ALDI tekentablet

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 18:40

riffey#4

aka Beever#4

Topicstarter
De Aldi heeft vanaf morgen een Lifetec tekentablet in de aanbieding (fl 99,-)
Iemand hier ervaring mee of een link naar de maker van dat apparaat?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>http://www.lifetec.com/ ;)[/quote]Das het niet echt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.lifetec.com/graphics/lifeinfa.GIF

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

hehe :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 23:59

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 12:58 schreef HappyWannabe het volgende:
Das het niet echt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.lifetec.com/graphics/lifeinfa.GIF[/quote]DUH, check de smiley erachter dan, dat heeft een betekenis.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

www.lifetec.de of www.medion.com
ik kan op de site zelf niets over het tablet vinden, maar ik weet dat dit de websites zijn ivm. de Aldi PC...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 13:08 schreef FrankGuthrie het volgende:
DUH, check de smiley erachter dan, dat heeft een betekenis.[/quote]Ja duh... :) Kan ook betekenen dat het zo simpel is dat ie er geen topic over hoefde te starten..

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 13:38 schreef HappyWannabe het volgende:
Ja duh... :) Kan ook betekenen dat het zo simpel is dat ie er geen topic over hoefde te starten..[/quote]Nee, dan had ik deze gebruikt: :D

OHw missschien was deze beter op z'n plaats geweest >:), maar dan had hij het meteen door.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 13:40 schreef FrankGuthrie het volgende:
Nee, dan had ik deze gebruikt: :D

OHw missschien was deze beter op z'n plaats geweest >:), maar dan had hij het meteen door.[/quote]Ik zou zelf dan een :P gebruiken of zo.. En misschien is het wel een beetje overbodige post van mij... maar ja.. omdat nu te gaan afDUHen.. das ook niets :)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 13:46 schreef HappyWannabe het volgende:
Ik zou zelf dan een :P gebruiken of zo.. En misschien is het wel een beetje overbodige post van mij... maar ja.. omdat nu te gaan afDUHen.. das ook niets :)[/quote]Zo zie je maar, iedereen interpreteert die smiley's op z'n eigen manier :)

Russian Blue Neji
Kate Bush

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Topicstarter
Hehehe, ja www.lifetec.com had ik al geprobeerd. Wel toevallig, want ik stond op het punt naar de bloedbank te gaan.
En http://www.medionshop.de/ had ik ook al gevonden, is idd hetzelfde als www.medion.com.
Maar daar vind je ook niks...

(vreemd trouwens, voor ik mn vraag postte had ik nog op 'aldi' gezocht op GOT. Niks gevonden. Zie nu dat er _nog_ een thread over dat tablet is....)

Verwijderd

Ik heb hier een Lenco liggen, is volgens mij zo goed als de zelfde, zit alleen geen goede software bij, je adobe schem past zich niet aan je tablet aan, ik wil dus mijn werk blad van adobe de zelfe grote laten hebben als tablet, in de pen en muis moet een baterijtje, en verder heefd hij nog functie toetsen die je met pen kan bedienen F1 - F12 en die komen overeen met je toetsenbord!

Verder doet hij het wel goed, maar als je zoeiets niet echt nodig hebt dan heb je er ook niks aan, gebruik je zoiets wel dan zou ik hem zeker kopen, voor die 99 gulden das namelijk niet duur!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-08 11:28

Tjark

DON'T PANIC

wel interessant.
Lijkt idd erg veel op een Lenco (www.lenco.de).

Bij intercom hebben ze een Aipack (oid ;)) voor 125,- en die ziet er ook hetzelfde uit: http://www.gistron.com/ (staat wel bij USB en bij Lenco zie ik alleen serieel)

Nadeel is dat je met dit soort dingen erg afhankelijk van drivers bent (zag geen W2K drivers bij Lenco)

*insert signature here

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Topicstarter
Nou, ik heb 'm nu dus.
Ik kan niet een goed oordeel vellen omdat het m'n eerste tablet is.
Hij doet het onder w2k iig wel.
Ik gebruik de pen nu als muis.
Je kunt het bereik instellen. Ik kan zonder m'n pols op te tillen het hele beeldscherm bereiken.
Met een tikje van de pen open of sluit je een venster.
Dubelklikken gaat nog niet lekker. Kwestie van wennen?
De muis is trouwens wel de eerste muis die ik zie die zowel snoer- als balloos is. Maar hij werkt alleen maar op de tablet...

