xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 68858
Hij was verzet naar 31 oktoberPhusebox schreef op 24 oktober 2002 @ 15:53:
ik heb NFS:HP2 eergisteren al gezien
en volgens mij wordt hij vrijdag officieel gereleased hoor
We zitten al op pagina 2
Bij mij dan
bij mij al op pagina 3.Gamegod schreef op 24 oktober 2002 @ 16:12:
uh ben ik nu de eerste die het vraagt maar waar blijven de stats
We zitten al op pagina 2
edit:
Bij mij dan
oh jah btw: NFS: HP2 is al WEL te koop!
edit: zijn die misschien die nieuwe zelda filmpjes???
1ste filmpje
2de filmpje
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Neeschnumi schreef op 24 oktober 2002 @ 16:34:
[...]
edit: zijn die misschien die nieuwe zelda filmpjes???![]()
1ste filmpje
2de filmpje
Deze zijn best al oud
De 3 nieuwe zijn allemaal rond de 25 a 30 Mb.
Maar die filmpjes zijn niet echt dat je ze moet zien, het is weer veel van hetzelfde maar dan hires
die autos in dat spel zijn wel 9:~ gewoon een Ferrari spider ofzo heb ik nu en das cool (me loves Ferrari) en die scotoes zijn gewoon fokking slim. ze geven je een zacht tikje tegen je achterkant en je spint meteen 20 rondjes

gewoon kopen hoor die framerate is gewoon helemaal oke
This space is occupied
ok.Elroy schreef op 24 oktober 2002 @ 16:50:
[...]
Nee
Deze zijn best al oud
De 3 nieuwe zijn allemaal rond de 25 a 30 Mb.
Maar die filmpjes zijn niet echt dat je ze moet zien, het is weer veel van hetzelfde maar dan hires
me word nuts

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ziet er alleen een beetje uit als een FPS met trainingswieltjes. Om het niet te moeilijk te maken voor de n00bs zeg maar. Dat vind ik alleen jammer, maar het zal ongetwijfeld goed spelen, we hebben het over Nintendo hierDouweGNL schreef op 23 oktober 2002 @ 20:14:
't Was inderdaad misschien handiger geweest om je te laten richten met de C-stick (waarmee je nu je wapen wisselt), maar in de praktijk schoot het toch best lekker. Drukje op de L, en je lockt je vast op een tegenstander of op een 'knop'. Nog een keer de L en je zit bij de volgende.
Ik zie dat er geen namen bij de stukken die je quote staan, kan soms verwarrend zijn. Hiermee

ff kijken...deze gebruik ik niet dus die mag je hebben. Zijn niet echt mooi, daarom geef ik ze ook wegHIValicious schreef op 24 oktober 2002 @ 00:06:
PLZ d3 mag ik een icon van jouw of wil je dr me een maken ajb plz plz im begging you PLZ !!!!!!!!!
ps die beschrijving wat je geschreven had werkte nie!

Alweer een Tony HawkElroy schreef op 24 oktober 2002 @ 11:59:
Nou nog effe het review posten van Tony Hawk :

