DPC op de frontpage.

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zoals jullie weten is sinds anderhalve maand geleden dat we te horen kregen dat DPC hun DPCH's niet meer op de frontpage van tweakers.net mocht zetten. Natuurlijk waren we niet blij met deze ontwikkeling en nadat we geklaagd hadden over het feit dat we onze stukjes niet meer op de frontpage mochten zetten, kregen er te horen dat we 2! keer per maand een stukje over DPC op de frontpage mochten zetten.
Het is misschien niet veel maar het is toch beter dan niets.
Omdat we slechts 2 keer een post mogen plaatsen moeten we daar optimaal gebruik van maken. Deze moeten zo goed zijn dat ze goed zijn voor enkele tientallen leden. Daarom moet er per project een goed inhoudelijk stukje worden geschreven zodat dit uitnodigt tot meedoen aan dit project. Omdat de crew en de statsposters niet van elk project de "ins en outs" kennen vragen we jullie hulp. Wij zoeken namelijk nog mensen die een stukje willen schrijven over wat er bij de volgende projecten de afgelopen 2, 3 weken is gebeurd: Seti, ECCp, Think, folding en D2OL.
De stukjes over RC5,G@H en OGR zijn reeds klaar.
Voel jij je aangesproken en je denkt dat je een leuk stukje kunt schrijven van niet meer dan 10 regels stuur dit dan naar het volgende mailadres.
Ps. De aparte stukjes zullen worden samengesmeedt tot 1 groot verhaal.Verder zal geen bronvermelding plaats vinden en we houden ons het recht voor om de tekst tekstueel en inhoudelijk te veranderen.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:54

aKra

Intentionally left blank.

Heel mooi artikel over ECCp, en dan wat de resultaten nu zijn... En dan zeggen, dit kan ook gebeuren bij een ander project, dus doe mee!

Ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmzzz.... /me voelt meer voor een standaard-verhaal...

b.v. uitleg distributed computing en wat DPC doet, met daarin links naar evt. project-info en stats...

Zo krijg je een beetje "herhaal" taktiek... (op een gegeven moment hebben users wel zoiets van: daar staat dat rare stukje weer, toch es ff een keer kijken hoe of wat...)

plus dat je op die manier niet 2x per maand een persbericht hoeft samen te stellen over de gebeurtenissen... (and i
anderhalve maand geleden...
)

Kijk naar de gemiddelde "FAQ-ontwikkel-termijn"... en dat 2x per maand?

de gebeurtenissen zegt gebruikers toch weinig als ze niet bekend zijn met DC, dus laat ze eerst weten wat het is, en ze dan op een linkje klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:54

aKra

En ook vermelden bijvoorbeeld dat wij zo bekend zijn dat we zelfs in de krant hebben gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Mischien is een standaard inleiding een idee, en dan voor elk project waaraan meegedaan wordt een apart iets. Ik weet niet wat 2x per maand precies inhoudt, of daar ook dingen in de vorm van een review onder vallen? Dat zou namelijk imo ideaal zijn, elke maand een verhaaltje + uitgebreide statistieken voor elk project op een aparte pagina op de manier zoals een review ook is opgebouwd (layout-technisch gezien dan).

Het lijkt mij ook beter om hetgeen wat ik hier voorstel in de "reviews" sectie te laten opnemen, en dan ook maar 1 maal per maand. Dan is er ook nog 1 bericht over, om bijvoorbeeld het einde van een bepaald project in te luiden of iets dergelijks. Ik laat het hier maar even bij, eerst jullie reacties afwachten.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Don't forget TSC, prachtig verhaal tot nu toe :D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Het zou wel fijn zijn als en een keertje een goed overzicht komt van alle projecten waar DPC aan meedoet met daarin informatie over; doel van het project, relevante webpagina's, screendump van de clients, beschrijven subteam mogelijkheden, welke plaformen draaien de clients, kunnen de clients draaien als 'hidden' services enz enz.

Ben er zelf al meerdere keren naar op zoek geweest maar een duidelijk en up-to-date overzicht heb ik tot nu toe nergen kunnen vinden.

Lijkt me vooral van belang omdat er volgens mij nog steeds een grote groep gebruikers is die na RC5 niet is doorgegaan met een ander project en voor ECCp eigenlijk hetzelfde sinds vandaag.

