Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Tja, dit is dus echt een search vraag, deze is al zoveel keer langsgekomen, maar omdat ik een goede bui ben toch het antwoord : installeer het Nimo Codec pack. Waarschijnlijk AC3 formaat o.i.d. en dat kent Windows niet standaard...
Linkje :
http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html
Suc6
[zeur modus]
ik snap het niet helemaal, je zit hier al ruim een jaar, met honderden posts, maar de search is je onbekend ? No Offence, just wondering
[/zeur modus]
Linkje :
http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html
Suc6
[zeur modus]
ik snap het niet helemaal, je zit hier al ruim een jaar, met honderden posts, maar de search is je onbekend ? No Offence, just wondering
[/zeur modus]
Everytime I suffer I become a better man because of it
En standaard afspelen met de oude mediaplayer (onder programs, mediaplayer) is vaak al de oplossing.
Maar idd, Nimo is een zeldzaam handig progje om alles netjes te installeren.
Maar idd, Nimo is een zeldzaam handig progje om alles netjes te installeren.
Ik heb een onderste boven filmpje iemand iedeen 
Het is een filmpje met een rondslippende LEXUS op een race circuit wel in het japans maar het gaat om het beeld en de auto
Het is een filmpje met een rondslippende LEXUS op een race circuit wel in het japans maar het gaat om het beeld en de auto
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Beeldscherm omkerennero355 schreef op 23 oktober 2002 @ 23:03:
Ik heb een onderste boven filmpje iemand iedeen
nee, ligt volgens mij toch echt aan een codec.
+ wat mrDon zei.
probeer AC3 codec te installen, die Nimo_pack van hierboven dus, dat is een audio-codec voor surroundspul
zit standaard niet op je computer
Ja dan word je film door een verkeerde codec afgespeeld is waarschijnlijk met Divx3 gecodeerd en word met 4 of 5 afgespeeld Als je Vobsub installeerd kan je door rechts te klikken in je scherm bij WMP de optie kiezen van flip screen of zoiets.
Heb DivX 3.11 geinstalled (5 is met spyware erin geen zin in spyware je weet wel )Hirogen schreef op 23 oktober 2002 @ 23:07:
Ja dan word je film door een verkeerde codec afgespeeld is waarschijnlijk met Divx3 gecodeerd en word met 4 of 5 afgespeeld Als je Vobsub installeerd kan je door rechts te klikken in je scherm bij WMP de optie kiezen van flip screen of zoiets.
Ennuh mijn 17"CRT omkeren lijkt me een slecht idee
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heb je dan Divx4 geinstalleerd en gekozen voor de optie dat die Divx3 content afspeeld zo ja Divx3 ff re installennero355 schreef op 23 oktober 2002 @ 23:09:
[...]
Heb DivX 3.11 geinstalled (5 is met spyware erin geen zin in spyware je weet wel )
Ennuh mijn 17"CRT omkeren lijkt me een slecht idee
mjahff de goeie codecs installeren en volgende keer eerst eens wat zoeken
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()