Ik kan pas stats posten als het vorige topic gesloten is.Gamegod schreef op 24 oktober 2002 @ 16:12:
uh ben ik nu de eerste die het vraagt maar waar blijven de stats
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Hehe, goeie omschrijvingZiet er alleen een beetje uit als een FPS met trainingswieltjes.
Jah, maar hoe doe je het dan als je meerdere quotes van meerdere personen wilt gebruiken? Als ik op die knop druk, quote ik alleen jouw hele post.offtopic:
Ik zie dat er geen namen bij de stukken die je quote staan, kan soms verwarrend zijn. Hiermee kun je quoten en dan komt er meteen naam+tijd bij
Als je 1 post op wilt delen in meerdere quotes dan zet je er gewoon [/quote] hier je reactie [quote] tussen.DouweGNL schreef op 24 oktober 2002 @ 18:16:
Jah, maar hoe doe je het dan als je meerdere quotes van meerdere personen wilt gebruiken? Als ik op die knop druk, quote ik alleen jouw hele post.
Meerdere berichten quoten kun je doen door op datzelfde icoontje te klikken in het preview/voorbeeld/reply scherm (alleen als je berichten laten zien bij reply oid hebt aanstaan). Ik heb dat uistaan en open gewoon voor elk bericht dat ik wil quoten even een nieuw venster (via dat icoontje). Dan kun je meteen als je een post tegenkomt een venster openen en ondertussen gewoon de thread rustig verder lezen
f.k.a D³
De AI van de scotoes is inderdaad weinig mis heb ik gelezen. Ook de controls zijn fijn. Maar ik heb ook bij veel reviews gelezen dat de graphics minder zijn dan bij de PS2 en XBOX versie.TheEvilCuber schreef op 24 oktober 2002 @ 16:54:
jep hij is er idd al want ik heb hem en ben erg tevreden.. en die framerate merk ik niks van hoorgewoon halen.. de framerate is volgensmij toch wel het onbelangerijkste wat er maar is in een spel naast de graphics.. replay en gameplay gaan altijd voor
die autos in dat spel zijn wel 9:~ gewoon een Ferrari spider ofzo heb ik nu en das cool (me loves Ferrari) en die scotoes zijn gewoon fokking slim. ze geven je een zacht tikje tegen je achterkant en je spint meteen 20 rondjesen de muziek is helemaal cool!!!
gewoon kopen hoor die framerate is gewoon helemaal oke
Wat gaat iedereen nu eigenlijk kopen? ED, TS2, SFA, MK:DA?
Ik weet het zelf nog niet, maar ik begin denk ik maar met ED.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
maar christina is wel lekkah met haar kjoebje.
Waarom geen ED SFA en MK:DA vraag je??
omdat ze allemaal (bijna geen replay value hebben) en ik heb besloten alleen spellen te halen die of: veel replay value hebben of een multiplayer hebben. anders komen ze er bij mij niet in..
SFA dus niet omdat hij te kort is (ze zeiden eerst 80 uur over 2 cd's met multiplayer maar das dus allemaal niet waar)
ED: omdat ik al resident evil heb en ik geen zin heb om hem 20 x uit te spelen voor andere einde's ofzo
en MK:DA niet omdat ik niet daarvan houd ik hou meer van tekken.. maar ik zie nog wel als ik geld heb
This space is occupied
kan iemand mij vertellen of die Phyranja's Joysticks goed zijn voor de Gamecube
heeft er iemand al zo;n ding ??
als je lid word van de PU, krijg je gratis zo'n ding.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Denk dat het crap is.Yohann!s schreef op 24 oktober 2002 @ 19:57:
hoi
kan iemand mij vertellen of die Phyranja's Joysticks goed zijn voor de Gamecube
heeft er iemand al zo;n ding ??
als je lid word van de PU, krijg je gratis zo'n ding.
Anoniem: 23844
Dat aimen zit wel snorD³ schreef op 24 oktober 2002 @ 18:00:
[...]
Ziet er alleen een beetje uit als een FPS met trainingswieltjes. Om het niet te moeilijk te maken voor de n00bs zeg maar. Dat vind ik alleen jammer, maar het zal ongetwijfeld goed spelen, we hebben het over Nintendo hier
Nieuw MP filmpje
Zou iemand die hi-res filmpjes van Zelda kunnen mirror'en? Elroy?

