Toon posts:

RPG: forum based game.

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen het is niet een echte game, maar toch weer wel..
Nouja ik zal het ff uitleggen want dit snapt niemand..
Het zit zo..
Ik ben op [knip] een rpg begonnen..
een forum based wel te verstaan..
je moet dus je verhalen posten enzo..
Het heeft een erg uniek onderwerp (vinden wij) het gaaat namelijk over de strijd tegen terrorisme..
Ik zoui het op prijs stellen als jullie mij aanwijzigngen zouden willen geven over wat er veranderd kan worden enzo..

Alvast Bedankt!

edit: ff de onnodige dingen verwijdert..
ik hoop dat het zo beter is..

[ Voor 11% gewijzigd door The Will op 12-01-2003 19:47 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dit komt toch echt richting spam denk ik hoor

Maar ik weet dat het goede bedoelingen heeft

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Mijn bedoeling is alleen dat jullie mij aanwijzigngen geven..
Je hoefd je verder ook niet te registreren om de rpg te zien..

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Lees dit eens: Begroeting onder posts & replies :)
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 21:24:
Het heeft een erg uniek onderwerp (vinden wij) het gaaat namelijk over de strijd tegen terrorisme..
Erg uniek :Y) :D
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 21:24:
Dus kijk even op [knip] en geef mij wat aanwijzigngen :*)
Das wel spam :)

En de titel is nou ook niet je-van-het >:)

[ Voor 4% gewijzigd door The Will op 15-01-2003 13:59 ]

• M@NIC
Vriend je moet dus echt eens FAQs gaan lezen :D

In SM werken we met tags, je titel had dus moeten zijn: [SGD]Wijziging titel
Zie hier: Schop een Modje richtlijnen. *updated 02-08-2002*

Begin eens deze FAQs te lezen: FAQ & Aanvullende FAQ en policies Spielerij

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ben hier net nieuw (ik had eerst 2 of 3 keer gepost) en ik zie door de regels eigenlijk het bos niet meer..
Maar ik heb ff de regels gelezen (allemaal die mij zijn aanbevolen.. :) )
en ik denk dat ik het nu ongeveer wel snap..
Misschien is het trouwens slim om een forumdeel te maken voor mensen die vragen hebben over de regles of moet dat ook gewoon in SeM of in pm??
Maar oké back on topic (stom dat ik dat zeg maar oké)

Verwijderd

Voor deze keer zien we het even aan ;)
Maak er wat van.

VTI: je kunt gewoon in dit topic een beetje uitleggen wat de bedoeling is en wat je verwacht ;) Want uit je startpost blijkt dat nog niet helemaal.

Verwijderd

Topicstarter
Oké voor de mensen die niet weten wat een forum based rpg inhoud zal ik hier ff uitleggen wat het betekend..
Een forum based rpg is een rpg in een forum (duh) maar het is niet zoiets als een computerspel, nee jij verzint in een forum based rpg zelf het verhaal.
Je ziet dus geen gfx ofzo, maar alles speelt als het ware in je hoofd. Je moet met verschillende dingen rekening houden. Het is niet alleen bedenken wat jij doet, maar ook wat je tegenstander doet en dit zo uitvoerig en leuk moglijk beschrijven.
Wat is nou de bedoeling in ARPG rpg. Hier ben jij zelf een lid van een anti-terrorisme groep. Jij moet dus proberen terroristen tegen te houden. Je begint onderaan zonder wapens en je krijgt makkelijke opdrachten zoals het stoppen van een kindermishandelaar of iemand die zijn vrouw mishandeld..
Je krijgt steeds betere wapens en de opdrachten worden steeds moeilijker. Op een gegeven moment zul je in je eentje een hele tak van een terroristische organisatie moeten vernietigen.
Waarom dit onderwerp: het leek ons leuk en het is de laatste tijd erg veel in het nieuws..
Ook was hier nog geen rpg over en is het weer eens wat anders als een dbz rpg.
Nu wil ik van jullie weten of jullie nog een onderdeel missen of iets anders hadden uitgelegd...
Of dat jullie iets niet begrijpen ofzo..

• M@NIC
Zoiets dus als dit: Pen & Paper RPG topic - deel 2 :?

Overigens nog een paar kleine dingen.
Het klinkt alsof je het nogal extreem wilt doen, beginnen als een schaap en eindigen als rambo.
Het lijkt mij beter als je iets minder extreem doet, en meer in het terrorisme blijft.
Dus geen kindermishandelaar stoppen maar bv een target volgen.
En in je eentje een hele tak van een terroristische organisatie vernietigen lijkt me ook weer niet ietsje te veel van het goede.

Maar ja wie ben ik, nog nooit zoiets gedaan :P

Verwijderd

Topicstarter
nee kijk het was maar een extreem voorbeeld zodat het ff duidelijk is, maar een hele tak opblazen, dan kun je bijv. een paar tijdbommen krijgen en een airstrike inroepen. Vervolgens zul je zelf terug moeten gaan en de nog levende terroristen moeten doden..
Maar idd het is wel zoiets als Pen&Paper RPG..

Verwijderd

Topicstarter
mijn excuses voor de dubbelpost, maar mocht het iemand interesseren, de url is gewijzigd in [knip]

de rpg is veelal hetzelfde gebleven. Er zijn wat kleine wijzigingen geweest, maar het idee is nog steeds hetzelfde. Nogmaals mijn excuses voor deze dubbelpost

[ Voor 11% gewijzigd door The Will op 12-01-2003 19:52 ]

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10 15:59
Ehm... No offence maar volgens mij weet iedereen wel wat een forum RPG is :? :D

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Topicstarter
de bedoeling is gewoon dat jij zelf een character maakt. Je moet dan zijn verleden, leeftijd, nog wat persoonlijke dingen en waarom hij tegen terroristen wil vechten verzinnen. Dan kun je gaan traininen. Dit doe je omdat je zonder wapens begint en het is zeer vervelend als je zonder wapens een missie moet doen. Als je genoeg punten hebt, kun je een wapenlevel omhoog gaan en dan krijg je dus een ander en beter wapen. Hiermee kun je dan ook weer makkelijker terroristen uitschakelen wat je moet doen in de missies. Alles komt aan op je eigen creativiteit en inlevingsvermogen. We gaan binnenkort ook toernooien organiseren die je dus kunt winnen en dan krijg je ook prijzen.

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hmm. Ik wil niet lullig doen, maar je board bevat een sectie 'FTP's' waar sommige ftp'tjes hebben gepost. Moet je zelf weten, maar deeplinken mag niet van GoT als ik het me goed herinner :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-10 23:35
Er staan inderdaad links die we niet willen hebben op GoT, aangezien dit topic weinig zin meer heeft als het linkje weg is, gaat je topic op slot. Sorry, maar je forum heeft gewoon content die niet toegestaan is op GoT.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.