image hosted by angelfire...
zoek eens op het foru mnaar picstore, daar ken je ze hosten
zoek eens op het foru mnaar picstore, daar ken je ze hosten
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
ErrorVlabakje90 schreef op 25 oktober 2002 @ 19:21:
check sign.
/mm, hier in mozilla lijkt hij het te doen.![]()
/edit 2
blijkbaar toch niet
Kan je je plaatjes niet bij je provider hosten??? en anders ff w88 totdat The forum is down weer up is
Die kut provider in dit geval chello geeft maar 9 mb, en die zit al lang volE-jey schreef op 25 oktober 2002 @ 19:36:
Kan je je plaatjes niet bij je provider hosten??? en anders ff w88 totdat The forum is down weer up is
dit is echt shitty die fot's duren een eeeeeuwigheid.
PhD i.o.
jah...bah...ze zijn nu gehost bij vlabakje...gaat niet echt snelM@ximuS schreef op 25 oktober 2002 @ 19:53:
dit is echt shitty die fot's duren een eeeeeuwigheid.
sjek hier:gfo schreef op 25 oktober 2002 @ 19:57:
ik kan ze zien maar zelf met kabel gaat het traaaaaaaag
http://www.angelfire.com/...matecasemod/casemods.html
jou site is ook down??gfo schreef op 25 oktober 2002 @ 19:57:
ik kan ze zien maar zelf met kabel gaat het traaaaaaaag
zo doen het hoor! maar omg, ik vind hoogglans niet echt mooi, srry
maar jij wel, zo te zien
Verwijderd
Tja, het is een kwestie van smaak, maar dit vind ik dus echt geen mooie case, in tegendeel...
Wat wel stijl is, is het meegespoten hd rack, zo hoort het, de binnenkant ook als je een raampje maakt.
Wat wel stijl is, is het meegespoten hd rack, zo hoort het, de binnenkant ook als je een raampje maakt.
Hehe mooie fans en die blauwe lampies zijn gaaf 
Maar ehh......hoe heb jij je toetsenbord zo gekregen
Ik krijg mijn plastic er niet af

/edit :
Dat angelfire linkje deed het niet probeer eens bij lycos alles te hosten krijg je 50MB!!!!!! wel op lycos.nl kijken en niet .com
Ik krijg mijn plastic er niet af
/edit :
Dat angelfire linkje deed het niet probeer eens bij lycos alles te hosten krijg je 50MB!!!!!! wel op lycos.nl kijken en niet .com
[ Voor 0% gewijzigd door nero355 op 25-10-2002 20:21 . Reden: smiley was fixed ;) ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Sorry, ik moet zeggen dat ik hem echt niet mooi vind, hoogglans vind ik zowiezo niet mooi, maar ik vind de rest eigenlijk ook niet beoaald mooi
Hij is ehm, rood!
#StopBurningStuff
blauwe lampjes??? Je bedoelt de CFL zekers?nero355 schreef op 25 oktober 2002 @ 20:14:
Ik krijg mijn plastic er niet af![]()
/edit :
dis gewoon zon ;ogitech toetsenbordje....schroefjes dr uit draaien en openbreken..nero355 schreef op 25 oktober 2002 @ 20:14:
Ik krijg mijn plastic er niet af![]()
/edit :
Pagina: 1