DPC eerste NEO stats

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100ste post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mooi zo Theuno, ik hoop trouwens dat die smurfers wel MF's aankunnen !! :X

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04:59

Qwerty-273

Meukposter

Theuno schreef op 29 oktober 2002 @ 09:47:
Die stats ga ik niet meer old-style bakken.
Mike (admin van het project) heeft me toegang gegeven tot meer gegevens en op een duidelijkere manier geparsed. Dus ik ga die vanaf scratch gebruiken. Hiermee zijn veel meer dingen mogenlijk (Wil je weten hoeveel wu's je gisteren om 10 uur hebt geflushed ? Nou dat kan !)
Ik verwacht vanavond de eerste nieuwe stats online te hebben staan.
Dan moet ik tot morgen wachten :'(

Nahh.. of natuurlijk de proxy/firewalls hier wat aanpassen maar dat zal de netwerkbeheerder niet plesant vinden :D kan alleen maar op poortje 80 werken :(

Top in iedergeval van die stats ;) mooie lay-out en tja even af wachten hoe het er uit gaat zien :D met de ruwe data

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:11

Theuno

Da Devil Crew

KeeZ schreef op 29 oktober 2002 @ 09:49:
mooi zo Theuno, ik hoop trouwens dat die smurfers wel MF's aankunnen !! :X
Wat denk je dat ik het eerste ga doen met die stats ?
Kijken wat ze tot nu toe maximaal gehad hebben, en wie dus de MF kroon heeft... want die moeten we gaan pakken :P

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh nieuwe vraag de data om te crunchen staat die gelijk bij de client zoals bij eccp of moet je die fetchen zoals bij rc5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 10:02:
euh nieuwe vraag de data om te crunchen staat die gelijk bij de client zoals bij eccp of moet je die fetchen zoals bij rc5?
Het lijkt mij dat ze direct bij de client staan zoals bij ECCp. Ik heb eigenlijk alleen niet ergens duidelijk kunnen vinden wat we precies aan het doen zijn.. iemand een idee ?

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
zijn er al mensen die nu wel weer kunnen fushen door dat ze de 1.0.399 versie nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Theuno schreef op 29 oktober 2002 @ 10:04:
Het lijkt mij dat ze direct bij de client staan zoals bij ECCp. Ik heb eigenlijk alleen niet ergens duidelijk kunnen vinden wat we precies aan het doen zijn.. iemand een idee ?
het is nu inderdaad als ECCP-109 dus gewoon je berekent zelf zonder daarvoor een connectie te moeten hebben. Echter ze zijn ook van plan om op langere termijn een soort systeem als rc5 heeft in te brengen. Aangezien je nu met random nummers werkt om een 576-bits getal te factorizeren (twee priem getallen vinden die met elkaar vermenigvuldigt dit getal opleveren). Alleen wanner er dus erg veel werk al is gedaan zal er op een gegeven moment aardig wat dubbele data worden gedaan waardoor dus een packet systeem als rc5 wenselijk is. Maar de kans op dubbelen is heel klein, net zo klein eigenlijk om de juiste priem getallen te vinden volgens hun eigen zeggen ;)

En wanneer dat iemand deze twee priemgetallen heeft gevonden gaan we direct door met de volgende RSA factorizing contest :D wel een puntje dan is dat je af en toe wel moet conencten om als er een oplossing is gevonden voor deze contest (of dat zal gebeuren in deze eeuw is nog maar de vraag :+ ) je NEO client te alten weten dat deze moet beginnen aan de volgende contest.

[overbodige info ;) ]
Eigenlijk is dit het standaard project van de NEO client, het idee is er om ook werk van anderen te laten verwerken over het NEO netwerk. Dus dat je tegen die tijd dat er een bedrijf is wat een berg data heeft te verwerken en dit uit besteed aan NEO aan kan geven dat je daarbij ook wilt hebben (ver toekomst plaatje hoor ;) ) Het idee is dan ook dat je daarvoor een vergoeding zal krijgen ;) maar dat is allemaal nog maar idee werk en daar blijft het naar mijn idee ook lang bij. Aangezien er nog weinig succesvolle distributed computing bedrijven zijn die hun 'leden' of betergezegt 'nodes' een vergoeding toekennen voor de verwerking van de data :P

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

gp500 schreef op 29 oktober 2002 @ 10:47:
zijn er al mensen die nu wel weer kunnen fushen door dat ze de 1.0.399 versie nu hebben.
Ik heb geflust.. Maar ik kan de stats niet bekijken door firewall :(
Dus ik kan je neit vertellen of ik wel doorgekomen ben..
Maar als er in de stats een BotXXX@work staat ;) dan werkt het :+
Anyone could you please check for me :P ( Ik <- statsjunkie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

* Theuno trekt de orginele stats open voor Rikz

code:
1
2
3
4
5
6
7
Pos: 48
Email: <emailadress>
Name: BOTXXX
Team: XXX
WU's: 1141
Cpu tijd: 0.02
Versie: 1.0.398

Dus geen @work en deze flushed voor TEAM XXX en niet voor DPC. Ik weet niet of het de bedoeling is, het is wel een nl's emailadress.