Dit hoeft overigens niet perse op de frontpage, al zou het wel informatief zijn natuurlijk, maar zolang het maar geen vage draad wordt met hetr en der wat info.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobzQ schreef op 24 oktober 2002 @ 01:07:
... maar zolang het maar een vage draad wordt met het en der wat info.
That's not a wish... That's how you think it's gonna be! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

LOL... tja.. was op dat moment niet helemaal helder meer geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobzQ schreef op 24 oktober 2002 @ 01:07:
Het zou wel fijn zijn als en een keertje een goed overzicht komt van alle projecten waar DPC aan meedoet met daarin informatie over; doel van het project, relevante webpagina's, screendump van de clients, beschrijven subteam mogelijkheden, welke plaformen draaien de clients, kunnen de clients draaien als 'hidden' services enz enz.
<knip>

Een deel van de info staat natuurlijk in de FAQ's (via DPCH's) en op www.dutchpowercows.org en ook op www.dpcstats.tk kun je een overzicht en links vinden.

Nog niet helemaal zoals jij het wilt, maar wat let je: lever de juiste tekst aan en wie weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Misschien is het handig als 1 of andere knutselaar ff wat in elkaak zet.

ik denk dan aan een ideaale projecten uitkiesmodule ;)

bv

Wat voor processor heb je ?

[ ] AMD [ ] Intel

Heb je een directe verbinding met internet of moet je via firewall

[ ] Ja [ ] Nee

Ligt je interesse in het oplossen van berekeningen of in het onderzoek naar medicijnen

[ ] Berekenen [ ] Medicijnen

zoiets dan he ....

goed plan of niet? }:O

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Het organiseren van een lanparty (dit weekend) waarvoor nog veel moet gebeuren..

Ik heb nog wel wat tekst liggen die is gebruikt toen rc5 voorbij. Misschien kan iemand anders deze weer even bewerken en up to date brengen:
OGR

Het is een zoektocht naar de Optimale Golomb Liniaal (ruler) met 25 markeringen. Een Golomb ruler is een manier om merktekens zo op een lijn te zetten dat ieder paar merktekens een unieke lineaire afstand hebben. OGR's hebben veel toepassingsmogelijkheden waaronder sensorplaatsing voor Rõntgen krystallografie en radio astronomie. Ook kunnen Golomb Rulers een significante rol spelen in de combinatiekunde, de coderingstheorie en de communicatie

ECCp

We proberen door middel van 'brute-force' (een-voor-een de mogelijkheden afgaan) aan te tonen dat een gebruikte encryptie-methode niet veilig is. Dit gebeurd in het kader van een door Certicom uitgeschreven contest. Zoals op deze site beschreven staat is deze contest een stimulans om naar betere encrypties te blijven zoeken, doordat de industrie weet wat er op dit moment ongeveer mogelijk is met de huidige techniek.

SETI@home

SETI@Home, een project verbonden aan de universiteit Berkeley, gebruikt zijn distributed clients om radiosignalen opgevangen door de Arecibo telescoop in Puerto Rico af te speuren naar tekenen van buitenaards leven. De Arecibo radiotelescoop is de grootste ter wereld. SETI@Home is een van de eerste distributed computing projecten en er hebben al meer dan 3 miljoen mensen aan meegewerkt.

Genome@home

Genome@home, verbonden aan de Stanford universiteit, probeert via hun clients nieuwe genen te ontwerpen en, door deze te vergelijken met 'echte' genen uit de natuur, de werking ervan beter te begrijpen. Het Human Genome project en een verder gevorderde kennis over het gedrag van genen en proteïnen kan zo bijdragen aan het ontwikkelen van medische therapieën en nieuwe medicijnen. Ook kan het project bijdragen aan extra kennis over genen en hun evolutie an-sich. De client van Genome@home bevindt zich momenteel nog in de Beta fase.

