mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Euhm dit lijkt me een dubbelpostje ?
adsl weke provider???
adsl weke provider???
adsl weke provider???
Niet dubbelposten! Foei
Als je topic verkeerd staat vraag je een move aan in [SM]
Niet dubbelposten! Foei
Als je topic verkeerd staat vraag je een move aan in [SM]
Ik heb zelf goede ervaring met demon. Modem kapot zonder gezeur binnen een week een nieuwe waarna de oude weer kosteloos terug te sturen bv. Helpdesk, deskundig en nog geen echte wachttijden gehad. Snelheid zeer stabiel op 85 kb down en 16 up.
Heb je ook al in de faq gekeken ?
FAQ Internet & Telefonie
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
FAQ Internet & Telefonie
Daarbij voldoet je topic niet aan de eisen die gesteld worden:Welke MxStream provider is het best?
Alhoewel dit soort zaken van tijd tot tijd veranderen zijn XS4ALL en Planet Internet het meest populair onder de Tweakers, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je een aanbieding van een andere provider af moet slaan! Snelheden van ADSL Basic zijn downstream rond de 50 kbyte/s (theoretisch 64) en upstream 12 à 14 kbyte/s (theoretisch 16). Precieze snelheidsresultaten en ervaringen kun je vinden op www.mordax.nl, www.speedtest.nl en www.kieskeurig.nl
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Forumgedrag / Huisregels
• Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, PC-Problemen.com, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
• Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
• Plaats je topic in het juiste forum.
• Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
• Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist.
• Plaats geen onzinnige replies.
• Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect voor anderen en het forum.
[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 27-10-2002 15:43 . Reden: Toevoeging ]
mee eensVerwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 15:40:
Ik zou xs4all nemen, beste service!
wat is je budget?
Bedoel, als je budget rond de 100 euro p/m ligt moet je natuurlijk nie voor MXstroop gaan. maar voor (BBned) Cistron/TweakDSL etc gaan
(klaat eweka dr ff beten wegens mijn slechte ervaringen
)
Bedoel, als je budget rond de 100 euro p/m ligt moet je natuurlijk nie voor MXstroop gaan. maar voor (BBned) Cistron/TweakDSL etc gaan
sorry 4 de d-post...call me a N00b and kik me in the nuts 
ik wat rond gezocht maar vroeg me f wat de mensen hier uit ervaring wisten te vertellen, dat zegt meestal wat meer als de reklame sjaait op de sites v/d providers zelf.
topic is in mijn ogen duidelijk zat btw...
ik heb geen 100 euro voor een beetje inetten over dacht zelf zo rond de 40 euro....
nog een xtra vraagje: wat is het nadeel van usb modem (ik heb usb 1.0) t.o.v ethernet...ik heb zelf mn voorkeur bij ethernet maar die dingen kosten ook 200 pleuro.
thnx voor degene die gewoon antwoorden, daar is een forum voor d8 iop; vragen en antwoorden.
ik wat rond gezocht maar vroeg me f wat de mensen hier uit ervaring wisten te vertellen, dat zegt meestal wat meer als de reklame sjaait op de sites v/d providers zelf.
topic is in mijn ogen duidelijk zat btw...
ik heb geen 100 euro voor een beetje inetten over dacht zelf zo rond de 40 euro....
nog een xtra vraagje: wat is het nadeel van usb modem (ik heb usb 1.0) t.o.v ethernet...ik heb zelf mn voorkeur bij ethernet maar die dingen kosten ook 200 pleuro.
thnx voor degene die gewoon antwoorden, daar is een forum voor d8 iop; vragen en antwoorden.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Ik heb Zon, works like a charm
De meeste mensen deugen!
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in.iop tha man schreef op 27 oktober 2002 @ 16:35:
daar is een forum voor d8 iop; vragen en antwoorden.
Alleen op GoT worden wel eisen gesteld aan de manier van vragen.
Die heb ik hierboven gequote. Jou startpost voldoet daar in de verste verte niet aan.
Daar komt nog eens bij dat in de faq precies staat hoe wat en waar, dus het was niet eens nodig geweest om dit topic te openen.
Het topic is ook verder gemeld in sem, zodat een mod ernaar kan kijken.
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
Sommige moederborden doen moeilijk i.c.m. een USB-modem. Dat zou een overweging kunnen zijn toch een ethernetmodem te nemen.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()