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
* Sjeik heeft ff een offtopic vraagje en is noob :D
Ik wil ook graag meedoen aan DPC enzo. Heb 2 computers die voor het grootste gedeelte van de dag niets doen. Wie kan mij helpen? Is er een IRC channel ergens waar mensen zitten die me helpen kunnen? Of...

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Sjeik schreef op 29 oktober 2002 @ 10:58:
* Sjeik heeft ff een offtopic vraagje en is noob :D
Ik wil ook graag meedoen aan DPC enzo. Heb 2 computers die voor het grootste gedeelte van de dag niets doen. Wie kan mij helpen? Is er een IRC channel ergens waar mensen zitten die me helpen kunnen? Of...
irc.sorcery.net in het kanaal #DPC

Verder kun je natuurlijk ook terecht op het forum in de draadjes die lopen over het project naar jou smaak.

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Theuno schreef op 29 oktober 2002 @ 10:55:
* Theuno trekt de orginele stats open voor Rikz

code:
1
2
3
4
5
6
7
Pos: 48
Email: <emailadress>
Name: BOTXXX
Team: XXX
WU's: 1141
Cpu tijd: 0.02
Versie: 1.0.398

Dus geen @work en deze flushed voor TEAM XXX en niet voor DPC. Ik weet niet of het de bedoeling is, het is wel een nl's emailadress.
Damn nee dat is een machientje thuis als test hiervoor ;) en toen maar laten runnen. Hier op mijn werk staat nu dus BotXXX@work (ander e-mail adres dus dat is het niet) en voor de DPC.. nahh gelukkig wel een kopietje van mijn offline.dat gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Oehh zat net te denken ;) via ene proxy op poort 80 kan je natuurlijk wel een poort 8080 openen ;)

Bijvoorbeeld:
http://anon.free.anonymizer.com/http://neoproject.redirectme.net:8080/userstats.asp

:+

[ Voor 0% gewijzigd door Qwerty-273 op 29-10-2002 11:10 . Reden: ehmzz linkje breekt :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

RIKZ schreef op 29 oktober 2002 @ 11:02:
[...]

Damn nee dat is een machientje thuis als test hiervoor ;) en toen maar laten runnen. Hier op mijn werk staat nu dus BotXXX@work (ander e-mail adres dus dat is het niet) en voor de DPC.. nahh gelukkig wel een kopietje van mijn offline.dat gemaakt :D
Die is dan mooi aan het testen voor een ander team :'(
Als het goed is worden de offline.dat gegevens er niet bijgeteld, omdat ze al door een ander team (en eigenlijk andere user) verstuurt zijn.

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Theuno schreef op 29 oktober 2002 @ 11:11:
Die is dan mooi aan het testen voor een ander team :'(
Als het goed is worden de offline.dat gegevens er niet bijgeteld, omdat ze al door een ander team (en eigenlijk andere user) verstuurt zijn.
Ja ok maar toen zat er nog geen Dutch power cows bij ;) wel een [DPC]blaaablaa en duthc power cows :P

Maar ehh.. ik bedoelde dus dat ik deze client voordat ik connect&send stored data maar voor de zekerheid ene backupje heb gemaalt van zijn offline.dat zodat er geen gegevens verloren zouden gaan wanneer deze niet goed zou flushen zoals de eerste 20 wu die deze deed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Trouwens team switchen kangewoon met behoudt van punten tot zo ver ik weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik kan nog steeds niet flushen, ik heb dial-up en heb de optie van dial up ondersteuning uitzetten en dan wachten totdat ie flusht ook al geprobeerd.
Ik werk nu met de 398 client.

Iemand een idee wat het kan zijn? ik wil die 1066 punten nu wel eens kwijt :)

btw, ik draai geen firewall of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goingin schreef op 29 oktober 2002 @ 11:45:
Ik kan nog steeds niet flushen, ik heb dial-up en heb de optie van dial up ondersteuning uitzetten en dan wachten totdat ie flusht ook al geprobeerd.
Ik werk nu met de 398 client.

