[win98SE] dubbele aanhalingstekens willen niet*

Pagina: 1
Acties:

• Bas C
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Hallo allen,

Ik weet niet eens of ik met mijn vraag hier goed zit, maar het volgende is het geval:
op de PC draait W98SE met Office 97 Pro
In Word kan ik sinds kort GEEN enkele aanhalingstekens meer maken en ook het plaatsen van accenten boven letters lukt niet meer. Ik heb de toetsenbordindeling (Logitech Cordless Desktop) op Nederlands (taal)/VS Internationaal (indeling) staan maar in tegenstelling tot wat ik verwacht, helpt dat niet.
Ook al bij AutoOpmaak en AutoCorrectie gekeken binnen Word, maar daar kwam ik niets tegen wat me op weg zou kunnen helpen.
Wie biedt hulp, bij voorkeur via privémail: bacr@dds.nl? Thnx,

Bas

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hoi Bas C:

Welkom op GoT :)

Om in deze jungle te overleven 8)7 is het handig als je het volgende eens doorleest:
- http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart
- faq "forumgedrag" #pre-topic
- faq "forumgedrag" #pre-got

en deze:

- Windows Stappenplan

En dan met name Stap 1 en stap 2

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Bas C schreef op 25 oktober 2002 @ 16:03:
Wie biedt hulp, bij voorkeur via privémail: bacr@dds.nl? Thnx
Even een aanvulling op mijn collega-regular, dit soort dingen zien we toch liever niet. Dit forum is er om te discussieren, en als er een oplossing is, kan iedereen meelezen wat dat is. Bovendien kan er mee worden gedacht wat het probleem kan zijn.

Verder: Gaat het toevallig hier om: Waarom moet ik steeds op de spatie drukken na een " of ' ? :?
Probeer dus eens in plaats van US international gewoon US te gebruiken :).

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heb je dit alleen in Word, of overal onder windows?

Ik heb je topictitel aangepast zodat deze voldoet aan Windows Operated Systems - Policy

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ligt gewoon puur aan de taal instelling :)
De 1 vindt ut makkelijk (omdat dan ut euro teken ook werkt met ctrl-alt-5 :) ), de ander weer niet en vindt dit behoorlijk storend ..
Zoals gezegt, zet je taal niet op Internationaal maar op de normale Verenigde Staten / US .. ben je van heel dat gezeur af :)