Toon posts:

(ervaringen) Q-tec voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil binnenkort een casemod gaan maken en daar heb ik een nieuwe voeding voor nodig, op tweakers.net kwam ik q-tec tegen, een best goedkoop merk
maar weet iemand of deze voedingen ook lang meegaan.

het gaat om de 450 watt dual fan

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
nieuws: Stresstest van 21 voedingen bij Tom's Hardware Guide is miss nuttig om te lezen, daar staat een test van veeeel voedingen :)

Verwijderd

Topicstarter
daar is geen q-tec voeding getest, k had er al gekeken

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:28

bladebla

<Piéééép>

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Heb hem in m'n dual XP hangen, voltages blijven prima. Boven m'n Q-Tec 450 hangt nog een A-Open 300W en een stuk of 11 casefans, dus ik heb geen idee of hij stil is :P

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

he hiero een Q-tec 300 watt voeding voor een AMD athlon XP 1900+ enz loopt allemaal perfect. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Tijdje geleden is er een inkoopactie geweest van de Q tec 550watt, ik heb daar geen negatieve ervaringen over gehoord :)
Pagina: 1