Iemand een idee wat het kan zijn? ik wil die 1066 punten nu wel eens kwijt :)

btw, ik draai geen firewall of zoiets
De server is op het moment te druk. Het project wordt te succesvol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
Baal er wel van, kan er zo 73 plaatsen bij pakken voor het team waar ik in zit (whehe, geen subteamreclame :D :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goingin schreef op 29 oktober 2002 @ 12:15:
Baal er wel van, kan er zo 73 plaatsen bij pakken voor het team waar ik in zit (whehe, geen subteamreclame :D :D)
Dat kan zo'n beetje iedereen die met een berg punten zit te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0kn0k schreef op 29 oktober 2002 @ 09:21:
[...]

Don't crash te server :p Just delete your client and start all over :p

btw randy are you gonna do ECC2 109 also ?
I don't know. From what I have read so far, it doesn't sound like they want me doing their project. I sounds like all of the rules they are making are against XDC! I don't think I will be interested in it! I have about 50 Ghz of sneakernet machines and they say there will be no mega flushes! I don't have time to get the points from all of those machines every day to flush them! One day a week is already too much :(

I'm pretty happy with Neo and I will also be working on ChessBrain when Part 2 starts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:00:
[...]

Dat kan zo'n beetje iedereen die met een berg punten zit te wachten :)
ik wilde net zeggen... zo kan ik ook nog wel 100 plaatjes stijgen (zal ook wel geen subteam reclame doen, dus niet me sig. lezen) en dat is dan alleen van mijn computer

dus me 4 mede partners in crime (en Powercow :D) niet eens meegeteld...

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 14:56
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:19:
[...]

I don't know. From what I have read so far, it doesn't sound like they want me doing their project. I sounds like all of the rules they are making are against XDC! I don't think I will be interested in it! I have about 50 Ghz of sneakernet machines and they say there will be no mega flushes! I don't have time to get the points from all of those machines every day to flush them! One day a week is already too much :(

I'm pretty happy with Neo and I will also be working on ChessBrain when Part 2 starts :)
Ey Randy,

As far as what i have heard is the reason there cannot be Mega FLushes is that jay's internet line is only cable so his connection cannot handle so much data. But you maybe could send him a CD or upload it to his FTP-server and then he will parse the DP's locally.

Just wait for the final specs before you say yes or no ! I would hate it to miss you @ ECC2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

[DPC] Team Caesartje is unable to flush packets.
altough some other clients were running on other systems ARE able to flush...
And we have a hell load of packets waiting to be sent....

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 22:40
jullie hebben weer een dpc member erbij ben nu druk aan het crunchen, en dit project gaat echt fijn bij mij(amd athlon 550 mhz) :D

nu moeten we alleen nog 1e worden ;)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

p2 233
cn 333
cn 500
p3 500
p3 550
p3 800
an 800
an 800
dn 900
dn 900
dn 900
p31000
an1200
xp1700+
xp1800+
xp1800+
xp2000+
xp2000+
xp2200+

totaal zo'n 21 Ghz power.
En we zijn nog steeds aan het assimileren en over 4 weken komt er een duron 1.2 bij en een axp 2400+

ohja,
an = athlon
dn = duron
cn = celeron
p1/p2/p3 is duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Laatst online: 21-06-2021
SeRRveR schreef op 29 oktober 2002 @ 15:59:
En we zijn nog steeds aan het assimileren en over 4 weken komt er een duron 1.2 bij en een axp 2400+
Die duron 1.2ghz onder voorbehoud, ben ik nog niet helemaal uit ;)

Edit: trouwens ZEER vervelend dat ik niet kan flushen, die server zit gewoon nu al helemaal dicht :X Hoe kan ik nou me punten droppen? Zo kan er nooit een fatsoenlijke wedstrijd ontstaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

eerste no problemo :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You guys are realy looking good in the stats :) A lot of nice power too :9~

Poor Evil Roy has the same problem, several thousand work units that won't flush :'(

I calculated my flush for next Monday and it will be just a little less then 300K :7 Maybe 700K if they don't fix the server problem soon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 16:23:
[...]

I calculated my flush for next Monday and it will be just a little less then 300K :7 Maybe 700K if they don't fix the server problem soon >:)
Uhm, if they don't get it fixed soon, and they fix it this weekend. The problem will be back I suppose next monday...
Damn, you're evil })

;)

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Theuno schreef op 29 oktober 2002 @ 16:36:
[...]

Uhm, if they don't get it fixed soon, and they fix it this weekend. The problem will be back I suppose next monday...
Damn, you're evil })

;)
that will probleby happen |:( 8)7

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Theuno

je kan inderdaad nu je de email adressen weet subteams gaan maken op basis van de naam ;)

maar dat hoef ik jou niet te vertellen

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

_DPC_Scorpion schreef op 29 oktober 2002 @ 16:50:
Theuno

je kan inderdaad nu je de email adressen weet subteams gaan maken op basis van de naam ;)

maar dat hoef ik jou niet te vertellen
Hoeft niet, maar het mag altijd :P

Ik ga eerst die gewone stats eens normaal bouwen, nu schiet het eindelijk op met die emailadressen. Verder heb ik nog wat meer gegevens dan hierboven staan, waar we ook nog wat leuke dingen meer kunnen doen.

