He, je zal wel denken weer een topic over trage verbindingen met Kazaa en/of grokster.
Ik heb echt een probleem als je kazaa, grokster of Direct Connect gebruikt.
Alle spyware is volgens ADWARE eruit. Ik heb hier 2 PC's overigens.
Het volgende gebeurt er.
Kazaa lite is gestart en het gaat lekker snel. ondertussen draai ik een speedtest op speedsuite. Als ik 2 minuten aan het Kazaa'en ben is de verbinding ingestort naar 3 kb/sec
en ik down-of upload amper hoogstens 2 kb/sec download (Niks dus). Wanneer Kazaa afgesloten wordt heb ik gewoon weer een download speed van 54 KB/sec. Dit is idem dito met Grokster en Direct Connect. 
Ik heb verschillende configuraties gehad met mij modem. Direct op het modem, via een proxyserver en nu is hij ook getweakt naar een Speedtouch pro met router functie (Die overigens wel DHCP uitdeelt)
Geen enkele van deze configuraties helpt. Is het misschien mijn provider die de P2P poort dicht timmert of iets dergelijks??
Ik weet geen raad meer, want ik zie nergens mensen in de topics die hetzelfde probleem hebben.
Help me...
Ik heb echt een probleem als je kazaa, grokster of Direct Connect gebruikt.
Alle spyware is volgens ADWARE eruit. Ik heb hier 2 PC's overigens.
Het volgende gebeurt er.
Kazaa lite is gestart en het gaat lekker snel. ondertussen draai ik een speedtest op speedsuite. Als ik 2 minuten aan het Kazaa'en ben is de verbinding ingestort naar 3 kb/sec
Ik heb verschillende configuraties gehad met mij modem. Direct op het modem, via een proxyserver en nu is hij ook getweakt naar een Speedtouch pro met router functie (Die overigens wel DHCP uitdeelt)
Geen enkele van deze configuraties helpt. Is het misschien mijn provider die de P2P poort dicht timmert of iets dergelijks??
Ik weet geen raad meer, want ik zie nergens mensen in de topics die hetzelfde probleem hebben.
Help me...