[Win2k] Tv kaart drivers "locked pages":driver update?

Pagina: 1
Acties:

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Topicstarter
Ik heb af en toe een BSOD (Zeg ongeveer 1 maal per week of zo... dus niet vaak) met de melding "huppeldepup locked pages". Dit gebeurt net wanneer ik mijn TV app (BTV) afsluit.
Nou heb ik al rond gekeken op MSDN op die foutmelding .. en dit is het enige wat ik kon vinden:
MS over locked pages

Nou ja... omdat het zo weinig gebeurt (vaak niet hoor .. dus slecht reproduceerbaar), maar ik het toch uit de weg wil ruimen, denk ik aan een driver update.
Maar ja... eeuh ik heb zo'n Aldi tv kaart (van 2 acties geleden; vorige actie was een betere kaart geloof ik, Philips tuner met BT 858 chipset). Onder win2k (SP2) gebruikt deze gewoon de standaard WDM BT8x8 driver.. dus ik vroeg me af.. is hier een recente driver voor? Ik kon hier niks over vinden... ;(
Iemand weten?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Op support site van de tv kaart maker gekeken :?

Zie - Windows Stappenplan en dan stap 2 en 3.

www.google.com :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Topicstarter
Tja ik had gehoopt dat iemand het hier wel wist..wat de fabrikant zou moeten zijn... het was voor het Medion tijdperk (van de Aldi)... (medion site zwijgt ook in alle toonaarden over deze kaart...)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Haal die kaart eens uit je systeem en kijk naar fabrikant namen of FCC id.

kijk eens hier naar: Software Algemeen - FAQ *oude versie!*

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)