Helaas is het me nog niet gelukt om te kijken wie de MF-Kroon heeft :( (maar ik heb zo'n vermoeden dat ie bij Randy is...)

Randy: do you give it back yourself ? Or do we have to take it from you ???? })

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.extremedc.com/ikonboard/iB_html/non-cgi/emoticons/king1.gif If you want it, you'll have to take it >:)

Soon I will have all of my machines online and will not have to save points...or maybe I'll let a few save...I like mega flushing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Ik snap niet hoe of wanneer er geflushed wordt hoe zit dat nou?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Venxir schreef op 29 oktober 2002 @ 17:21:
Ik snap niet hoe of wanneer er geflushed wordt hoe zit dat nou?!
In princiepe flush je automatisch, behalve als je dit uitzet in je client, dan kan je flushen onder Settings -> Connect & Send stored data (Dail-Up).

Op dit moment zijn er problemen bekend dat het flushen niet werkt, door of dat teveel mensen dit nu willen, of dat er toch andere problemen zijn met die bak.

Wacht het nog even rustig af.

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
thnx theuno voor je snelle reply ;)

ondertussne ratelt mijn machine druk verder, ik vind dit echt een leuk project met mooie client en gaat bets snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
SeRRveR schreef op 29 oktober 2002 @ 15:59:

...

ohja,
an = athlon
dn = duron
cn = celeron
p1/p2/p3 is duidelijk :)
Netjes :)

Wat dacht je ervan als ik er eens een Celeron 600 (24/7), een K6-2 550 (6/5) en een XP1800+@1596 MHz (10/7) aan toevoegde? Toch weer zo'n 2700 MHz totaal, ook al staan de laatste 2 niet 24/7 aan.

[edit]
Oh, en als de linux client er is, ook nog een andere K6-2

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11,GRAASLAND,DUTCH POWER COWS,604,0.01

woei :) Ik heb hier nog ruim 800 wu's op voorraad, maar die server is niet up :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

dit las ik op de projectsite
We will be releasing a proxy version sometime before Friday November 1st, 2002. This will also incorporate improved packet flushing capabilities for big timers.

This will also will include major balance loading on our servers.

Keep in touch,
Mike :)
en versie 3.0.399 is ook uit, dus iedereen kan zijn versie upgraden (als je dat nog niet heb gedaan)

maar het maakt mij niets uit hoor, hoe lang het duurt.... mijn bakkie draait gewoon door >:)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Toch zijn er wel teams die vanalles kunnen versturen.

* Theuno ziet een mooie battle in zijn stats om de 7e plaats...
code:
1
2
7 (4) 891 TEAM PIII / XP 4368 0.04 
8 (1) 612 GRUTTE PIER 4341 0.04

Dat is nu al een paar keer verwisseld... al buffers klaarstaan bij GP ? >:)

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

ja mijn teamPJE klimt ook heel langzaam omhoog, maar het meeste wordt toch niet geflusht

correction: zie dat er net wel veel geflusht is door meerdere teams....(zit de stats al zo een beetje da hele dag te volgen :P)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
staan ook wat buffers klaar bij leden ja maar ik zie de bui wel een beetje hangen.

we moeten wat meer groeien hoop dat dat lukt.

we zijn met eccp ook hoger gekomen dan dan ik gehoopt had op plek 43 nog we hadden net te laat geflushed om op 42 te komen.
nog zo'n 2-2,5 k in de buffers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Laatst online: 08-09 17:24
Theuno schreef op 29 oktober 2002 @ 19:30:
Toch zijn er wel teams die vanalles kunnen versturen.

* Theuno ziet een mooie battle in zijn stats om de 7e plaats...
code:
1
2
7 (4) 891 TEAM PIII / XP 4368 0.04 
8 (1) 612 GRUTTE PIER 4341 0.04

Dat is nu al een paar keer verwisseld... al buffers klaarstaan bij GP ? >:)
Af en toe kan ik ook wat versturen, maar in de client blijven ze staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
NoLife schreef op 29 oktober 2002 @ 19:03:
[...]

Netjes :)

Wat dacht je ervan als ik er eens een Celeron 600 (24/7), een K6-2 550 (6/5) en een XP1800+@1596 MHz (10/7) aan toevoegde? Toch weer zo'n 2700 MHz totaal, ook al staan de laatste 2 niet 24/7 aan.

