Ik weet wel dat over de 550 W-versie de meningen nogal verdeeld zijn.
Geloof dat het geen slechte voeding is (de 550 dus) maar dat de molex-connectoren nog wel eens verkeerd aangesloten zijn
Geloof dat het geen slechte voeding is (de 550 dus) maar dat de molex-connectoren nog wel eens verkeerd aangesloten zijn
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
het gaat mij voornamelijk om het lawaai van dat ding, me pc is nu redelijk stil ong 24 db en ik wil weten of die voeding altijd 32db lawaai maakt , en er zitten 2 fans in maar moet ik dan een gat in de bovenkant van me kast zagen voor die extra fan?
ik heb hem zelf ook en dat ding maakt een dik lucht geluid en maakt de kast super cool
Ik heb dat ding ook maar vind dat ie wel redelijk wat herrie maakt... 
Maar qua prestatie is het zeker wel cool en een stabiele voeding...
Maar qua prestatie is het zeker wel cool en een stabiele voeding...
naja dan neem ik het geluid maar voor lief, maar moet ik dan nog een gat in de bovenkant van me kast zagen voor die 2e fan? want mijn voeding zit tegen de bovenkant van me kast aan
nee 1 zit er dus aan de achterkant en 1 intake aan de onderkant van de voeding dus je hoeft niet te zagen id
Zou je hier even willen posten als die voeding idd werkt met micro atx als dat zo is wil ik er namelijk ook wel een voor een ander pc/binnenkort misschien server. geluid maakt niet zoveel uit want server word toch wel weggestopt/
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik meen in een review gelezen te hebben dat de 550 watt goed is maar dat de 450 watt tegenviel. De 550 watt is ook maar rond de 60 euro, valt mee dus. Moet je ff zoeken in het topic over de 550 watt. (ik ben ff te lui
)
hoe krijg jij je pc op 24 dB?
wat voor super hi-tech cpu fan heb je in je kast zitten dan? (omdat dus meestal je cpu fan het meeste geluid maakt.) en heb nog nooit een cpu fan gezien die onder de 30 dB zit
wat voor super hi-tech cpu fan heb je in je kast zitten dan? (omdat dus meestal je cpu fan het meeste geluid maakt.) en heb nog nooit een cpu fan gezien die onder de 30 dB zit
meschien heeft ie wel een pentium I en heeft hij hem passief gekoelddamster schreef op 11 oktober 2002 @ 13:36:
Hmm...wat raar, ikke weldamster schreef op 11 oktober 2002 @ 13:36:
Ik heb de 550Watt versie nu en maand en ik had meteen de fanguards eraf gesloopt want die zitten er alleen maar op omdat het er mooi uit ziet 
Zonder fanguards is de voeding echt heerlijk stil en hij trekt mijn apparatuur zonder schommelingen op de voltage lijnen
Hardware
Asus CUR-DLS
Dual PIII 1GHz
1024MB registered ECC geheugen
Geforce 2 PRO 64MB
SB live 5.1
5 x Quantum Atlas II 10.000rpm SCSI in een hotswap bracket
1 x Maxtor 60GB 7200rpm
1 x Maxtor 80GB 7200rpm
24x brandertje en DVD speler.
Ik had eerst een 340Watt antec en die had aardig wat moeite om alle lijnen stabiel te houden, en het is niet echt fijn als je Vcore schommelt met 2 procs
Ik heb wel een aardig zwaar systeem denk ik maar de voeding trekt het makkelijk
Zonder fanguards is de voeding echt heerlijk stil en hij trekt mijn apparatuur zonder schommelingen op de voltage lijnen
Hardware
Asus CUR-DLS
Dual PIII 1GHz
1024MB registered ECC geheugen
Geforce 2 PRO 64MB
SB live 5.1
5 x Quantum Atlas II 10.000rpm SCSI in een hotswap bracket
1 x Maxtor 60GB 7200rpm
1 x Maxtor 80GB 7200rpm
24x brandertje en DVD speler.
