Heb ik weer een gezellig theekransje gemist zie ik
Seriously: ik schitter nogal van afwezigheid in dit topic, maar ik was een weekendje weg. Shit happens
Ik ben op het moment snotverkouden, hees als een geile orang-oetang en heb een hoofd als een pak wattenbolletjes, maar zal mijn uiterste best doen om dit topic voor vanavond even door te lezen en een zinnige uitspraak te doen.
Tot die tijd wil ik alle partijen even vragen dit te laten rusten, tenzij je écht iets inhoudelijks kwijt wil met betrekking tot de discussie wat nog niet eerder aan de orde is geweest.
=[edit]=
Waar ging het mis
Al vanaf het begin van je topic.
Je geeft weinig informatie, en als er om keer informatie wordt gevraagd moet dat uit je getrokken worden. Er is in de FAQ Network Troubleshooting duidelijk omschreven
wat te doen voor je een vraag stelt. Als je (topicstarter) dat eens doorleest, kun je niet anders dan met me eens zijn dat de informatie die je gaf ronduit belabberd en tot een minimum beperkt was.
Het is hier geen "u vraagt wij draaien" helpdesk, we zoeken met zijn alle al discussierend naar een oplossing voor problemen, maar zoiets komt van twee kanten.
Maar koffie is een botte lul!
Klopt, dat staat in zijn signature. Helaas heb je zelf ook geen schone handjes.
Zoals je misschien al ziet in je eigen topic, is het nogal gissen voor de posters wat je nu eigenlijk bedoelt, en na wat suggesties komt er een summiere reactie van jouw kant, waar we eigenlijk nog niets mee kunnen.
Je reageert maar op enkele posts, en andere suggesties en de vraag om meer informatie lijk je compleet te negeren. Dat werkt het gewoon niet.
De "persoonlijke" reactie van koffie is misschien wat ongepast dan, maar niet onbegrijpelijk. In feite had koffie vanaf je eerste luie startpost je topic al dicht kunnen gooien, en het was behoorlijk coulant dat je topic het zo lang uit heeft gehouden, en uiteindelijk op je eigen verzoek dicht ging.
Los van de inhoud getuigen de vele ?!?!?!?!?! ook niet van geduld en begrip.
En hoe ging het verder
Dat boeit eigenlijk niet. Na een foute start gaat het over en weer fout, en verliezen we al snel de kern van de zaak uit het oog. Je houding in het topic is verkeerd en wekt bij zowel de mods als users irritatie op.
Maar ik snap echt niet wat ik fout deed ?!?!?!?!?!?!?!
Als je wilt weten waar het exact is fout gegaan ga ik je dat niet voorkauwen.
De gouden tip:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Ja maar, ja maar, ja maar...
Nee.
Koffie's reactie was misschien wat ongepast als hij je arrogant noemt, maar dat je te lui bent om FAQ of policy door te lezen is mij ondertussen ook wel duidelijk. Dat je je daar te goed voor voelt is de aanname die hij maakt, en dat was niet netjes, maar wel verklaarbaar.
Actie... reactie.