mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
ten eerste dit hoort in [IT] 
ten tweede zoek even met de search, er zijn al een aantal topics die hier over gaan en waarmee je je antwoord wel kan vinden.
ten tweede zoek even met de search, er zijn al een aantal topics die hier over gaan en waarmee je je antwoord wel kan vinden.
oh soz...kon het ff niet vinden, d8 kets m wel in overige...
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Der word van je verwacht dat je iets beter zoekt op deze forumiop tha man schreef op 27 oktober 2002 @ 15:19:
oh soz...kon het ff niet vinden,
Zie forum indexd8 kets m wel in overige...
Kun je precies zien bij de beschrijvingen waar alles hoort.
Check www.adslmetacrawler.nl daar kunje bijna alles vinden wat je nodig hebt
en natuurlijk de sites van de providers
en natuurlijk de sites van de providers
adsl weke provider???
En dit lijkt mij dezelfde.
En dit lijkt mij dezelfde.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik ga buiten KPN's mxstream om, ik heb Luna, via bbned. Erg tevree
Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!
Daar sluit ik me bij aan...fish schreef op 27 oktober 2002 @ 17:19:
heel tevreden met xs4all
/me calitomnication denkt dat dit topic gaat uirdraaien op een opsom-topic
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
xs4all = goed
3 maandjes heeeel veel downloaden, dan een maandje rustig aan, en dan weer 3 maanden heeel veel
3 maandjes heeeel veel downloaden, dan een maandje rustig aan, en dan weer 3 maanden heeel veel
ik ookfish schreef op 27 oktober 2002 @ 17:19:
heel tevreden met xs4all
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Voer je postcode eens in bij www.internetten.nl, kijk wat er uitkomt...en maak aan de hand daarvan...en een paar reviews misschien je keuze....
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
XS4ALL -> 50 MB homepage webruimte
De meeste (naar mijn weten alle) providers hebben minder webspace voor hun klanten.
Verder zijn XS4ALL help pagina's en helpdesk (nodig gehad vanwege brakke splitter) zijn zeer goed.
Verder zijn XS4ALL help pagina's en helpdesk (nodig gehad vanwege brakke splitter) zijn zeer goed.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()