Toon posts:

computer reset

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zit hier met een serieus probleem.

ik heb hier een asus mobo (via KT333) en een hercules VGA-kaart (ati radeon 9000 pro)

en als ik een spel opstart reset hij

hij wordt niet te warm (ca 42°C)

kan dit aan de bios liggen (omdat dit niet de nieuwste versie is) en welke versie kan ik het best downloaden (op de web-site van asus staat niet welke de recenste is )

help me please

thanks

kristof

Verwijderd

is dat bij alle spellen of bij een bepaald soort of aantal spellen ?

Verwijderd

Topicstarter
nie bij allemaal

bij de meeste

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Je OS is misschien interresant?

Het kan ook je voeding zijn... Naja, veel te weinig gegevens... Ff icq'tje naar BalusC :+

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

hmm op zich wel vaag k heb dat af en toe ook wel es dat ik dan een tijdje een spel heb kunnen spelen maar dat ie de volgende dag bij opstarten van t spel gelijk de pc herstart :?
Maar volgens mij is het herinstalleren wel een goeie remedie, maar dat is bij mij ook maar 1 op de 10 keer gelukt om het probleem weg te krijgen dmv herinstallen... maar je zou t eventueel kunne proberen. Het kan dus ook eventueel aant register liggen, misschien ?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :)

Aangezien dat je hier nieuw bent en dat je overduidelijk de FAQ's niet (helemaal) hebt doorgenomen, wijs ik je maar op de FAQ's. Via de FAQ kom je op de FAQ Forumgedrag terecht alwaar duidelijk is beschreven dat van je wordt verwacht dat je de FAQ's en de stickies van desbetreffend subforum ook doorneemt eer je een topic opent. Welnu, dit subforum heeft o.a. de volgende sticky: Voor alle "M'n PC doet het niet" en "Ervaringen" topics! Daarmee moet je het zeker wel kunnen redden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.