Folding@home

Ook Folding@home is verbonden aan de Stanford universiteit. Bij dit project simuleer je het vouwen van eiwitten, via een nieuwe 'distributed dynamics' methode. Met de kennis die op deze manier vergaard wordt over het proces waarmee eiwitten zichzelf in de natuur samenstellen ('vouwen') kan Stanford onderzoek voortzetten naar ziektes als Alzheimer. Na 1 jaar lang de methode op kleinere eiwitten te hebben getest in Folding@home 1.0 is het project inmiddels op het serieuzere werk overgestapt

THINK - United Devices

Het THINK project van United Devices ambieert via het rekenen aan moleculen en proteïnen een bijdrage te leveren aan het onderzoek naar een medicijn tegen kanker. Het project is een samenwerkingsverband tussen UD, een commercieel bedrijf dat in december 1999 is opgericht, en hoofdsponsor Intel. De client ondersteunt buiten het THINK project ook diverse andere, al dan niet commerciële projecten van UD. Wel of niet meedoen aan projecten naast het Cancer Research Project kan in de client worden ingesteld.

D2OL

Centrum van de Agent is een molekuul wat getest wordt tegen een van de drie ziektes, die door de client automatisch gekozen worden. De user kan niet kiezen welke ziekte hij gaat bestrijden, omdat zo door Sergent, de ontwikkelaar van de client, optimaal gedistibueerd kan worden. Men kan het molekuul alle kanten op roteren met varierende snelheid, inzoomen en uitzoomen en switchen tussen de molekulen die getest worden. Bovendien kan men instellen hoe gelikt het molekuul eruit moet zien en of hij wel of niet de namen van de atomen moet weergeven. Zie de Sergent FAQ voor een uitgebreide uitleg over de client.
Verder zijn er in de Agent enkele instellingen mogelijk met betrekking tot proxy's waardoorheen geflushed moet worden.
Goed punt om te onthouden is dat bij het afsluiten van de client al het niet voltooide werk verloren gaat, omdat het molekuul dat getest moet worden afhangt van vorige molekulen. Wel kan de client op ieder moment gepauzeerd worden en je kunt hem zonder problemen weer verder laten gaan na pauzeren.

Een puntje van aandacht is wel dat de client behoorlijk wat geheugen vreet. Dit kan oplopen tot zo'n 50MB. Er zijn nieuwe clients aangekondigd waaronder een CLI, dus dan zal waarschijnlijk het geheugenverbruik ook wel afnemen, want dat wordt nu voornamelijk veroorzaakt door het feit dat de client draait op Java.
Seti kan subteamproxies aan.

D2OL heeft heel erg mooie subteamstats maar daar is geen hulp nodig

OGR natuurlijk. Zelfde proxy als die van RC5 en je kan dezelfde clients gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Think werkt samen met de universiteit van Oxford (exact statement staat in een andere thread, hier dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

ROBQZ

TSC niet vergeten he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Zoals ik al zei, dit is een knipplak stukje tekst van een tijdje geleden, ik heb het alleen ff hier neergezet in de hoop dat iemand anders het even oppikt en verder afmaakt.. Heb zelf de komende 4 dagen niet/nauwelijks tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Bijna 2 dagen later en ik heb welgeteld 1 mailtje mogen ontvangen. Helaas was dit een stukje over Ecology funds (btw wel een leuk stukje), maar dus niet geschikt voor de frontpage.
Willen jullie soms niet dat er een stuk op de frontpage komt of ben ik nu te voorbarig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Maken nieuwe projecten zoals TSC MUON & NEO nog kans om op de fp te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Heineken schreef op 25 oktober 2002 @ 18:37:
Maken nieuwe projecten zoals TSC MUON & NEO nog kans om op de fp te komen?
And what about project Dolphin? :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur mij de gegevens van elk project en vooral zoveel mogelijk gegevens van de DPC. Dan zal ik proberen een standaard inleiding te maken. Post de inleiding dan hier zodat een ieder er zijn comentaar of verbetering aan kan geven. Maar dan moet ik echt wel alle info van de projecten en de DPC hebben. Ben nl nogal RC5 georienteerd

edit:
Mij heeft geen htmlrechten, maar ik hoop dat de crew daar mee kan helpen, omdat één en ander toch in html zal moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 00:47:
Stuur mij de gegevens van elk project en vooral zoveel mogelijk gegevens van de DPC. Dan zal ik proberen een standaard inleiding te maken. Post de inleiding dan hier zodat een ieder er zijn comentaar of verbetering aan kan geven. Maar dan moet ik echt wel alle info van de projecten en de DPC hebben. Ben nl nogal RC5 georienteerd

edit:
Mij heeft geen htmlrechten, maar ik hoop dat de crew daar mee kan helpen, omdat één en ander toch in html zal moeten
Als je dagelijks de DPCH's lees en je er echt in verdiept (dit laatste ontbreek bij mij met de meeste projecten) dan is een verhaaltje verzinnen een fluitje van een cent. Bij de alle projecten loopt er wel iemand rond die van alles war af weet, nu is het nog de kunst dat persoon zo ver te krijgen dat deze ook nog een verhaaltje scrijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

_WgV_ schreef op 25 oktober 2002 @ 21:08:
[...]

And what about project Dolphin? :)
Ik vrees dat Dolphin net als EcologyFund geen kans maakt om op de fp te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 00:47:
Stuur mij de gegevens van elk project ...[/edit]

Daar zit hem juist de kneep. Wil je een goed verhaaltje schrijven voor een project moet je die info opzoeken, en dat is meer werk dan het schrijven van het verhaaltje.

Er worden dus mensen gezocht die dat willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
misschien kan er voor eccp ook iets inkomen over het gevaar van sparen en dat we nu een beetje op onze mond gevallen zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Ik vind het wel een goed id dit.

Het is trouwens wel schandalig dat er niet op de fp is komen te staan dat eccp is afgelopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

E-jey, idd een schande dat niemand de moeite neemt om verhaaltjes te schrijven.
Heb jij een verhaaltje geschreven :?

Waaranders, Met ECCp zijn we groot geworden door spaaracties. Bij die laatste was er te weinig communicatie, mede vanwege wat ogeregeldheden binnen het team. Daar is van geleerd, maar dat hoeft niet aan jan en alleman die nog nooit van DPC gehoord heeft verteld te worden.
Zo van; Kom bij DPC, maar let op, we doen vanalles fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
KoW schreef op 26 oktober 2002 @ 11:47:
E-jey, idd een schande dat niemand de moeite neemt om verhaaltjes te schrijven.
Heb jij een verhaaltje geschreven :?
Ik ben geen nieuwsposter op T.net Er had best wat door een nieuwsposter gepost kunnen worden op de fp. Vind ik tog wel een nieuwtje. lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel een nieuwsposter op de FP. Daarbij ben ik redelijk op de hoogte van het reilen en zeilen van DPC in distributed computing land. Ik denk dat ik wel een stukje kan schrijven. De huidige stukjes kunnen naar me gemailed worden op seemann@tweakers.net

Ik ga trouwens even overleggen hoe ik dit precies moet gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:01
Idee:

Je begint gewoon met een algemeen (standaard) stuk, gevolgd door ongeveer 3 alinea's met ieder een eigen project. Je kunt moeilijk alle projecten in één zo'n artikel stoppen, dan zien de tweakers de bomen door het bos niet meer. Gewoon 3 á 4 projecten per artikel, niet elke keer dezelfde projecten, maar nu zou eccp, en de "nieuwkomer"(ja, hijs niet nieuw, maar nog niet zolang bekend) MUON....

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Wegens gebrek aan verhaaltjes is er geen fp-post gekomen (naast het ECCp verhaal van KoW). Dit is zonde en ik hoop dat het deze maand beter gaat. Ik wil voorstellen om aan het eind van deze maand weer zoiets te plannen. Het moet dan gaan over de periode half oktober t/m half november. Ik zou graag willen dat de stukjes voor 21 november naar bovengenoemd mailadres gestuurd zijn. Verder wilde ik Mo-Bees, Mist, Toranaga, Jis, CoW_Tipping bedanken omdat zij wel de moeite hebben genomen om een stukje te schrijven. Hopelijk kan ik deze maand weer op jullie rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:00

Jis

Jammer dat er zo weinig feedback is geweest. Wellicht is een groot gedeelte van de doelgroep niet bereikt met deze draad. Als je het laatste berichtje in iedere hitparade van ieder project van vandaag plaatst worden misschien wel meer mensen bereikt. Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat van al die honderden mede DPCers er niet meer mensen bereid zijn om 10 zinnen te maken :?

Wat verder misschien nog kan helpen is iets bedenken waardoor de mensen op de hoogte worden gehouden van de status van de ingeleverde stukken per project. Nu denken sommige misschien dat 'er wel al iets ingeleverd' zou zijn...

