Toon posts:

[WIN XP OPK] Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor een stage opdracht een OPK maken voor Windows XP maken. Dit doe ik voor de eerst keer ben het een beetje aan het uitpluisen.Maar kom echter niet uit iets. Als ik die "wizzard" heb gebruikt en daarna wat aanpassen in WINBOM.INI

Maar loop tegen een probleem aan bij het uitvoeren van de Preinstallation
hij komt met een fout namelijk

Factory.exe
Kan niet veriferen met server : Workstation service is niet gestart.

nu weet ik wel iets te vinden in de WINBOM over de Factory maar ik zou niet weten wat ik aan moet passen... :?

[Factory]
Autodetectnetwork=No
DoDeviceIDScanOnError=no
Username=Guest
Passwork =

Moet ik dingen veel meer dingen bijvoegen of doe ik het helemaal verkeerd :)

... A Noob needs help :D

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Leg eens duidelijk uit :? OPK :?

Lees deze eens:
- http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart
- Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic
- Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got

en deze:

- Windows Stappenplan

Wat heb je zoal gedaan :? Totaal onduidelijk dit

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:59
Hoe heb je de pc's met elkaar verbonden, met een crosslink kabel of via een hub ? Voor testdoeleinden vind het persoonlijk het makkelijkst om beide pc's even aan het hubje te hangen (apart van het normale netwerk !!), en op de 'server'-pc Internet Sharing (ICS) aan te zetten, deze werkt dan als simpele DHCP-server. Dit kun je vij simpel doen door even een nieuwe externe verbinding aan te maken met bv een modem (of indien er een 2e netwerk-kaart aanwezig is kun je de daar bij de bijbehorende LAN verbinding gebruiken), dan bij 'Netwerkverbindingen' eigenschappen te kiezen van deze verbinding -> Geavanceerd -> Vinkje bij 'Andere netwerkgebuikers mogen verbinding enz ...' zetten, je krijgt dan de melding dat je IP verandert in 192.168.0.1 -> Ok. Geef verder bij de OPK folder die je shared aan 'Netwerkgebruikers mogen mijn bestanden wijzigen', kijk of er geen firewall's aktief zijn, en indien je van het Guest-account maakt, zorg er dan voor dat deze ook aktief is Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts.