Ja, ik zie het. Er staat tussen de reacties nu ook weer een link deze kant op...
Verwijderd
Zoals we weten geeft de setup nog steeds tijdens install 8.1 aan.
Maar als je na installatie XDiag draait wat staat er dan ?
Bai de wee , het staat er toch echt, heb het niet zelf verzonnen:
http://microsoftgamesinsider.com/CFSInsider/FAQs/default.htm
Verwijderd
Meuktracker:
----------------
Gepost door So Solid vrijdag 1 november 2002 - 16:54 Score: 1 (Overbodig)
Ik vertrouw erop dat de nieuwsposter wel achtergrond onderzoek heeft gedaan en niet zomaar blind een link heeft gepost.
----------------
, lol alsof wij soms verantwoordelijk zijn voor DirectX?
Het is gewoon door Hedskes gewoon gespot en wij delen gewoon hier onze ervaringen. Met die (Overbodig) dan ik het dan ook wel eens.
Maar wat de meesten blijkbaar nog niet begrijpen is dat het hier gaat om DirectX 8.1 in combinatie met DirectPlay 8.2 en dat dit na installatie DirectX 8.2 als resultaat geeft. En blijkbaar heeft MS om het verschil aan te tonen deze versie de naam DirectPlay 8.2 meegegeven. Een beetje vreemd misschien maar das Microsoft.
Edit
------
De naam van de file zelf geeft ook aan dat het hier zou gaan om een update.
Het heet ook niet voor niks : dplay82 update.exe - 27,663 Kb
------
----------------
Gepost door So Solid vrijdag 1 november 2002 - 16:54 Score: 1 (Overbodig)
Ik vertrouw erop dat de nieuwsposter wel achtergrond onderzoek heeft gedaan en niet zomaar blind een link heeft gepost.
----------------

Het is gewoon door Hedskes gewoon gespot en wij delen gewoon hier onze ervaringen. Met die (Overbodig) dan ik het dan ook wel eens.
Maar wat de meesten blijkbaar nog niet begrijpen is dat het hier gaat om DirectX 8.1 in combinatie met DirectPlay 8.2 en dat dit na installatie DirectX 8.2 als resultaat geeft. En blijkbaar heeft MS om het verschil aan te tonen deze versie de naam DirectPlay 8.2 meegegeven. Een beetje vreemd misschien maar das Microsoft.
Edit
------
De naam van de file zelf geeft ook aan dat het hier zou gaan om een update.
Het heet ook niet voor niks : dplay82 update.exe - 27,663 Kb
------
Verwijderd
Hmm, scheelt me al gauw 124 3DMarks met 3DMark 2001 SE330 
Van 6500 (ietsje meer) naar 6624! Nice update indeed
Verwijderd
Er zit 5% marge in 3DMark. Geen verschil dusVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:38:
Hmm, scheelt me al gauw 124 3DMarks met 3DMark 2001 SE330