[edit]
Oh, en als de linux client er is, ook nog een andere K6-2
Ik zou zeggen, ICQ/msn me even ;)

OT: nogsteeds flush probs. Inderdaad, ik kan soms 1 of 2 WU's flushen,
welke gewoon queued in de client blijven staan, en ook niet bijgeteld worden
in de stats :'( Ik wil m'n buffers legen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Caesartje schreef op 29 oktober 2002 @ 21:15:
[...]

ehmmm... wie niet ?!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
ik laat em vannact nog ff door crunchen dat heb ik morgen weer een leuke aanvulling WU's voor DPC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 14-09 07:49
Caesartje schreef op 29 oktober 2002 @ 21:15:
[...]

Ok, ik heb je in MSN toegevoegd.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
Mike

We are officially getting hammered, we will be installing another server tonight. The only catch is that we had to insert other ports in to the client, so, unfortunatly we will need to put a new version in the stream. We will be doing this late tonight, so if you have bad experience with the auto update I suggest that you turn it off now.

This will also be available for download.

We are installing another packet leach tonight to try and calm things down a bit!

Thanks,
Mike
Dat las ik dus op t NEO forum. Hopelijk wordt t snel gefixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm
1-3 weeks = mega flush
4 weeks = 1st giga flush >:)

Maybe I'll wait :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaij
  • Laatst online: 22:48
ik sta nu al op

code:
1
6 59. [DPC] MAKINGBONES DUTCH POWER COWS 532 0.004056

ik vraag me af wanneer ik weer kan flushen.. want ik heb nu al 2x zoiets in mijn buffer staan... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smaij schreef op 29 oktober 2002 @ 22:58:
ik sta nu al op

code:
1
6 59. [DPC] MAKINGBONES DUTCH POWER COWS 532 0.004056

ik vraag me af wanneer ik weer kan flushen.. want ik heb nu al 2x zoiets in mijn buffer staan... :D
En met jouw heel dpc gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaij
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 23:09:
[...]

En met jouw heel dpc gok ik...
tja binnenkort dus een megaflush neem ik aan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

ER is een nieuwe client (versie 1.0.399). Deze gebruikt een 2e server die de kans op een geslaagde flush vergroot.

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Nope werkt niet, flushen is nie gelukt nog. we zitten nu met huge buffers...

Als die servers eenmaal up zijn gaan ze meteen down. We moeten een 100Mbit pubstro te pakken zien te krijgen die niet veel doet met zijn lijntje.

Ohja, Ons teampje heeft nu 24.6 ghz power dankzij NoLife. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

als je duallies gebruikt let dan hier op
From FSHANDA @ XDC

Updating the client manualy fixed the cpu usage problem. I believe that the auto update supercedes any special configurations you make to get the dualies setup. When I originaly setup the clients they were using 100% of the cpu available and they must have reconfigured during one of the auto updates.

Oh yea they still wont send even with the 399 build. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theuno schreef op 29 oktober 2002 @ 23:54:
ER is een nieuwe client (versie 1.0.399). Deze gebruikt een 2e server die de kans op een geslaagde flush vergroot.
Dat klopt, maar het is ook zo, dat de oudere versies de server DOS-en.
Dus hoe sneller iedereen overgestapt is op de 1.0.399, hoe kleiner het flush-probleem (moet) worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 00:54:
[...]

Dat klopt, maar het is ook zo, dat de oudere versies de server DOS-en.
Dus hoe sneller iedereen overgestapt is op de 1.0.399, hoe kleiner het flush-probleem (moet) worden.
Maak er ondertussen dus al versie 1.0.400 van.
Ik heb hiermee al zo'n 100 Wu's verstuurt (van een oude laptop >:)), maar die lijken nog niet echt aan te komen op de stats.. :'(
Ben dus nog even voorzichtig met flushen, dat we zeker weten dat dit goed gaat.

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the servers are running it is just that they are getting hammer by all the WU comming to them.

so its up to you if you want to send them in and possble loss a few in the server queue or hold on to them until later on to night.
dit staat op het forum van het NEO projekt.

server is dus up maar load is te zwaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De offline.dat files naar die dude mailen is dat misschien een tijdelijke oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
heb veel kunnen verzenden maar helemaal geen stats meer.
er is ook zoiets dat je de punten nu kwijt bent, zelfs randy zei dat.

dus ik wacht twijflend maar af.

Er moet geloof ik bij hun toch wat betere programmeurs die zelf ook al goed mee hebben gedaan aan andere projecten (niet in intern maar zoals dcp'ers enzo).
en die live-stats moeten ze eerst niet meer doen dat vreet te veel van hun weinige bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
gp500 schreef op 30 oktober 2002 @ 08:44:
heb veel kunnen verzenden maar helemaal geen stats meer.
er is ook zoiets dat je de punten nu kwijt bent, zelfs randy zei dat.

dus ik wacht twijflend maar af.