idd zou ik ook zeer fijn vinden.Anoniem: 23844 schreef op 24 oktober 2002 @ 20:30:
[...]
Dat aimen zit wel snor. Is gewoon precies hetzelfde als Zelda/StarFox. L-targeting op je enemy en je kan strafen + schieten.
Nieuw MP filmpje. Die vijanden hadden niet eens een kans
(naja, behalve de laatste dan
) (5 MB - bevat SPOILERS).
Zou iemand die hi-res filmpjes van Zelda kunnen mirror'en? Elroy?![]()
erm, framerate is Gameplay........Framerate bagger....gameplay bagger.TheEvilCuber schreef op 24 oktober 2002 @ 16:54:de framerate is volgensmij toch wel het onbelangerijkste wat er maar is in een spel naast de graphics.. replay en gameplay gaan altijd voor
Ennu, ik heb hem op de PC, en hij bevalt me prima hoor
Maar ik volg dit topic al wat langer,ik heb vandaag NFS gekocht en hij beviel me meteen toen ik em speelde.Helemaal geen last van de framerate.
Ik zou bijna spreken van een top spel,alleen de graphics van de auto's vind ik niet zo super.
overige spellen;
- SSB:m
- Star Wars rogue leader
Ik weet het weinig, maar die ander spellen vind ik niet zo.
Omae wa mō shindeiru.
Maar dit is geen ZeldaAnoniem: 23844 schreef op 24 oktober 2002 @ 20:30:
Dat aimen zit wel snor. Is gewoon precies hetzelfde als Zelda/StarFox. L-targeting op je enemy en je kan strafen + schieten.
PS niet Metroid Prime fan worden hoor ds, een beetje tegengas af en toe is wel leuk
Eek, krijg een fout bij het afspelenNieuw MP filmpje. Die vijanden hadden niet eens een kans
(naja, behalve de laatste dan
) (5 MB - bevat SPOILERS).
Nou ja, denk dat ik toch maar een media stop start, die complete rit door het beginlevel had ik ook liever niet willen zien. Be strong, D³!
f.k.a D³
Amen to that. Niks zo irritant als een game waarbij er frames geskipt worden. Zeker als het een snel bewegend spel zoals een racegame is.nimmolon schreef op 24 oktober 2002 @ 21:26:
[...]
erm, framerate is Gameplay........Framerate bagger....gameplay bagger.
Ennu, ik heb hem op de PC, en hij bevalt me prima hoor
Mijn eerst volgende aanschaf wordt Eternal Darkness. Need for Speed laat ik maar links liggen, misschien dan ik hem nog voor mijn PS2 aanschaf maar ip heb ik daar ook al voldoende leuke racegames voor.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
btw: Die Hard komt ook al heel erg dicht bij als ik het goed heb. Dat lijkt me ook wel een vette game
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
This space is occupied
jaja FF 11 word dus een poort maar FF 12 komt dus ook naar de GC alleen is er nog geen info van deze game.Hi. I'm a Nintendo GameCube fan and with all the rumors that have appeared after the announcement of Final Fantasy: Crystal Chronicles, things have gotten pretty confusing. I have read an e-mail that was supposedly written by a Representative of Square of America, and I would like it if you would verify its validity.
Here's the reply from the supposed Square Rep. -
"Dear Customer: Thank you for taking the time to e-mail us. It was announced that Squaresoft and its parent company, Square of Japan, are entering into a renewed partnership with Nintendo. The majority of the titles that were recently announced are for the Gameboy Advance, but there will be some releases for the Gamecube. The following details have just recently become available: Final Fantasy Tactics (GBA) - No word on whether it's a port of the original PSX version or a new title. Seiken Densetsu (GBA) - There's been no announcement on which installment of the series will be released. Chocobo (GBA) - A game based on the Chocobo from Final Fantasy titles. No name has been settled on for the game yet. Final Fantasy: Crystal Chronicles (GC, GBA) - This title will be for both Gamecube and the Gameboy Advance, and the game will interweave the use of both systems. Final Fantasy 11 (GC) - This game is a port of the PS2 version with graphical, texture, and framrate improvements. Final Fantasy 12 (GC) - No Information has been released on this title. No further information exists on these titles at present. There are no confirmed plans for a U.S. release at this time. More information will be made available as future announcements are made. As for any ports of Squaresoft titles previously released on other systems, there are no plans at this time. Sincerely, Ryan Riley Customer Service Representative."
Dat zou echt vet zijn.
vandaag 7650 gehaald... best geinig gsm'etje
wat vinden jullie trouwens van het idee van www.hiscore.nl?
die aanmeldings-dinges is ervoor zodat we je een mailtje kunnen sturen als de shop open is... en natuurlijk onze aanbiedingen aan je bekend kunnen maken...
en we zijn zeer zeker goedkoper dan FRS/BS/Itoys
leuk idee.Phusebox schreef op 24 oktober 2002 @ 22:15:
gimme ED...
ook met verzendkosten erbij??Phusebox schreef op 24 oktober 2002 @ 22:15:
gimme ED...
die aanmeldings-dinges is ervoor zodat we je een mailtje kunnen sturen als de shop open is... en natuurlijk onze aanbiedingen aan je bekend kunnen maken...
btw: kunnen jullie bijv ook eerder aan games komen net zoals dimensionplus??

