Toon posts:

[win2k] Ziet geen cd-rom spelers/kan cdr drivers niet laden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Win2k kan sinds gisteren plotseling mijn cd-rom/cdrw drivers niet meer laden.
In de bios worden ze correct herkent, ook booten vanaf CD is geen probleem.
De-installeren heeft geen zin.... probleem blijft zich voordoen

Op GOT vond ik dit draadje (zelfde probleem):
[rml][ win2k] windows ziet geen cd-rom spelers meer[/rml]
Uiteindelijke oplossing: Windows opnieuw installeren...... :'(

Mijn vraag is: Heeft iemand hier in de tussentijd een oplossing voor gevonden ?

Elke hulp is welkom! Mijn dank is bij voorbaat zeer groot :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:15
Zoeken in de KB helpt ook : Q270008 :)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 08:29:
Elke hulp is welkom! Mijn dank is bij voorbaat zeer groot :)
Lees deze eens:
- Windows Stappenplan

Daarnaast: geef eens wat info over je moederboard, chipset, cpu enzovoort. Wat heb je gedaan om dit probleem te creeëren :? Foutmeldingen in eventviewer :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
De oplossing in het vorige draadje heb ik geprobeerd (het wijzigen van de regsettings) - werkt helaas niet. Ik vraag me daarom af of iemand hetzelfde probleem is tegengekomen en een andere oplossing heeft gevonden.
Ik krijg verder geen foutmeldingen, alleen (precies zoals in [rml][ win2k] windows ziet geen cd-rom spelers meer[/rml] ) foutcode 31, driver kan niet geladen worden.
specs: AMD XP2000+ , MSI kt3ultra m.b. (laatste via 4-in-1 chipset drivers), 512 MB pc2700 ram, Geforce 4 ti4200 met 41.72b drivers, SB Live sound, Realtech LAN, Connexant/Brooktree video capture kaart. Geen overclocks e.d.
Het probleem is waarschijnlijk ontstaan door een crash tijdens het branden van een CD (nero 5.?)

(edit) 't nu even crisis hier, op mijn werk, dus waarschijnlijk ben ik een tijdje offline ;( (/edit)