*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
In het ergste geval moet je pcspeaker installeren. Die moduleert je interne pc speakertje zodanig dat er echt geluid (muziek!) uit komt (wel wat blikkerig).
ff googlen op pcspeaker.exe (selfextractable zipfile)
Wel 16bit dus als ie geluid over de interne pc speakertje (die normaal alleen biept) laat klinken 'bevriest' je systeem voor de duur van het geluidje (tada!).
Ik gebruikte die vroeger vaak in kantoorpc om daar geluid uit te krijgen (vroeger was een soundkaart 'niet nodig' op de zaak)
ff googlen op pcspeaker.exe (selfextractable zipfile)
Wel 16bit dus als ie geluid over de interne pc speakertje (die normaal alleen biept) laat klinken 'bevriest' je systeem voor de duur van het geluidje (tada!).
Ik gebruikte die vroeger vaak in kantoorpc om daar geluid uit te krijgen (vroeger was een soundkaart 'niet nodig' op de zaak)
pcspeaker?? halo, topicstart vraagt om iets wat een beetje geluid geeft, geen jaren-70 gekraak 
Anyway: Er zijn USB geluidskaarten,maar geen idee hoe het met ASIO support zit.
Digidesign heeft ook een USB ding, en verder zijn er div firewire oplossingen. Alleen zijn die wel vrij duur / (semi)pro
Edit:
Externe geluidskaart voor laptop/
vergelijkbaar topicje
Anyway: Er zijn USB geluidskaarten,maar geen idee hoe het met ASIO support zit.
Digidesign heeft ook een USB ding, en verder zijn er div firewire oplossingen. Alleen zijn die wel vrij duur / (semi)pro
Edit:
Externe geluidskaart voor laptop/
vergelijkbaar topicje
Dus het word toch een motu (USB zal wel te langzaam zijn voor ASIO)...
thnx, ff doorsparen.
btw, La_Pazz, er zit zelfs een subwoofer in m'n notebook (VAIO nv109m), ik zoek dus iets wat naast mijn bestaande geluidskaart gebruikt kan worden voor muziek maken. (een motu 828 kost dan ook 800 euro...)
thnx, ff doorsparen.
btw, La_Pazz, er zit zelfs een subwoofer in m'n notebook (VAIO nv109m), ik zoek dus iets wat naast mijn bestaande geluidskaart gebruikt kan worden voor muziek maken. (een motu 828 kost dan ook 800 euro...)
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
1125 ex BTW @ importeur NLir_overclocked schreef op 28 oktober 2002 @ 19:37:
Dus het word toch een motu (USB zal wel te langzaam zijn voor ASIO)...
thnx, ff doorsparen.