Wil niet zeggen dat FF 11 en 12 ook turnbased zijn, maar ik weet 99% zeker van wel. Áls het waar is natuurlijk...
Een kleine opmerking is dat je je bij aanmelden maar 1 console kan opgeven. Maar er zijn heus wel mensen die er twee hebben denk ik. Misschien dat dat te veranderen is.Phusebox schreef op 24 oktober 2002 @ 22:15:
gimme ED...
Daar heb je gelijk in. Als dan FF 11 uitkomt zou dit de GC kunnen boosten. Of juist helemaal niet, omdat iedereen hem dan voor de PS2 koopt...idd ik weet het ook niet zeker of course maar moet je nagaan wat voor impact dit in Japan kan hebben.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
idd ik weet het ook niet zeker of course maar moet je nagaan wat voor impact dit in Japan kan hebben.GolbeZeromus schreef op 24 oktober 2002 @ 22:18:
Nou, geweldig. Krijg je wéér van die turnbased ellende. Ik kijk wel uit naar FF: CC, omdat die volgens mij een SoM achtige combat stijl heeft, en die roeleert. Dat turnbased vond ik op het begin fantastisch, maar komt me nu de strot uit. Bij FF9 had ik echt zoiets van
.
Wil niet zeggen dat FF 11 en 12 ook turnbased zijn, maar ik weet 99% zeker van wel. Áls het waar is natuurlijk...
Ik heb hem nog nergens gespot.Anoniem: 40554 schreef op 24 oktober 2002 @ 22:22:
Is timesplitters 2 al uit voor de cube?
Ohja bijna helemaal vergeten:
Ik heb vandaag uit vrij betrouwbare bron vernomen dat de freeloader NIET meer komt.. das erg jammer omdat he andere alternatief je cube ombouwen is en ik weet dat een heleboel mensen dat niet willen/durven.
This space is occupied
Als je daardoor wel import games kan spelen wil ik het overwegen maar dan moet het niet zo zijn dat je 1000x draadjes moet gaan solderen enz.TheEvilCuber schreef op 24 oktober 2002 @ 22:31:
1 Novemberkomt Timsplitters 2
Ik heb vandaag uit vrij betrouwbare bron vernomen dat de freeloader NIET meer komt.. das erg jammer omdat he andere alternatief je cube ombouwen is en ik weet dat een heleboel mensen dat niet willen/durven.
True.D³ schreef op 24 oktober 2002 @ 21:52:
[...]
Maar dit is geen Zelda3rd person close range (zwaard) combat is iets anders dan 1st person long range combat. Gewoon zonde dat zo'n 2e analoge stick wordt verspilt aan wapens wisselen.
True, maar vergis je daar niet in. Metroid is geen UT/Quake kloon waar je nooit je vinger van je muisknop moet afhalen want anders ben je er geweest. Je zegt hetzelf al, Metroid draait niet om het schieten. Die automatische handelingen zoals richten klopt ook niet helemaal. Niet elke vijand kan je doden door op je enemy te locken en op A te rammen. Nee, sommige vijanden moet je op een speciale manier doden door bijvoorbeeld om ze heen te strafen en ze vervolgens in de rug schieten (Samus toch...). Op de overige lichaamsdelen ketsen je kogels af. Dit zie je heel goed in dat filmpje die ik net heb gepost. maar dit weet jij vast wel!Is zeg ook niet dat het slecht is, had het gewoon liever anders gezien. Halo bijv., je eerste rit door de game is het lastig op Normal. Later speel je met het grootste gemak op Heroic en stomp je de beste vijanden met je melee attack doodAls oefening vruchten afwerpt en je je 1337 skills kunt gebruiken is dat altijd leuk, voegt ook extra replayability toe. Dat automatische van MP wat neerkomt op het drukken op de A-knop, wat huppelen en verder niet (ik ga af op de filmpjes) vind ik toch wel erg simpel.
Er zijn vast wel meer van zulke situaties, bijvoorbeeld die Parasite Queen, zelfde principe

Conclusie: Metroid != herzenloze shooter.
Metroid sux. Maar volgens mij had dat al eens eerder gezegdPS niet Metroid Prime fan worden hoor ds, een beetje tegengas af en toe is wel leuk
En anders kan je altijd rekenen op Phuse en Tekkenmaster als je tegengas nodig hebt
Klopt. Vergeten erbij te zettenEek, krijg een fout bij het afspelenCompressor not found, zeker WMP9 net zoals de Halo trailer? Boeee

