Mijn windows xp professional edition geeft elke keer een blauw scherm als ik iets doe met de hd scannnen(windocter, schijfcontrole etc.). Dan krijg ik de error irq_not_equal_or_less en dan onderaan staat er stop en een zooi 1nen en 0llen.
Ik weet niet waar het aan ligt, het lijkt me een windows kwaal dus het hoort thuis in dit onderdeel van het forum. Ook als ik zeg dat ie iets in een cookie moet opslaan, en ik kom de volgende keer terug op de site zijn alle gegevens weg. Als het hardwarematig is moet het maar overgeplaatst worden naar het hardware forum. Wie weet wat er aan de hand is?
Misschien heeft het iets te maken met het piepen van me pc(zie een andere post van me)
p4 willamette 1,9ghz
512mb ddr 200mhz siemens(2x 256)
MS-6507 mobo(micro atx)
als er meer info nodig is gewoon zeggen
Ik weet niet waar het aan ligt, het lijkt me een windows kwaal dus het hoort thuis in dit onderdeel van het forum. Ook als ik zeg dat ie iets in een cookie moet opslaan, en ik kom de volgende keer terug op de site zijn alle gegevens weg. Als het hardwarematig is moet het maar overgeplaatst worden naar het hardware forum. Wie weet wat er aan de hand is?
Misschien heeft het iets te maken met het piepen van me pc(zie een andere post van me)
p4 willamette 1,9ghz
512mb ddr 200mhz siemens(2x 256)
MS-6507 mobo(micro atx)
als er meer info nodig is gewoon zeggen