De level-editor UNREALED wil niet opstarten.... als ik op unrealed.exe klik verschijnen er 2 venstertjes:
Op de een staat: Dit programma heeft een ongeldige indeling en kan niet worden
uitgevoerd.
Op de ander staat: Het bestand C:\spellen\UT2003\system\unrealed.exe is
waarschijnlijk beschadigt.
Installeer het bestand nogmaals en probeer het opnieuw
Nou heb ik dat wat op het 2e venstertje staat al 2 keer geprobeerd.... hielp nie
Dit probleem had ik ook met de versie van UnrealEd die bij UT zat en dat was op te lossen door even een patch te downloaden en installeren, maar ik heb op internet nog geen patch gevonden voor de versie die bij UT2003 zit.
ik draai Windows ME, directx 8.1NL, heb Unreal en Unreal Tournament niet meer op de computer staan..... en JAAAAAAA ik heb wel de originele versie van UT2003
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen...... ?
Op de een staat: Dit programma heeft een ongeldige indeling en kan niet worden
uitgevoerd.
Op de ander staat: Het bestand C:\spellen\UT2003\system\unrealed.exe is
waarschijnlijk beschadigt.
Installeer het bestand nogmaals en probeer het opnieuw
Nou heb ik dat wat op het 2e venstertje staat al 2 keer geprobeerd.... hielp nie
Dit probleem had ik ook met de versie van UnrealEd die bij UT zat en dat was op te lossen door even een patch te downloaden en installeren, maar ik heb op internet nog geen patch gevonden voor de versie die bij UT2003 zit.
ik draai Windows ME, directx 8.1NL, heb Unreal en Unreal Tournament niet meer op de computer staan..... en JAAAAAAA ik heb wel de originele versie van UT2003
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen...... ?
Smiling as the shit comes down...