Traag downen (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025
eehhh mensen.... het probleem deed zich voor direct toen ik met de 2 pc begon, maar ik heb ff testje bij http://www.speedsuite.net/ gedaan.
148 down
16 up
169 connecties
99 ping

dit terwijl er dus nu 2 pc's bezig zijn met KaZaA en iMesh.
Kazaa @ 14+8=22
iMesh @ 2.1+4.6

totaal dus 26.6 k ......
en dat weer over 13 downs ...

[dit is aan CuteBritney oid]

Zeg moet je eens luisteren. Dat je zomaar een topic wil dichtgooien moet jezelf weten, maar ik moet toch wel op zn minst de gelegenheid krijgen om te weten wat ik aan het probleem zou kunnen doen. Ik ben serieus bezig met een probleem. Door die brakke search kan ik er ook niks aan doen dat ik niks over het onderwerp kan vinden.

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

deze search moet je hebben:
http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega

• Dethroned
melding :Exception: Error seeking to block: Invalid argument
Handig. En als ik die moet gebruiken ipv diegene die bovenaan dit veld staat waarom staat die link er dan niet ?
Maar das offtopic

Verwijderd

Dethroned schreef op 23 oktober 2002 @ 16:25:
melding :Exception: Error seeking to block: Invalid argument
Handig. En als ik die moet gebruiken ipv diegene die bovenaan dit veld staat waarom staat die link er dan niet ?
Maar das offtopic
vaag.................................. :?
hier doet hij het wel.
druk daar eens op F5.

• Dethroned
Gedaan, maar geen succes.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:04
die link staat er wel.
overigens deed die nieuwe search het bij mij oook niet

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Dethroned schreef op 23 oktober 2002 @ 16:20:

Zeg moet je eens luisteren. Dat je zomaar een topic wil dichtgooien moet jezelf weten, maar ik moet toch wel op zn minst de gelegenheid krijgen om te weten wat ik aan het probleem zou kunnen doen. Ik ben serieus bezig met een probleem. Door die brakke search kan ik er ook niks aan doen dat ik niks over het onderwerp kan vinden.

Zeg, moet jij eens luisteren. Je bent hier nog steeds te gast, gedraag je daar dan ook naar aub.

Lees de FaQ. Als je topic gesloten wordt; zit daar een reden achter.
Als jij via DAP wel met normale snelheid kunt downloaden; ligt het gewoon aan Kazaa. Mischien was je aangemeld bij een brakke Node oid. Kan gebeuren.

Maar mischien had je ook gewoon pech, en had je dus mensen die allemaal een trage verbinding hebben te pakken.

Niets aan te doen.
Dit lijkt me duidelijk genoeg. Je kunt er NIETS aan doen, hoogsteds de standaard dingetjes als "find more sources". Daar kun je het mischien nog iets mee versnellen. Maar dat staat in elke help file, en is uiteraard te vinden in de search.

Gelieve niet nog een topic te openen over dit onderwerp. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.