[XP] Loopt vast bij installatie.

Pagina: 1
Acties:

• dream0r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb de hd geformateerd en toen d8 ik dat ik XP ff kon installen, niet dus. Ik start de setup, en dan krijg je de melding: Bezig met kopieeren van bestanden.. dan zet hij een paar bestanden op de HD (kan je zien aan grijze balk onderin het scherm) en daarnaa is die grijze balk leeg, en doet hij niets meer. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

PS. Ik heb de search al gebruikt, ik kan niets vinden.

• Ferdo
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Probeer het eens met de standaardinstellingen van het BIOS.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• dream0r
  • Niet online
Ferdo schreef op 27 oktober 2002 @ 13:34:
Probeer het eens met de standaardinstellingen van het BIOS.
Mjah, geen idee hoe ik dat instel eigenlijk. Maar daar is ook nooit wat aan veranderd volgensmij.

Verwijderd

probeer eens een bios update wil ook wel eens hebben, btw meer specs zou nuttig zijn

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 15:54
Zelfde probleem hier. Windows XP draait super stabiel hier, maar tijdens de installatie moest ik UDMA in het BIOS uitzetten! Daarna weer aangezet en alles loopt perfect!

• dream0r
  • Niet online
Rendier2710 schreef op 27 oktober 2002 @ 13:43:
Zelfde probleem hier. Windows XP draait super stabiel hier, maar tijdens de installatie moest ik UDMA in het BIOS uitzetten! Daarna weer aangezet en alles loopt perfect!
Zal er even naar kijken. Werkt niet.

Verwijderd

kopieer gewoon eerst ff alles files van win xp naar de HD en installeer heb daar vanaf werkt stuk sneller. en haal alle randapparatuur er eens uit.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hoi Skizzik

Lees deze eens:
- Windows Stappenplan

Daarnaast is deze zoeknmasjiene beter:

- Tijdelijk extra zoekmachientje op GoT :P

Daarnaast de tips van x-boxer al geprobeerd (cd copy naar HD) en alle randapparatuur eruit muzv van video :?

Wat heb je zoal gedaan :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad, en bij mij lag het probleem aan de videokaart.. ik had er een Gforce2 mx 400 inzitten en bij het installeren liep windowsXP dus vast, nadat ik daar een andere videokaart in had gedaan (een Gforce 2 pro) was er geen enkel probleem, en deed de installatie het perfect. Misschien heb jij hetzelfde probleem.

• dream0r
  • Niet online
Ok bedankt, zal ff kijken. En volgende keer FAQ lezen. Sorry.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 07:39
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 15:03:
Ik heb hetzelfde probleem gehad, en bij mij lag het probleem aan de videokaart.. ik had er een Gforce2 mx 400 inzitten en bij het installeren liep windowsXP dus vast, nadat ik daar een andere videokaart in had gedaan (een Gforce 2 pro) was er geen enkel probleem, en deed de installatie het perfect. Misschien heb jij hetzelfde probleem.
Die hep ik ook en bij mij werkt het iedere keer gewoon hoor, nooit problemen gehad met die videokaart in combinatie met XP install.
Pagina: 1