Er moet geloof ik bij hun toch wat betere programmeurs die zelf ook al goed mee hebben gedaan aan andere projecten (niet in intern maar zoals dcp'ers enzo).
en die live-stats moeten ze eerst niet meer doen dat vreet te veel van hun weinige bandbreedte.
Ik heb gisteren dus al m'n punten geflushed welke dus gewoon niet zijn aangekomen.
offline.dat = overal leeg nu :'(

Een klein pluspuntje: het lijkt alsof hij nu wel flush, tenminste, alles wat ie opnieuw berekend, al flushte ik er gisteren bv 3 waarvan er 2 in de stats kwamen; nogsteeds goed brak dus. Hopelijk flushen m'n clients nu aardig door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik wacht dan wel ff en laat m'n pc lekker verder crunchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 08:58:
ik ook... 13K aan wu's and counting...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
KeeZ schreef op 30 oktober 2002 @ 09:04:
[...]

ik ook... 13K aan wu's and counting...
Ik ben dus nu (als het goed is) aan het flushen met de .400 versie.
Helaas ben ik _ALLE_ WU's uit m'n buffers kwijt.

Hopelijk kom ik vanmiddag thuis en zie ik queued: 0 en heeeeel veel completed ;)

Ik zit hier dus op school en kan de stats niet volgen omdat deze op
poort 8080 draaien. Geen enkele CGI proxy schijnt in staat te zijn de stats
te openen ;) Kan iemand anders er wel bij momenteel?

Weet er iemand toevallig een CGI proxy die die stats pakt? (op poort 8080 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Fijn is dat, wil je een mooie statsrun doen (heb eindelijk alles zover af dat ik statsruns kan gaan doen). Is die statssite van NEO down.. :'(
Dus de eerste stats van de teams worden als over langer als 24 uur, die van de users nog niet... als ze het maar optijd fixen.

Addon:
Mike schreef op het neo project forum:SO... I will do my best to have a stats server going on or before the 1st of November. I will also redo the ASP scripts tomorrow night.
Oke, misschien geen stats tot 1 november. Met zo'n gat erin kan ik wel weer alles gaan resetten. :'(

[ Voor 0% gewijzigd door Theuno op 30-10-2002 13:14 . Reden: Addon ]

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 08:58:
ik ook >:)

maar ik heb hem wel van flushen afgehaald.... zo kan de rest van jullie misschien wel wat meer flushen en ben ik lekker aan het sparen....

overigens wens ik het NEO team veel succes, want zodra die nieuwe server online is zullen er miljoenen tegelijk geflusht worden van iedereen...

maar zo lang iedereen zijn bakkie lekker aan laat staan, komt ons 2de DPC plekkie niet ik gevaar denk ik (misschien wel NC's nr25 @ [DPC] maar die pakken we dan vanzelf weer terug })

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Theuno misschien kun je bij DukeBox gaan vragen of hij een redirect aan wil maken naar jou stats

neo.qik.nl 8)

tot die tijd zet ff die link naar de stats in je ondertitel :P })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

_DPC_Scorpion schreef op 30 oktober 2002 @ 14:39:
Theuno misschien kun je bij DukeBox gaan vragen of hij een redirect aan wil maken naar jou stats

neo.qik.nl 8)

tot die tijd zet ff die link naar de stats in je ondertitel :P })
Op uw verzoek.
Maarja, de stats doen op dit moment niet echt veel zolang er geen data is van de orginele site om te processen :(

Het zou natuurlijk helemaal jammer zijn als dit pas vanaf 1 November kan gaan lopen, maarja als het dan ook goed gebeurt en allemaal echt werkt is het natuurlijk wel fijner..

Addon:

Ik maak wel erg veel addon's op mijn posts vandaag...

Meteen even de vraag of duke een redirect wil maken van neo.qik.nl naar www.whatyouwant.nl/neo/

[ Voor 0% gewijzigd door Theuno op 30-10-2002 14:53 . Reden: addon ]

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikk ben 1k krijt geraakt :'( maar gelukkig heb ik nu al mijn pc's aan het werk ggezet en misschien volgen binnenkort nog meer leden van mijn subteam mijn goede voorbeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Wij hebben wel 10K kwijt geraakt, mischien wel zelfs meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Je weet nog niet zeker of die WU's echt weg zijn..
het kan zijn dat ze nog queud staan op de server.

Laten we dat maar hopen.

