Toon posts:

30GB HD onder NT4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Luitjes,

Ik heb een 30GB Maxtor HD gekocht en nu wil ik die als 2e harddisk aan mijn NT4 server hangen. Echter, in disk administrator kan ik em maximaal 2008 MB maken. Hoe krijg ik nu de volledige capaciteit benut? Ik heb als primary al een 7.5 GB Maxtor HD; deze werkt perfect.

(Crosspost, okee, maar wie weet krijg ik hier een goed antwoord.)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Domme vraag: heb je SP4 draaien?

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Maak een andere type partitie aan, geen fat 16 maar een NTFS. Dan kan je de gehele schijf benutten als 1 partitie.

Meh ...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Yep... zat gewoon stug met NTFS in gedachten.
He has a point ...

GRtZ
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 19:08 schreef Twarp het volgende:
Maak een andere type partitie aan, geen fat 16 maar een NTFS. Dan kan je de gehele schijf benutten als 1 partitie.[/quote]Niks, nakkes, nada. Draai ook al SP6a (die ik er 'as we speak' even opnieuw overheen aan het raggen ben) en de BIOS van mijn m'board is redelijk up to date. Maar heb voor de zekerheid de laatste flash ge D/L'd. Gaan we na de SP6 reinstall ff proberen. I'll keep you updated en suggesties blijven welkom.

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Heel toevallig vandaag 30 GB Maxtor onder NT4 gehangen, maar met PQmagic eerst de 2e partitie op 25 Gig gezet want NT zag niet meer als 8 Gb ofzo..

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Verwijderd

Heb vorige week nog 73 Gb SCSI schijf als 1 partitie onder NT-4 geinstalleerd (NTFS). Dus theoretisch geen probleem.
Pagina: 1