Een andere push zou nog kunnen zijn om toch een fp posting te maken met de gegevens die je op de 21e wél hebt. Van de projecten waar geen data voor is kan dan simpelweg alleen een vermelding van het bestaan ervan worden vermeld. Ik vind het namelijk niet erg dat mijn stukkie niet gebruikt wordt, maar ik vind het wel erg zonde dat Genome@home nu niet op de fp komt. ;(

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was wel bereid om wat te maken, maar aangezien er nogal op aangedrongen wordt dat het gehele verhaal in DPC-beheer blijft, blijf ik natuurlijk niet aandringen.

Het verhaaltje van KoW over ECCp was best aardig, maar barstte van de schrijffouten en het liep ook niet helemaal lekker als je het las. Ik hoop dat jullie nu het verhaal eens door de spellingscheck halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:57:
Het verhaaltje van KoW over ECCp was best aardig, maar barstte van de schrijffouten en het liep ook niet helemaal lekker als je het las. Ik hoop dat jullie nu het verhaal eens door de spellingscheck halen :P

Dank je,

Al zou ik u wel willen aanraden het dan zelf beter te doen.
Bevengenoemd verhaaltje is namelijk meerdere keren ter controle langs u heengegaan, maar u heeft er blijkbaar niets mee gedaan.

En nu geeft u achteraf commentaar dat er schrijffouten in staan.

Verder bent u de eerste die daar commentaar op geeft. Niet dat ik tegen commentaar ben, zeker niet, van goed commentaar kun je leren. Dit valt echter niet direct te plaatsen onder de kop opbouwende kritiek, zeker niet gezien het feit dat, toen u de mogelijkheid werd aangeboden het geheel op onvolkomenheden te controleren niet de moeite daartoe genomen heeft.

Alvast bij voorbaat dank voor de uitgebreide controles bij het volgende verhaal.

Enne, het kan best zijn dat er een paar spelfoutjes tussendoor geslopen zijn.
* KoW had er gewoon de tijd niet meer voor het nog eens uitgebreid te checken.
Wat de verhaalloop betreft: Daar zit een kern van waarheid in. Maar, om dat beter te laten lopen had het een nog lager verhaal geworden, en nu al hoorde ik van mensen met FP ervaring dat het misschien wat te lang was, en ingekort zou kunnen gaan worden. Bij dat inkorten zou het dan toch weer overnieuw bekeken moeten worden.

Het kost namelijk erg veel tijd om van anderhalf jaar geschiedenis een goede samenvatting te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:57:
Ik was wel bereid om wat te maken, maar aangezien er nogal op aangedrongen wordt dat het gehele verhaal in DPC-beheer blijft, blijf ik natuurlijk niet aandringen.

No flame intended, maar wat wil je hier nu eigenlijk me zeggen? Dat i.h.a. de stukjes die uiteindelijk voor FP-postings worden aangeboden van lage kwaliteit zijn? Of dat KoW per ongeluk de verkeerde taal in de check heeft aanstaan ;) ? Vooralsnog is KoW blijkbaar de beste editor binnen DPC (want AFAIK de enige).

Met alle respect, maar je vraagt om stukjes vanwege jouw eigen interesse in disributed computing maar je weet/realiseert blijkbaar niet wat voor schade enigzins ongenuanceerde kritiek op de actieve garde heeft / kan hebben?

KoW: Vooral doorgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:02

Qwerty-273

Meukposter

_DPC_Scorpion schreef op 24 oktober 2002 @ 10:10:
Wat voor processor heb je ?

