Toon posts:

Ipx tunnelen over IP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graat met windows (ja ziek, maar het is nu eenmaal niet anders) ipx tunnelen over IP zodat ik ook lekker ipx games met iemand op een andere switch kan spelen.

Iemand enig idee over er een windows oplossing voor is.

Kali & Kahn zijn niet leuk trouwens! Dus dat zijn geen oplossingen.

Verwijderd

hmmmm ik weet dat er van die tools zijn voor *nix systemen, toevallig surfte ik daar gisteren tegenaan, maar voor windows... moet je misschien even aan die russen van microsoft vragen hehehe

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 15:45

Metzie

Nyaano !

wat jij wil kan helaas niet. ipx is aleen te tunnelen via proxyclient (ms-proxy 2.0) maar dat kan je aleen voor webacces gebruiken en niet om over een ip switch ipx te gebruiken.

ja zal dus via een hub moeten spelen, of aleen ip games moeten spelen

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ipx is aleen te tunnelen via proxyclient (ms-proxy 2.0)[/quote]Onzin. Met een beetje VPN kan het ook gewoon, en met bijvoorbeeld NetWare/IP ook.

En hier is onlangs al een thread over geweest. Kijk daar eens.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 15:45

Metzie

Nyaano !

ok, weet jij dan een utility waarmee je het op kan zetten dan? zover ik weet is het niet mogelijk direct vanuit windhoos.
in de huidige situatie waar Nem0 in zit kan het niet.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Waarom zou een via IP getunnelde IPX verbinding wel over een hub en niet over een switch kunnen gaan? :?

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

BTW dat heet bij NT PPTP, Point to point tunneling protocol, dus NT kan dat standaard. (na wat goede overtuiging, he he)

Meh ...

Pagina: 1