aldi tekentablet

Pagina: 1
Acties:

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:51
bij de aldi hebben ze een lifetec tekentablet in de aanbieding voor 99 gld

dit staat er bij:
- elektronische muismat met snoerloze muis en pen voor tekenen en schrijven
- incl. uitgebreide software.

wat denken jullie hierover, is het het geld waard of is het rotzooi.

en gaan meer tweakers zo'n tekentablet bij de aldi kopen.

Geef jullie mening hierover a.u.b. want mij lijkt het wel wat.

en trouwens ze hebben ook een pc stuurwiel met voetpedalen ook voor 99 gld, maar dat lijkt me rotzooi.

Alvast Bedankt,

Verwijderd

nou, de pc's van de aldi heb ik gehoord zijn wel goed..... maar zo'n tekentablet ???
is toch geen kladblok + pen he ;}

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:00
nope mij niet gezien ik wil kwaliteit

heb een wacom graphire in bestelling zitten :) DIE zijn pas leuk

.

• helpme
nee het is geen pen met papier het is echt zo'n ding dat je op de computer aansluit :)

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 20:45
Bij de A&P hypermarkt hadden (of hebben) ze ook een tablet, met pen en muis draadloos een zonder batterijen, voor 250 gulden.

Een paar tientjes meer voor een gekleurden een.

Ik weet niet, het lijkt mij persoonlijk wel aardig (vooral ivm muisarmpjes)

Wie heeft er ervaring mee?

Bij mijn werk gebruiken ze die dingen ook voor grafische doeleinden omdat ze daar ook last krijgen van RSI.

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dat ding bij A&P is een wacom graphire, het instapmodel uit de range van wacom. Ik ga er zelf ook een kopen binnenkort en van wat ik tot nou toe gehoord heb schijnt die wacom heel ok te zijn. Alleen de muis die erbij zit (setje bevat pad+pen+muis) is zwaar bagger, die kun je direct de prullenbak ingooien ;) Of het veel helpt tegen rsi weet ik niet, maar ik hoop het wel omdat dat een vd redenen is dat ik zo'n ding ga kopen :)

Mzzl, lg

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Die Wacom graphire is ok en wat je over die muis zegt klopt ook :)
Het helpt niet tegen RSI en dat komt door het knopje a/d zijkant wat overeenkomt met de muisknoppen.
Nog een voordeel van de graphire is dat hij perfect werkt in combinatie met je huidige muis omdat hij aansluit op een seriele poort (+ doorverbinding op de PS/2 voor een beetje stroom). Ik gebruik hem vooral voor grafisch werk waar een muis of trackball het niet doet.

Verwijderd

De wacom is er ook voor usb trouwens (is een pre!).
Verder kan het weggooien van die muis in de prullebak best goed tegen rsi zijn aangezien dat inderdaad een rotding is ;).

Verwijderd

Dames en heren !!

Ik heb zo'n tablet... Geen Lifetec, die van mij heet Aiptec, maar ziet er EXACT hetzelfde uit. Gekocht voor 125 piek bij Intercom mailorder. Ben er NIET echt tevreden over. De muis is echt TE goedkoop, de draadloze pen reageert of te goed, of niet en de muis reageert soms ook niet. Dan moet je de muis 1 meter van het tablet afhouden en dan na 5 seconden weer terugzetten dan doet tie het weer... Ik wil niet zeggen dat het een complete miskoop is, maar ik heb hem gekocht als muisvervanging wegens RSI (Zelfs echte hardcore Tweakers hebben daar last van bij afstudeeropdrachten) maar ik kan dit setje iemand NIET aanbevelen. Volgens mij kun je beter zo'n duurdere Graphire nemen die je misschien een weekje kunt testen ofzo...

Later,

Roeland

Verwijderd

Ik zit nu te wachten tot m'n Wacom Graphire bezorgd wordt. Later wil ik overstappen op een Wacom Intuos (A4).
De Graphire heb ik btw. rechtstreeks besteld bij Wacom.nl

• helpme
maar ik heb nu nog niks zinnigs hoort over de lifetec tekentablet, is het aanraden om hem te kopen of toch niet.

Please Help Me

Verwijderd

Ik heb de Graphire inmiddels binnen.
Werkt perfect, behalve de muis dan...
Zeker een aanrader!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Kep ook een graphire (200 piek incl. jaarabo op Publish, 3 maanden geleden al!!!) en die bevalt prima, ik heb zelfs geen probs met de te lichte muis, die gebruik ik weleens. Het helpt dus enorm WEL tegen RSI, vooral de pen omdat de houding van je hand heel anders is, en bovendien veel relaxter (laatje hand rusten).
Dus Lone, je doet een goede koop :).

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Ik heb 'm bij Wacom.nl besteld, voor F300,- (incl. btw, verzendkosten, etc)...
Heb 'm onder rembours laten versturen, daarom was het iest duurder.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

*insert signature here

Pagina: 1