[ ] AMD [ ] Intel
En de rest dan :? zoals PowerPC, C3 en andere tiepes. Beter een dropdown menu met verschillende procs er in. EN verschil tussen PIII en P4 is ook groot bij verschilledne projecten
Heb je een directe verbinding met internet of moet je via firewall

[ ] Ja [ ] Nee
en vergeet dail-up niet ;)
Ligt je interesse in het oplossen van berekeningen of in het onderzoek naar medicijnen

[ ] Berekenen [ ] Medicijnen
Beter kan je kiezen voor wiskunde ipv berekenen. daarnaast zijn er ook nog wel wat andere dc projecten dan puur wiskune of puur levenswetenscahp (of medicijnen)

Opzich is het best een goed plan. maar je zit er mee dat de verschillende projecten redelijk vaak wel verbeterde clients uitbrengen met meer optimalizaties voor verschillende platformen. Daarnaast is het ook moeilijk om de gegevens van verschillende projecten dan up to date te houden aangezien je dan toch emt elke nieuwe cllient een aantal testers nodig hebt om snelheden te meten ;)
Programma opzich is niet moeilijk, maar de data wel :{

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RIKZ schreef op 04 november 2002 @ 11:39:
[...]

Beter kan je kiezen voor wiskunde ipv berekenen. daarnaast zijn er ook nog wel wat andere dc projecten dan puur wiskudne of puur levenswetenschap (of medicijnen)

Opzich is het best een goed plan. maar je zit er mee dat de verschillende projecten redelijk vaak wel verbeterde clients uitbrengen met meer optimalizaties voor verschillende platformen. Daarnaast is het ook moeilijk om de gegevens van verschillende projecten dan up to date te houden aangezien je dan toch met elke nieuwe client een aantal testers nodig hebt om snelheden te meten ;)
Programma opzich is niet moeilijk, maar de data wel :{
Iets andere indeling:
Wiskunde: RC5-72, ECCP2, OGR (NEO?)
Life science: G@H, F@H, TBS, D2OL, DistrFo
Natuurkunde: MUON, SETI
(evt. Dolphin en Ecology ?)

Is het een mogelijkheid updates van het programma te combineren met een nieuwsbrief?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2002 11:53 . Reden: nog wat vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

goed dat je reageerd over de invulling, dat van mij was ook maar een voorbeeld he

ik weet niet of er iemand is die zoiets in elkaar kan zetten? met bv php? ?

en als er dan iemand is dan kunnen we inderdaad wel wat input gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

[b][message=15823215,noline]MarkB schreef op 03 november 2002 @ Verder wilde ik Mo-Bees, Mist, Toranaga, Jis, CoW_Tipping bedanken omdat zij wel de moeite hebben genomen om een stukje te schrijven. Hopelijk kan ik deze maand weer op jullie rekenen.
Hier wil ik me graag bij aansluiten. Misschien dat je tegen de tijd dat het nodig is deze draad weer omhoog kunt schoppen. Ik had makkelijk een stukje kunnen en willen schrijven, maar ik (en nogal wat meer DPC-ers) zijn nogal vergeetachtig (of noem het lui). Als ik er aan denk wil/probeer ik absoluut mijn steentje bij te dragen.

KoW, keep it up.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 11-09 22:57
/me *

Na wat kleine strubbelingen omtrent de layout en opzet van een ingestuurd verhaal over DPC is dan vandaag om kwart over 11 's avonds het verhaal gepost op de frontpage van tweakers.net. Waar heb ik het over? Lees mee --> Dutch Power Cows nieuwsoverzicht. :)

[ Voor 18% gewijzigd door MarcyDarcy op 23-05-2003 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is gewoon zeer fijn om nog eens een stukje te kunnen lezen over DPC op de Frontpage.
Het is misschien niet in de taal van Hugo Claus (België) of Harry Mullisch (Nederland) maar het is wel duidelijk en voor mensen die misschien wel denken van, hé dat ziet er wel leuk uit, en normaal niet op Got komen kan het een eerste kennismaking zijn met het Distributed virus.

Want dat is de grootste bedoeling van de tekst, mensen overtuigen om ons te joinen.

Go for it!!!!!!

Deze tekst is niet gecontroleerd op schrijffouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:07

Marc H

- - Is wakker - -

Ziet er erg goed uit

Een tip: vermeld volgende keer ook dat er een irc kanaal is :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Toch jammer dat de samenvatting wat ECC2 betreft al weer niet helemaal klopt ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Marc H. Goed punt, maar de tekst zoals SID hem aanlevert blijft niet altijd intact...

KeeZ. Sommige stukken zijn al dagen/weken geleden geschreven. Het was de bedoeling om het stukje eerder te posten, maar er waren wat obstakels :) Om dezelfde reden missen TSC en D2OL. Deze projecten lagen plat op het moment van samenstellen.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1