Net geen 2k, maar wel eerste. Zou geen kwaad kunnen om wel boven de 2k te zitten, dan staan we tenminste veilig voor die MAC'ers. En er is duidelijk een terugloop te zien in het aantal flushers... Dat kan natuurlijk niet! Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Kijk eens naar de #15 plaats bij de teams daily. Er kunnen nooit genoeg cows zijn...waarom dan zoeits gruwelijks?
D2OL gaat nog wel z'n gangetje zo te zien, ik vind het zonde dat ik naar ECCp ben overgestapt, maar een mens moet keuzes maken
Intentionally left blank.
Verwijderd
Woei Mo-Bees
Gaat lekker zo, nu reeds op plekkie #102 overall en dus richting top 100 overall en top 10 bij DPC, Choezo Jij
Gaat lekker zo, nu reeds op plekkie #102 overall en dus richting top 100 overall en top 10 bij DPC, Choezo Jij
* The-Source schopt graasland naar plekje 103 in de overall statsVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 11:12:
Woei Mo-Bees
* The-Source is bij d2ol beter bekend als The_Source
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Alles flex met DPC hier. Niets aan de hand en ga zo door.
Welkom Lampje. Laat je licht schijnen over dit project. Komt Willie Wortel ook nog een handje helpen trouwens.
Welkom Lampje. Laat je licht schijnen over dit project. Komt Willie Wortel ook nog een handje helpen trouwens.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
klaasbram is niet lievklaasbram schreef op 23 oktober 2002 @ 11:55:
/me schopt graasland naar plekje 103 in de overall stats
/me is bij d2ol beter bekend als The_Source
Kom dan nu maar weer lekker terug, want ECCp is klaar hooraKra schreef op 23 oktober 2002 @ 09:36:
D2OL gaat nog wel z'n gangetje zo te zien, ik vind het zonde dat ik naar ECCp ben overgestapt, maar een mens moet keuzes maken
LoL @ bobdebeer
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
aKra = back!
Intentionally left blank.
Verwijderd
Stephan komt ook gezellig terug. FF kijken of ik m'n oude node.prp zo weer makkelijk kan plakken....
Verwijderd
CrazyCows komt ook fully terug 
Achteraf wished dat we nooit naar ECCP gegaan waren...zat nog genoeg in de buffers terwijl gezegd werd dat dat niet zo was
Echt schraal 
Hadden we hier toch een hoop puntjes kunnen scoren
Maar dat gaan we dan nu toch wel doen
Achteraf wished dat we nooit naar ECCP gegaan waren...zat nog genoeg in de buffers terwijl gezegd werd dat dat niet zo was

Hadden we hier toch een hoop puntjes kunnen scoren
Pagina: 1