Mxstream traag met P2P software

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3107

Topicstarter
He, je zal wel denken weer een topic over trage verbindingen met Kazaa en/of grokster.
Ik heb echt een probleem als je kazaa, grokster of Direct Connect gebruikt.
Alle spyware is volgens ADWARE eruit. Ik heb hier 2 PC's overigens.
Het volgende gebeurt er.
Kazaa lite is gestart en het gaat lekker snel. ondertussen draai ik een speedtest op speedsuite. Als ik 2 minuten aan het Kazaa'en ben is de verbinding ingestort naar 3 kb/sec :o en ik down-of upload amper hoogstens 2 kb/sec download (Niks dus). Wanneer Kazaa afgesloten wordt heb ik gewoon weer een download speed van 54 KB/sec. Dit is idem dito met Grokster en Direct Connect. :?
Ik heb verschillende configuraties gehad met mij modem. Direct op het modem, via een proxyserver en nu is hij ook getweakt naar een Speedtouch pro met router functie (Die overigens wel DHCP uitdeelt)
Geen enkele van deze configuraties helpt. Is het misschien mijn provider die de P2P poort dicht timmert of iets dergelijks??
Ik weet geen raad meer, want ik zie nergens mensen in de topics die hetzelfde probleem hebben.
Help me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb de dhcp functie in de "router" uitgezet, maar het mag niet baten...
nog iemand ID'en??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:00

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ben je "supernode"?
Ja> uitzetten!
nee> ??

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-06 10:47

_WgV_

It's a magical world!

teacher schreef op 25 oktober 2002 @ 19:55:
ben je "supernode"?
Ja> uitzetten!
nee> ??
Supernode?
En ik heb de laatste tijd, altijd een trage verbinding (bij gewoon downloaden met IE). En juist bij kazaa/winMX gaat hij wel snel. Ook mxstream.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 11:38
De DL stort bij mij in zodra er een uload gestart wordt.
Het killen van een UL helpt, de DL is weer 100%. Helaas herstart de UL ook weer zeer snel.

De UL beperken tot bijvoorbeeld 5k/s werkt helaas niet...

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

bij kazaa kan je uploads toch gewoon afzetten!?! weg probleem...

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59086

elvis84 schreef op 25 oktober 2002 @ 20:36:
bij kazaa kan je uploads toch gewoon afzetten!?! weg probleem...
weg principe van file sharen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

_WgV_ schreef op 25 oktober 2002 @ 20:01:
[...]

Supernode?
En ik heb de laatste tijd, altijd een trage verbinding (bij gewoon downloaden met IE). En juist bij kazaa/winMX gaat hij wel snel. Ook mxstream.
Ik zou je modem laten vervangen, als het goed is doen ze dit gratis(heb ik gehoord) ,want jouw probleem is wel heel erg vaag........ :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68982

Je zou eens kunnen kijken naar je netwerkkaart. Een ADSL modem is (meestal) uitgerust met een 10Mb half-duplex functie. M.a.w. Als de computer 'praat' is het modem stil en andersom natuurlijk. De netwerkkaart in je computer heeft een automatische aanpasfunctie, echter deze kan op handmatig/auto/hardware-default staan. Het zou kunnen zijn dat deze in de stand 100Mb full-duplex staat en dat zou een boel netwerk errors veroorzaken. Zet de kaart in ieder geval in de 'automatisch' stand, zodat de netwerkkaart het zelf uitzoekt. Controleer voor de zekerheid de specs. van het modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 68982 schreef op 25 oktober 2002 @ 21:14:
Je zou eens kunnen kijken naar je netwerkkaart. Een ADSL modem is (meestal) uitgerust met een 10Mb half-duplex functie. M.a.w. Als de computer 'praat' is het modem stil en andersom natuurlijk. De netwerkkaart in je computer heeft een automatische aanpasfunctie, echter deze kan op handmatig/auto/hardware-default staan. Het zou kunnen zijn dat deze in de stand 100Mb full-duplex staat en dat zou een boel netwerk errors veroorzaken. Zet de kaart in ieder geval in de 'automatisch' stand, zodat de netwerkkaart het zelf uitzoekt. Controleer voor de zekerheid de specs. van het modem.
Ja, maar dan zou het ook gelden wanneer ik geen kazaa geopend heb. dat is in dit geval niet zo. Ik wil wel een modem vervangen, maar ik weet niet of hiermee het probleem is opgelost...
Internetten zonder p2p software gaat gewoon lekker snel zoals het zou moeten.
Andere operating systems e.d. heb ik ook al geprobeerd.
Ik weet niet of ik euronet kan bellen met het probleem dat ik kazaa niet kan gebruiken vanwege een trage verbinding wanneer kazaa geopend word.
Vaag is het zeker en frustrerend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Wat voor OS heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Windows 2000
Windows XP Home
Windows XP Professional
Windows 98SE
Windows NT 4 Server
Meer heb ik niet geprobeerd. Ze hadden allemaal dezelfde symptonen. er zijn 5 verschillende soorten 2 PC's, 2 laptops 1 Fileserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, ik moet zeggen dat ik 't zelf ook had, maar ik had als erger probleem dat bij uploaden (bv nieuwsgroepen) de verbinding in ene stopte. Rebooten was dan de enige remedie. Dat was W98SE en een WinME VPN file in de windows dir was daarvan de oplossing. Met Bearshare overigens geen last van p2p lag of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

De verbinding tussen je modem (alcatel speedtouch home) en pc is half dubplex, misschien dat daar de bottleneck zit.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
PipoDeClown schreef op 26 oktober 2002 @ 01:40:
De verbinding tussen je modem (alcatel speedtouch home) en pc is half dubplex, misschien dat daar de bottleneck zit.
Die verbinding tussen modem en PC hoort juist half-duplex te zijn :o
Pagina: 1