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:16
Hmm, Wacom heeft zo'n draadloze en balloze muis al lang. Die is ook nog eens batterijloos. Maar ja, dat ding ligt gewoon redelijk slecht in je hand vind ik, ik blijf toch lekker bij m'n Logitech :)

• Thunder
  • Niet online
Ik heb een klein probleem met het tekentablet {die van de ALDI).
Hij doet namelijk helemaal nix het groene lichtje brand wel maar als ik bij systeem kijk dan staat er: "drivers werken niet correct" en in het config. scherm zou ook een ikoon van pad9310 moeten staan staat er ook niet:(

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Topicstarter
Bij mij doet ie het onder w2k en ME.
Misschien nog 's handmatig de setup draaien?
Andere COM poort proberen?

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik heb de dynalink free draw op me werk

het schuiven gaat verder goed, tis alleen dat klikken en vooral dubbelklikken. dat wil met deze pen gewoon niet goed. vooral in verkenner is et lachen geblazen

weet iemand of de aldipen :) soortgelijke knoppen heeft?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• BruT@LysT
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ik heb zo'n Target ding ofzow.. van dat merk moet ik nogal kotsen maar deze pentablet valt gelukkig nog wel mee ;)
doet et wel prima, vooral stratagy games kon ik er altijd prima mee spelen.
Tekenen enzow was toch niet helemaal geweldig. met dat dubbelklik heb ik overigens niet zo veel moeite, want klikken doe ik niet met knopje maar door met de pen een puntje te zetten.
Pen heeft overigens 512 drukgevoeligheden en kostte me iets van 150,-

Verwijderd

was net in de aldi was dat ding al uitverkocht @#$@#! moet ik weer hebben :r

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

T is een Aiptek 6000, en hij werkt perfect!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025
Op vrijdag 09 november 2001 16:45 schreef sjolmers het volgende:
T is een Aiptek 6000, en hij werkt perfect!
soww.. snelle reactie ;)

• Infern0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-03 23:51

Infern0

Hou die ontzettende rust!!

Op donderdag 02 november 2000 15:15 schreef Thunder het volgende:
Ik heb een klein probleem met het tekentablet {die van de ALDI).
Hij doet namelijk helemaal nix het groene lichtje brand wel maar als ik bij systeem kijk dan staat er: "drivers werken niet correct" en in het config. scherm zou ook een ikoon van pad9310 moeten staan staat er ook niet:(
klopt zit vekeerde cd bij geleverd..... (hoe weet ik dat..)
ga naar www.medion.de -> service pool -> treiber updates & treiber -> grafikeangabegerate -> grafik tablets
en download daar de drivers enhou www.lifetec.nl in de gaten daar komt info te staan over de verkeerde cd en het ontbreken van het programma.

http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL

• gprins
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 22:35

gprins

Crtl + Alt + Del

|:( ik haat duits wat een :( die lui van de aldi

Verwijderd

tip van m'n docent logistiek (geen idee waar het over ging in de les, dit heb ik alleen onthouden):
ga naar de ALDI in zeeland, daar zijn de computer-aanbiedingen nooit uiverkocht.

Ik heb het nog niet gecontroleerd, iemand die 't kan bevestigen?

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 17:21

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Aldi in Purmerend had er ook nog een zooi.. zag er netjes uit, alleen of ie werkt..

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

ik heb geen geld :(

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

is hij ook drukgevoelig?

• Eegee
  • Laatst online: 18-08 14:04
Hij is drukgevoelig. Ik heb 'm gister gekocht bij een ALDI (in Zeeland want daar woon ik), waar er nog 4 lagen. Maar er zijn nog best wat ALDI's in Zeeland volgens mij, dus verder weet ik niet of er nog meer zijn.

Ik merk nu wel dat de snelheid van m'n Logitech USB Mouseman Wheel Optical niet klopt. De snelheidsslider van de Muis instellingen heeft geen invloed meer. Volgens mij neemt m'n muis de instelling van m'n tablet over. Meestal is m'n muis nu iets trager dan wat ik normaal had, maar soms versnelt hij ineens 2x zo veel. Waarschijnlijk als ik m'n muis op de PS/2 poort steek dat 't dan over is... maar da's wel een beetje raar.

Misschien dat meer mensen dit hebben met deze tablet een een USB muis ? (oplossing?)

Verwijderd

hmmz ik heb een PS2 muis en ik ga hem denk ik halen bij de aldi in zierikzee als hij er morgen nog is

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Jah, hiero is een gebruiker... :)

Heb hem vorig jaar gekocht, ongeveer een jaar gebruikt, nu ligt ie weg te rotten in de kast. :Y)

Mijn cursor ging op een gegeven moment gewoon trillen.. :?
Muis was niet echt precies meer, dus weg ermee.

* Harmen heeft een Wacom Graphire2 *D
Bevalt me stukken beter! :7

Whatever.

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

net gekocht, tevreden (wel software zelf moeten downloaden) zie ook:
[topic=308914/1/999]

slotje?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Pagina: 1