Toon posts:

Resolutie Storingen @ Iiyama HM704UTC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden wilde ik Quake opstarten, en kreeg ik ineens een zwart beeld, maar op de achtergrond hoorde ik nog wel dat logo 'stampen'.
Ik had dus geen beeld meer ofzow, ik druk op ` en /quit, terug in windows heb ik weer gewoon beeld.

Ik kwam er dus achter dat die reso (1024) het bij geen enkel spel deed. Dus dan zet je alle games gewoon een resootje lager... alleen maar betere fps. Probleem opgelost zou je denken.

Maar nu ben ik op dezelfde manier (nouja.. manier.. ik weet nie eens hoe) alle andere reso's lager dan de normale (= 1280, tevens maximum) en niet alleen ingame, maar ook in windows. Aan mijn videokaart ligt het nie iig (Viper2, zuig maarja, komt wel een nieuwe ooit), want op een oudere monitor doen deze reso's het wel.

Ondertussen wacht ik ff op de reply van Iiyama, maar misschien heeft hier iemand al een idee/ervaring.

Kan dit door slijtage komen ? Hijs gekocht in juli (bij memo opruiming ivm faillisement, geen garantie bij leverancier dus. Alles moet dus via Iiyama zelf.)
Slijtage in de vorm van, tevaak van reso geswitched, of te vaak aan/uit ?!
Ik zit maar te gissen, want ik snap er geen kut van. Ik ben er toch zuinig mee omgegaan.
Hijs pas 2 keer op een LAN geweest, laatste was eergisteren. Hummz.. zou kou tijdens vervoer schade gedaan hebben ?! (nee dan zouden alle resos dood zijn rite ?! ((ff gedachte tussendoor )))

Damn wtf is dit.
Denk es mee slimme tweakers van me !

Verwijderd

Topicstarter
Topic: Resolutie Storingen @ HM7-4UTC
moet zijn :
Topic: Resolutie Storingen @ HM704UTC
dat is het model van Iiyama

en
oops.. ik zie nu ineens dat ie eigenlijk in verkeerde forum staat.
Kan iemand 'm ff verplaatsen naar het beeldkanonnen forum ?!

Ik ben ook maar een forum noobje.. sorry.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2002 23:06 . Reden: Foutje met topic en sub-forum ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
done en done

en wie is willow nuall? ;) :P

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Humz.. comp heeft nu hele nacht aangestaan, monitor staat al sinds 9 uur, en nu doen al mijn reso's het wel.
Maar bij een re-boot (de 1e boot heb ik dus nie getest) is er alsnog niets te zien tot ie in windows(98) komt.
Daardoor is er bij Scandisk niets te zien, en zou ik in bios willen dan heb ik ook niets om naar te kijken.
Het begint me nu echt ingewikkeld te worden !

Is er iemand met een idee ?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:35:
Humz.. comp heeft nu hele nacht aangestaan, monitor staat al sinds 9 uur, en nu doen al mijn reso's het wel.
Maar bij een re-boot (de 1e boot heb ik dus nie getest) is er alsnog niets te zien tot ie in windows(98) komt.
Daardoor is er bij Scandisk niets te zien, en zou ik in bios willen dan heb ik ook niets om naar te kijken.
Het begint me nu echt ingewikkeld te worden !

Is er iemand met een idee ?!
doe je pc uit en loop je kabels ff na aangezien jezelf al aangeeft dat je op een lan bent geweest

Verwijderd

Topicstarter
nou.. dat heb ik dus net ff gedaan..
alle monitor kabels er ff uit.
Alles erin, stroom eraf (wrom weet ik ook nie), comp weer aan.
Alles gaat goed.. alles normaal.. maar nu issie in windows @ 640 , dus ik denk ; monitor zal zichzelf wel hebben gereset doordat ie ff zonder stroom zat terijl power knop aan stond.
Ik reso weer hoger (maximum was nu 1024 (?!)), nog steeds beeld tot en met windows, reso opnieuw naar 1280. Reboot.
Zwart beeld tot aan windows :-(
Maar nu heb ik wel weer de mogelijkheid om em op alles reso's te zetten bij de beel instellingen, en ik heb alle functies bij geavanceerd terug. Ik neem aan dat ik dus ff zonder vid zat bij de 1e 2 reboots.
Toch kan ik niet concluderen dat het aan de vid ligt, want gisteren deed ie alles reso's wel op men oude monitor terwijl deze het niet deed.

Ik snap er nu dus NOG minder van !

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

je kan hem het beste even testen met een 2e pc erbij
gewoon even de monitoren omdraaien. dan weet je meteen wat het probleem is

Verwijderd

Topicstarter
is een mooi klusje voor morgen :D
ben het nu ff beu..

Is er iemand die dit verhaal bekend in de oren klinkt ?!
Pagina: 1