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

yup ik hoop het voor neo development team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
SeRRveR schreef op 30 oktober 2002 @ 16:31:
yup ik hoop het voor neo development team.
Gaan we dreigen? >:) GoT knokploeg dr op af B)

Sja hopelijk staan of stonden ze gequeued maar voor zover ik kon zien werden
ze helemaal niet verzonder, alleen de list geleegd :/
Is ook zo lastig in te schatten zonder stats :|

Overigens begint er hier nu alweer een buffer op te bouwen :O ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr, ik kan nog steeds geen wu's verzenden :( er staan er nu hier zo'n 1200 klaar, maar als ik die niet kan verzenden, hebben we er niks aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 18:25:
grrr, ik kan nog steeds geen wu's verzenden :( er staan er nu hier zo'n 1200 klaar, maar als ik die niet kan verzenden, hebben we er niks aan :/
Patience my friend ;) Als de server weer up is kunnen we m weer
ijverig dicht flushen >:)

Overigens is er op het NEO forum inmiddels ook een DPC forum aangemaakt, zie:

http://www.theneoproject.com/wbboard/board.php?boardid=17

Als iemand anders het niet doet wil ik daar voorlopig wel de dagstats in posten,
mits dit weer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
Even een polletje: (zie ook: )

Poll: Daily stats in DPC forum?
Ja, zowel op GoT als op 't NEO DPC forum
Ja, maar alleen op GoT
Ja, maar alleen op 't NEO DPC forum
Nee, laat maar

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=5963&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

[ Voor 0% gewijzigd door rvanlooijen op 30-10-2002 19:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waarom daily stats op beide forum, als de stats real time up to date gehouden worden, kun je er net zo goed een uneditable sticky :D van maken LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 19:21:
waarom daily stats op beide forum, als de stats real time up to date gehouden worden, kun je er net zo goed een uneditable sticky :D van maken LOL
Natuurlijk voor inhaalstats, dagoutput, etc.

De stats kan iedereen zien, daar dienen de hitparades niet voor ;) Ook bieden
stats op t forum de kans om te reageren of te discussieren, eigelijk hetzelfde
verhaal als dagstats van andere projecten dus.

//Edit: Trouwens, dezelfde poll op ons NEO forum valt hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 06:41:
[...]

dit staat op het forum van het NEO projekt.

server is dus up maar load is te zwaar :(
we schoppen vast nog wel eens zeer zwaar kont, >:)

ennuh ceasartje, je hebt helemaal gelijk, zie topic titel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

joohoo..
sinds de laatste statsrun staan we op de daily #1 ;)
code:
1
2
1 () 7 DUTCH POWER COWS 34468 0.44 
2 () 0 EXTREMEDC 176000 1.6

Volhouden zo !

Verder is het een beetje huilen dat er nu nog geen stats zijn.. door downtime is het niet mogenlijk geweest om een echte statsrun van 30 Oktober te maken. Van de teams heb ik hem wel netjes, maar van de users niet, dit omdat de rawdata ineens veranderd is.
Ik hoop dat mike het spoedig terug kan veranderen.. anders moet ik een belangrijk stuk bijscripten over de verwerking van de dan heel dynamische rawdata. :'(

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Fijn ook dat dit in de stats mag zitten:

26,<emailadress>,CAMP_Lˆ›Rُ›ºC‘QAƒ32ѿ'ǼӬBACKBACKER ANON,3017,20021006,20021030,1249,0.01,*8ƒ‰ୠ<83

Maargoed, inmiddels heb ik het probleem op kunnen lossen (voorlopig).
De eerste beta van het nieuwe statsscript draai op mijn site (zie in mun signature).
Met een beetje mazzel vanacht nog meer stats :)

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Thank You Neo _/-\o_

de stats op de officiele neo site zijn screwed up, de computerjaren kloppen namelijk niet, en ja je bent je gestuurde packets kwijt. hier een screenie ervan.

Mijn ding in de stats:

plaats - naam - team - wu completed - computer years
176 SCHENKELS@ESCHAREN DUTCH POWER COWS 239 162588.52

Queue is nul en het aantal units completed is anders dan Total units Completed.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/dpc.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ja allemaal leuk en aardig, maar ik kan nog steeds NIET FLUSHEN :( godsamme nóg langer opsparen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
KeeZ schreef op 31 oktober 2002 @ 10:46:
ja allemaal leuk en aardig, maar ik kan nog steeds NIET FLUSHEN :( godsamme nóg langer opsparen...
Ben je weer te laat ;) ik heb gisteren de hele middag en avond kunnen flushen.