Ik had eerst een 340Watt antec en die had aardig wat moeite om alle lijnen stabiel te houden, en het is niet echt fijn als je Vcore schommelt met 2 procs
Ik heb wel een aardig zwaar systeem denk ik maar de voeding trekt het makkelijk
ik ben van plan die 400W dual fan gold low noise te kopen <27 dB
is dat wat?
is dat wat?
ik heb de 550 watt dual fan in me serverbakje te hangen, en indanks dat ie 2 fans heeft is ie toch lekker stil over stroomspanningen kan ik nog niks zeggen, want me mobo kan dat niet uitlezen
er was laatst nog een review over.. stond ook op T.net..
hoe ik mij pc zo laag krijg? Ik heb een p4 1.9ghz en ik heb een tt volcano7+ op de low stand draaien cpu temp ongeveer 42 graden in windows. Met spellen moet ie wel op een hogere stan=meer lawaai. En ik heb een past case fan die ongever 12db maakt, met je oor er naast hoor je em haast nog niet.
Euh, ik heb hem bij de 450W aan de bovenkant zitten. En ik geloof niet dat ik hem verkeerom heb in gebouwd_MaLa_ schreef op 11 oktober 2002 @ 11:10:
nee 1 zit er dus aan de achterkant en 1 intake aan de onderkant van de voeding dus je hoeft niet te zagen id
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
ik heb dus de 450 watt dual gold bla bla qtec, prima ding. Trek een amd xp1900+ en 4 hdd's makkelijk zonder schommelingen en daarbij, ik draai seti, dus mun cpu verstookt nog al wat 
Dat ding hangt bij mij al een beste tijd met de tweede (outtake!!!) fan naar beneden. Die moet dus nog even omgedraaid worden, maar ja dan vervalt me garantie enzo. Maar het maakt niks uit of ie nou ondersteboven hangt of niet
Dat ding hangt bij mij al een beste tijd met de tweede (outtake!!!) fan naar beneden. Die moet dus nog even omgedraaid worden, maar ja dan vervalt me garantie enzo. Maar het maakt niks uit of ie nou ondersteboven hangt of niet
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
Ik heb de 550 hij maakt niet echt een takke herrie. maar hij is nog steeds het luidste opject in mijn PC (word dus nog ff gemod
) BTW pas wel wat op, mijne word wel een beetske warm dus een fanmod is bijna nie mogelijk...
Als je de fanguard eraf haalt scheelt dat nogal wat, heb ik ook gedaanVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 00:03:
Ik heb de 550 hij maakt niet echt een takke herrie. maar hij is nog steeds het luidste opject in mijn PC (word dus nog ff gemod) BTW pas wel wat op, mijne word wel een beetske warm dus een fanmod is bijna nie mogelijk...
en wat izjn je temps?ZeTt schreef op 11 oktober 2002 @ 14:25:
[...]
Hmm...wat raar, ikke welDe Arctic Cooling Super Silent PRO Gekocht voor € 20 bij Gistron, ook verkrijgbaar bij alternate onderandere. 20db
[afbeelding]
Verwijderd
Maar 24dB?
Ik meen gelezen te hebben dat een HD alleen al meer dan 24dB maakt, dat incl nog wat fans erbij lijkt 24 me heel stil. Hoe heb je het berekend?
Ik ben namelijk beetje aant klooien met pc stil maken, maar die vid kaart fan en HD's zijn nu nog ff het enigste wat ik nog hoor. Met een silent drive krijg je je HD toch nog niet zo laag?
Ik meen gelezen te hebben dat een HD alleen al meer dan 24dB maakt, dat incl nog wat fans erbij lijkt 24 me heel stil. Hoe heb je het berekend?
Ik ben namelijk beetje aant klooien met pc stil maken, maar die vid kaart fan en HD's zijn nu nog ff het enigste wat ik nog hoor. Met een silent drive krijg je je HD toch nog niet zo laag?
Pagina: 1