Waar issie gebleven eigenlijk ?
hij heette Man Mishandeld geloof ik weet niet meer precies, stond in Nieuws TV en Sport forum.
hij heette Man Mishandeld geloof ik weet niet meer precies, stond in Nieuws TV en Sport forum.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dan moeten we even wachten op bijvoorbeeld iemand van het DT of een GM, niet iedereen kan in LA slotjes zettenVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:36:
dees hoeft eigenlijk niet erg open te blijven ofzo.
[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 23-10-2002 16:42 . Reden: even bijvoorbeeld toegevoegd, anders komt ItSnows straks weer zeuren :P ]
wat betekend dat groene kruisje dan boven je naam ?Compubiter schreef op 23 oktober 2002 @ 16:40:
[...]
Dan moeten we even wachten op iemand van het DT of een GM, niet iedereen kan in LA slotjes zetten.
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:42:
[...]
wat betekend dat groene kruisje dan boven je naam ?
je bent geen mod/ad idd maar waar is dat dan voor ?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Nieuwe regulars SA & WOSVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:42:
wat betekend dat groene kruisje dan boven je naam ?
je bent geen mod/ad idd maar waar is dat dan voor ?
een soort van hulpmods ?Compubiter schreef op 23 oktober 2002 @ 16:43:
[...]
Nieuwe regulars SA & WOS
Hierin staat ook een uitleg over het concept 'regulars'
edit:
Sjees, ik mag ook nooit rustig ff een topic zoeken he
Ik mag helemaal niets, geen slotjes zetten ofzo, het is gewoon een herkenningsteken voor andere user dat ze weten dat ik regelmatig op het forum zit. Maar dat kun je allemaal hier lezen
Verwijderd
Users die door een verdienstelijk verleden een hoog aanzien hebben en daarom nagenoeg hetzelfde respect als mods verdienen. Maar ze hebben dezelfde rechten als normale users.
Dat zou betekenen dat ik hetzelfde respect verdien als D2k? Nou, mooi is datVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:50:
Users die door een verdienstelijk verleden een hoog aanzien hebben en daarom nagenoeg hetzelfde respect als mods verdienen. Maar ze hebben dezelfde rechten als normale users.
Lijkt me wel een redelijke omschrijving.
Compubiter schreef op 23 oktober 2002 @ 16:53:
[...]
Dat zou betekenen dat ik hetzelfde respect verdien als D2k? Nou, mooi is dat
![]()
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dat bedoel ik, ik verdien toch wel iets meer respect
Verwijderd
Ik respecteer niemand, dus voor mij verdienen jullie hetzelfde respectCompubiter schreef op 23 oktober 2002 @ 16:53:
[...]
Dat zou betekenen dat ik hetzelfde respect verdien als D2k? Nou, mooi is dat
![]()
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq