[ram] heeft 1gig zin??

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik ga binnenkort (november/december) een nieuwe compu kopen en nu vraag ik mij af,

1 gig ram is wel erg geinig en patserig maar heeft het op het moment zin?
Ik ben een gamer en student dus ik wil graag een optimaal systeem voor
een optimale prijs (lees niet minimaal want ik wil er wel wat voor neertellen, maar het hoeft niet high-end te zijn)
Zijn er op het moment applicaties (lees: spellen) waarbij het hebben van 1gig-ddr echt zin heeft met het oog op gameplay, en is het de meerwaarde van 512ram echt waard (die je later erbij kan kopen als je systeem een beetje out-dated wordt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03

Mentalist

[avdD]

Niet echt.. 512 is voorlopig zat en de volgende 512 is er zo bijgeprikt zodra games dat gaan vereisen..

Trouwens, volgens mij is een reepje van 1 GB duurder dan 2 van 512 :+

En is dit geen search vraag :?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Anthor schreef op 24 oktober 2002 @ 02:38:

Ik ben een gamer en student dus ik wil graag een optimaal systeem voor
een optimale prijs (lees niet minimaal want ik wil er wel wat voor neertellen, maar het hoeft niet high-end te zijn)
beetje tegenstrijdig vind je niet...... :*)
maar goed, zoals hier boven mij al staat, het heeft niet echt veel zin voor games,
het enige spel wat nu een beetje grafische top is, is UT 2003, en die loopt toch wel goed op een nieuw systeem. (tegen de tijd dat doom 3 hier is moet je toch weer upgraden ;) of misschien vallen de specs wel mee.. wie weet)

1 gig ram, wel verstandig als je gaat renderen ofzo, kweet niet wat voor'n student je bent... maar dat moet ik namelijk wel

edit:
koop een goeie gpu, heb je veel meer aan,