Toon posts:

Is mijn Packard Bell te tweaken?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echter overal gezocht of dit kan maar ik heb tot nu toe helemaal niks gevonden.

Packard Bell
Pentium 3 450Mhz
320 MB ram
Moederbord: Bora Pro

Verwijderd

Topicstarter
Is er nobody die het weet ?????? :(

Verwijderd

wat bedoel je precies met "tweaken"? kijk eens op de website van PB

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:36

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik weet dat je niet zo snel een topic moet schoppen, wacht gewoon rustig af. Of dacht je dat iedereen tussen 9.02 en 9.06 alle topics op G.O.T. kan doorlezen?

En misschien kan je vermelden wat je wilt 'tweaken'. Processor overklokken, casemod, andere/extra videokaart?

(en de F.A.Q. lezen kan dus ook geen kwaad)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
processor wil ik overklokken!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:04

charrel

Cortisol4life..

vergeet het maar, dat gaan ze niet trekken nee. al die standaard merken zijn daar niet voor geschikt.

Verwijderd

Schroef je kast open, kijk op het mobo wat voor nr erop staat. Ga naar de MSI site toe, en zoek dat zelfde nr eens op. Meestal komt het wel een heel eind overeen met die packard bell dingen.

(let op 6330 ofzo)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

>> www.beginnersweb.nl

Ortega: je krijgt een laatste waarschuwing voor het kicken binnen 24 uur.. Ik raad je met klem aan om de FAQ en in het bijzonder de FAQ Forumgedrag aandachtig door te nemen, om verdere overtredingen en eventuele sancties te voorkomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.