Kijijijk, zo ken ik ons weer Gewoon ouderwetsch DPC op de eerste plek met meer dan 2k Ow enne, hadden we niet ooit de DPCH vol, met 30 flushers? Moet toch wel kunnen lijkt me Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Sja, als ik om half negen achter mijn pjoetertje DPCH's zit te bakken (ruikt lekker trouwens zo op de vroege morgen
) en ik zie geen MarkB in da house ga ik er van uit dat ik het allemaal zelluf op mag knappen...
Goede wil hoeven we beide niet meer te betuigen vandaag lijkt me
Goede wil hoeven we beide niet meer te betuigen vandaag lijkt me
LOL
-1 dubbelpost
-1 dubbelpost
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
woei DPC GEFELI met 400K mijlpaal !!! 
en ehh..ik zei gisteren toch mbt MacNN .."dat komt goed !"
over paardagen komt LawnMooherMen's mijlpaal van 90K er aan.
en ehh..ik zei gisteren toch mbt MacNN .."dat komt goed !"
over paardagen komt LawnMooherMen's mijlpaal van 90K er aan.
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Clan_Jojootje gefeliciteerd met het inhalen van de switchers. Nog 710 dagen en dan zijn die gekke koeien aan de beurt! 
Ook een strakke flush van LMM weer en Graasland heeft ook een lekkere output.
Ook een strakke flush van LMM weer en Graasland heeft ook een lekkere output.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 28168
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiggghhht!!!!Mobster schreef op 22 oktober 2002 @ 10:28:
Nog 710 dagen en dan zijn die gekke koeien aan de beurt!
Pagina: 1