[XP]tvout met nieuwste detonator drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is iemand het al gelukt met deze drivers Full screen tvout te krijgen met de geforce 2mx (asus 7100) onder windows XP? Weet wel dat dit mogelijk is bij de nieuwere kaarten(je had dan een slider om de grootte in te stellen maar dit was om de een of andere vage reden niet mogelijk met mijn kaart :( ).

arrg tis nog vroeg.. de topic staat in verkeerde forum, moet staan in "Videoplanken & Beeldkanonnen"

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-08 12:13
Heb ook Asus 7100 met tv-out, dentonator-drivers installeren, kabeltje naar tv toe en dan kun je het in configuratiescherm instellen. Je kunt hier dan vanalles instellen over welk beeld je op welk beeldscherm krijgt enzo. Werkt bij mij gewoon (wel brak beeld op de tv, maar toch) (fullscreen, zonder start-balk).

Of is dit niet wat je bedoelde?

• robbertb
  • Niet online
Swop1200 schreef op 28 oktober 2002 @ 08:48:
Heb ook Asus 7100 met tv-out, dentonator-drivers installeren, kabeltje naar tv toe en dan kun je het in configuratiescherm instellen. Je kunt hier dan vanalles instellen over welk beeld je op welk beeldscherm krijgt enzo. Werkt bij mij gewoon (wel brak beeld op de tv, maar toch) (fullscreen, zonder start-balk).

Of is dit niet wat je bedoelde?
ehm ja/nee heb wel fullscreen maar met zwarte randen! onder windows98 heb ik echt alleen maar beeld en geen zwarte randen, dat noem ik echt fullscreen

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-08 12:13
Tja, ik vond het beeld wat ik onder XP kreeg ookal brak, dus heb het verder nooit meer gebruikt ;(
* Swop1200 weet het ook niet meer...

• robbertb
  • Niet online
Het is toch raar dat het onder windows98 wel werkt en onder xp niet. Ik wil graag xp gebruiken maar dit is de enige reden dat ik nog steeds onder windows98 werk

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
AVH -> VB

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Als ik mijn tv-out aanzet onder xp krijg ik een blauw scherm op mijn tv en mijn beeld op mijn monitor loopt vast :?
Iemand dit probleem ook?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:46
dan heb je geluk ik heb nog nooit met mijn geforce 4 en XP mijn tv out aan de praat gehad.. :( volgensm ij is gewoon die tv out van die kaart verrot ofzo.

Strava | AP | IP | AW

• robbertb
  • Niet online
Da Monkey schreef op 28 oktober 2002 @ 23:07:
dan heb je geluk ik heb nog nooit met mijn geforce 4 en XP mijn tv out aan de praat gehad.. :( volgensm ij is gewoon die tv out van die kaart verrot ofzo.
de support van de kaart onder XP is gewoon verrot, ik begrijp dat er dus nog steeds geen oplossing is voor mijn kaart? ik word dus op deze manier gedwongen win98 te houden of een nieuwe videokaart te kopen :S

Verwijderd

[search=zwarte balken tv-out]
[search=nieuwe detonator problemen]

Even zelf zoeken aub. Dit is al heel vaak besproken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.