Ik maak me een beetje zorgen over de melding "Svr:FERMAT" die nu in de client
staat, gezien bovenstaande screenie ben ik daar niet de enige mee. Gezien mijn
client is iig Team Caesartje weinig WU's kwijt geraakt, hopelijk blijft dat zo :S

//Edit: de door mij genoemde melding is gelukkig niet meer dan de naam van
de server waar je de laatste keer heen hebt geflushd. Momenteel bouwt er
weer een queue op maar tot nog toe kan ik steeds een zootje packets tegelijk
kwijt alvorens weer de buffer vol te laten lopen. Flushen per packet zit er nog
niet in ;) Overigens zouden de servers stukken minder load moeten hebben nu,
ze hebben MS SQL gedumpt ;)

//Edit2: Nog meer nieuws: op 1 November zal de eerste stable versie (1.0.405)
gereleased worden, kort daarna zal er ook een proxy verschijnen. De stats zullen
morgennacht om middernacht EST weer up zijn, en zullen de komende weken
sterk verbeterd worden.
Bron: Het NEO forum

[ Voor 0% gewijzigd door rvanlooijen op 31-10-2002 11:20 . Reden: toevoegingen/typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
ik flush niet :X zolang die stats niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gp500 schreef op 31 oktober 2002 @ 11:57:
ik flush zolang die stats niet meer werken.
En als ze weer werken stop je met flushen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, dus nog ff een dagje wachten en dan 2000 wu's dumpen :) Of zijn die wu's in m'n buffer nu waardeloos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 12:14:
Mooi, dus nog ff een dagje wachten en dan 2000 wu's dumpen :) Of zijn die wu's in m'n buffer nu waardeloos ?
Als het goed is kan je ze binnenkort gewoon allemaal flushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Omdat de stats nu alweer down zijn, en dit tevens tot gevolg lijkt te hebben dat de statsgenerator weer op een andere tijd moet lopen zijn de stats van de afgelopen 2 dagen in de database al dermate incorrect dat ik het liefst bij de stable release de stats reset. Het is echter niet nodig, dus heb ik voor de gein even een poll gemaakt om jullie te laten beslissen wat we ermee doen.

Hier is een voorbeeld van de geschiedenis stats:
http://www.whatyouwant.nl/neo/history.php?team=2

ADDON: Het gaat hier dus om de stats die IK genereer en niet de officiele stats.

Poll: Neo stats resetten bij release stable ?
Ja, ik heb liever correcte geschiedenis
Nee, hoe meer geschiedenis hoe beter.
Ik wil helemaal geen stats...

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=5977&var=.png

[ Voor 0% gewijzigd door Theuno op 31-10-2002 15:53 . Reden: addon... nummer 401 ]

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
Caesartje schreef op 31 oktober 2002 @ 12:33:
[...]

Als het goed is kan je ze binnenkort gewoon allemaal flushen.
En als het niet goed is, niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Theuno schreef op 31 oktober 2002 @ 12:59:
Omdat de stats nu alweer down zijn, en dit tevens tot gevolg lijkt te hebben dat de statsgenerator weer op een andere tijd moet lopen zijn de stats van de afgelopen 2 dagen in de database al dermate incorrect dat ik het liefst bij de stable release de stats reset. Het is echter niet nodig, dus heb ik voor de gein even een poll gemaakt om jullie te laten beslissen wat we ermee doen.

Hier is een voorbeeld van de geschiedenis stats:
http://www.whatyouwant.nl/neo/history.php?team=2

Poll: Neo stats resetten bij release stable ?

Ik wil helemaal geen stats...

[afbeelding]

Gaan we nu overall een poll van maken :? Het is hier niet de HK...

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

MarkB schreef op 31 oktober 2002 @ 13:33:

[...]

Gaan we nu overall een poll van maken :? Het is hier niet de HK...
Tja, ik wil gewoon weten wat ik ermee moet doen. En dan is zo'n polletje weggestopt op pagina 8 van een topic best handig.
En het is dus helemaal niet de bedoeling om zoveel mogenlijk nutteloze polls te bakken...

[ Voor 0% gewijzigd door Theuno op 31-10-2002 13:37 . Reden: idd pagina 8 ]

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje lullig voor XDC om opnieuw te beginnen met de stats, dus wat mij betreft gaan we gewoon verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:41:
Beetje lullig voor XDC om opnieuw te beginnen met de stats, dus wat mij betreft gaan we gewoon verder.
Ik heb het dus over de stats die ik maak (met de history ensow). De totale waarden blijven gelijk.
Misschien heb ik zo ie zo binnenkort de mogenlijkheid om alles terug te rekenen tot het begin van het project... maar dat is nu even niet mogelijk kwa tijd (tentamens :()

[ Voor 0% gewijzigd door Theuno op 31-10-2002 14:52 . Reden: addon met friet ]

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Shivo de stats resetten niet in zijn geheel alleen de historie die Theuno nu heeft verzameld

als ik het goed begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

_DPC_Scorpion schreef op 31 oktober 2002 @ 14:54:
Shivo de stats resetten niet in zijn geheel alleen de historie die Theuno nu heeft verzameld

als ik het goed begrijp
Jij begrijpt het goed !

Nu nog betere koffie...

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste