Koeler plaatsen & koelpasta

Pagina: 1
Acties:

• DannyL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02 00:09

DannyL

Geen ondertiteling..

Topicstarter
ik heb Zalman Adhesive koelpasta... krijg je er dus 2: groene en rode krijg je dan... welke moet op de koeler en welke op de chip ?

Ik heb een kopere koeler van 450 gram, kan ik die onder me Asus V7700 hangen met die koelpasta zonder problemen ????

Verwijderd

1:1 mengen en dan aanbrengen op je GPU en dan de koeler erop. Gewicht is best veel maar zou moeten werken.

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:42

Chop2000

Vroem

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 18:09:
1:1 mengen en dan aanbrengen op je GPU en dan de koeler erop. Gewicht is best veel maar zou moeten werken.
op de zalman site staat dat je het 1 component op de core moet smeren en de ander op de cooler, en dan goed aandrukken

niks

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Chop2000 schreef op 25 oktober 2002 @ 19:00:
[...]

op de zalman site staat dat je het 1 component op de core moet smeren en de ander op de cooler, en dan goed aandrukken
mengen heeft beter effect

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

de fabrikant zal het wel bedoelt hebben voor de manier die zij op hun site hebben staan.....

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
450 gaat echt niet lukken hoor, ik had datzelfd spul bij mijn zalman koelertje en dit was een kleintje zonder fan voor op mijn northbridge en hij was er gewoon een keer afgevallen :S

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik gebruik nooit koelpasta en nooit problemen gehad ;)
Maakt alleen je CPU vies :+ niet doen !!
Mijn XP2000+ zit op 40 Graadjes idle overigens met spire whisperrock || tot XP2600+ :9~

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
mdj84nl schreef op 25 oktober 2002 @ 20:40:
450 gaat echt niet lukken hoor, ik had datzelfd spul bij mijn zalman koelertje en dit was een kleintje zonder fan voor op mijn northbridge en hij was er gewoon een keer afgevallen :S
Als je maar niet teveel gebruikt...

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32

Exigence

dnkroz

nero355 schreef op 25 oktober 2002 @ 20:53:
Ik gebruik nooit koelpasta en nooit problemen gehad ;)
Maakt alleen je CPU vies :+ niet doen !!
Mijn XP2000+ zit op 40 Graadjes idle overigens met spire whisperrock || tot XP2600+ :9~
Ja heu, daar gaat het niet om, ff lezen, het gaat om Adhesive dat is warmtegeleidende lijm.
Dit gaat erover om een koeler op de videokaart te plakken, en dat heeft weinig met processors te maken waar jij het over hebt.

Ontopic:
Volgens mij is 450 gram echt wat te zwaar om aan zo´n klein oppervlak te hangen, misschien voor de zekerheid een soort plastic beugel maken voor om je videokaart.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

erik9287nl schreef op 25 oktober 2002 @ 21:43:
[...]

Ja heu, daar gaat het niet om, ff lezen, het gaat om Adhesive dat is warmtegeleidende lijm.
Dit gaat erover om een koeler op de videokaart te plakken, en dat heeft weinig met processors te maken waar jij het over hebt.

Ontopic:
Volgens mij is 450 gram echt wat te zwaar om aan zo´n klein oppervlak te hangen, misschien voor de zekerheid een soort plastic beugel maken voor om je videokaart.
sorry wist ik niet ik scheer me weg hier :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 09:08

AcouSE

Swedish Chef

[CME] -> [DOC]

• DannyL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02 00:09

DannyL

Geen ondertiteling..

Topicstarter
Mensen, bedankt voor jullie reacties....

ik heb er nu gewoon een P3 koeler (intel) er onder gezet... dies van Aluminium en die houdt goed vast met Zalman Adhesive.. rode kleur op de chip... en groene op de heatsink

En het draait geweldig :D na 10 minuten zat er geen beweging meer in :) duzz.....
sorry heb geen pics. :( (Maar tis ook niet echt iets origineels :))
Pagina: 1