb ook alleen maar de grootste cylinder+head, de grote supercharger enzo. Misschien is het de accu? Daar heb ik de zwaardere versie van.

• kleinelievewolff
Scorperito schreef op 04 november 2002 @ 22:01:
[...]

grootste supercharger (=22,5psi..) moet je combineren met de grootste turbocharger (=25psi), dan kan ie nog harder :)
Ik weet het niet hoor, maar kun je die wel samen aansluiten? Je hebt maar 1 luchtfilter. Of kun je er een 2e luchtfilter aanhangen?

• scorpie

scorpie

Supra Addict

kleinelievewolff schreef op 04 november 2002 @ 22:08:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar kun je die wel samen aansluiten? Je hebt maar 1 luchtfilter. Of kun je er een 2e luchtfilter aanhangen?
jup :)

Verwijderd

Wie kan me helpen. Ik ben nu 1e geworden in die eerste stage. Ik kan nu naar een ander deel van de stad rijden. Maar ik kan mn huisje daar niet vinden :?

Of heb ik daar geen huisje? Ik kan in ieder geval geen andere auto's kopen. Wat moet ik doen?

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

Ok het is inmiddels gelukt om de banden erop te krijgen.. Met snelste V8 blok zonder turbos of superchargers of NOS slipt ie behoorlijk.. Ben benieuwd :) Eerst ff geld krijgen..
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.