Kan iemand mij vertellen hoe de aansluitingen van bijv . de HD led en Powerled op een K7S5A zitten , want als ik het volgens het boekje moet doen , dan past mijn 3 polige aansluiting van de Power Led niet op 2 pinnetje s! Als men begrijpt wat ik bedoel !
Gewoon ff de stekker modden! Bij mij paste het ook niet
webOS all the way!
klopt, ik heb hetzelfde probleem. Enige mogelijke oplossing is zelf klussen denk ik, dus het draadje in de connector een plaatsje opschuiven.
ECS heeft van die hele vage aansluitingen. Zo'n slechte vraag is het niet.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Of je sluit de power led niet aan. Bij de meeste computers hoor je toch wel of hij aan staat of niet
Lees jij zijn vraag eens beter door!
Hij zegt toch in het boekje staat het niet!!
Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback
Met een speld kun je gewoon ff het zwarte haakje van je connector omhoog buigen. Je laat de witte draad gewoon zitten en zet de gekleurde in het midden.
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
Verwijderd
ik heb het aangesloten met de k7s5a, werkte perfect, tis effe vaag en eerst verkeerd aangesloten maar na 10 minuten klooien werkte het, tis idd klooien, uit de handleiding is het maar raar
Stekkertjes van cases hebben meestal de aansluiting van HDD-led aan de buitenkanten zitten terwijl op het K7S5A mobo, de aansluitingen aan Rechterkant moeten zitten (Met het tekstje HHD-led naar beneden gericht) 
Good Luck
Good Luck
Verwijderd
Mocht je problemen hebben met dat (persoonlijk vind ik het een fantastisch ) moederbord, neem eens een kijkje op http://ecs.gobien.be/
K7S5A niet Chieftec Dragon case compatible?
Draadje van mij tijdje terug, zelfde probleem, is inmiddels goed
Draadje van mij tijdje terug, zelfde probleem, is inmiddels goed
aah ik hou van GOT, ben bezig met het aansluiten van de leds van dit moederbord en kwam er niet uit, nu lees ik dat het niet aan mij ligt maar aan dat mobo en die kloterige manual. Dit scheelt weer wat frustraties
Beetje onnodige schop, maar deze ene keer mag het (want het blijkt wederom een nuttige thread). Wel (op verzoek) een opgehelderde titel
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1