Dat wou ik al eerder zeggen, volgens mij heb jij het hele spel al gezien voordat je het spel in je handen hebtNou ja, denk dat ik toch maar een media stop start, die complete rit door het beginlevel had ik ook liever niet willen zien. Be strong, D³!
ED, kan nu al niet wachten op al die verassings-eleme... err, insanity's effectenGolbeZeromus schreef op 24 oktober 2002 @ 19:20:
Wat gaat iedereen nu eigenlijk kopen? ED, TS2, SFA, MK:DA?
Ik weet het zelf nog niet, maar ik begin denk ik maar met ED.
daarna StarFox
Dus je gaat TS2 kopen voor de multiplayer om hem vervolgens alleen maar singleplayer te gaan spelen tegen bots want je speelt 9 van de 10 keer toch alleen?TheEvilCuber schreef op 24 oktober 2002 @ 19:30:
TS2 for me
Waarom geen ED SFA en MK:DA vraag je??
omdat ze allemaal (bijna geen replay value hebben) en ik heb besloten alleen spellen te halen die of: veel replay value hebben of een multiplayer hebben. anders komen ze er bij mij niet in..
SFA dus niet omdat hij te kort is (ze zeiden eerst 80 uur over 2 cd's met multiplayer maar das dus allemaal niet waar)
[b]dat waren fanboys die dat zeiden en dit is nooit door Rare gezegd[b]
ED: omdat ik al resident evil heb en ik geen zin heb om hem 20 x uit te spelen voor andere einde's ofzo
[b]Resident Evil != Eternal Darkness, 3x uitspelen ook goed? Overdrijven is een vak..[b]
en MK:DA niet omdat ik niet daarvan houd ik hou meer van tekken.. maar ik zie nog wel als ik geld hebdan haal ik ze vast allemaal
Volgens mij heb je meer behoefte aan een goede singleplayer game
lekker vaag want kijk eens op deze paginaVirgin Interactive confirmed today that Top Gun Combat Zones will be released for GameCube on November 8th. Based on the PlayStation 2 game of the same name released some time ago, Top Gun Combat Zones has players taking to the sky in such aircrafts as the F-14, F-18 and the F-22. The game hosts 36 stages spanning 3 era’s including the early 70's, 1980-90's and 1998-2000, as well as visual enhancements over the PS2 version.
http://www.dimensionplus....=main&file=/cube/cube.asp
daar hebben ze hem dus gewoon al.

SPOILERAnoniem: 23844 schreef op 24 oktober 2002 @ 22:34:
Nee, sommige vijanden moet je op een speciale manier killen door bijvoorbeeld om ze heen te strafen en ze vervolgens in de rug schieten (Samus toch...). Dit zie je heel goed in dat filmpje die ik net heb gepost. Op de overige lichaamsdelen ketsen je kogels af.
Er zijn vast wel meer van zulke situaties, bijvoorbeeld die Parasite Queen
Hallo, dat zul je mij nooit horen zeggen natuurlijk. Maar het had nog iets minder hersenloos kunnen zijnMetroid != herzenloze shooter.
Thanks man!Metroid sux. Maar volgens mij had dat al eens eerder gezegd
En anders kan je altijd rekenen op Phuse en Tekkenmaster als je tegengas nodig hebt
Yep, gelukkig laat Nintendo zelf nooit te veel vrij vind ik. Maar straks is MP uit in de USA en dan wordt het gevaarlijk. Gelukkig was wat ik heb gezien nog maar het intro level (of juist niet gelukkig natuurlijk...uhh..damn)Dat wou ik al eerder zeggen, volgens mij heb jij het hele spel al gezien voordat je het spel in je handen hebt. Moet je zelf weten ofcourse maar download met mate anders kan MP behoorlijk gaan tegenvallen (verassings-element is weg).
ps supervet icon!
//edit je hebt ook een random script zie ik nu, bedoelde die met Link onder die ton
Over de te kopen games: (als ik ooit nog eens een cube heb
f.k.a D³
RE:heel mooi, gameplay zuigt als de tering
BR is bink alleen alle goede specials zijn t zelfde dus iets minder aan originialiteit
D thnx voor icon, alleen commentaar vink minder ...
This is the Way.
Komt MK:DA morgen?Anoniem: 58458 schreef op 25 oktober 2002 @ 02:26:
Ik ga morgen nog een paar nieuwe spellen 'halen'
maar ga zeker MK DA kopen
gelukkig komt die volgend jaar.
ik ga zaterdag prolly BS en SSS halen
en za is er feest bij mij thuis dus dan redelijk cube partey !! (is ook de plek waar ik ga kijken hoeveel mensen er kunnen komen)
hopelijk let er eindelijk een modje op, dus kan er afgesoten worden +l daar.
cya later all !!
(ow jeeh, ik groette, dat betekend OW !!!)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Jaah! Die was vet gaaf! Ik weet nog dat ik Starwing moest spelen voor een Nintendo wedstrijd. Daarbij ook nog in dat Chocolade Level van Super Mario World zoveel mogelijk punten halen, Mario Kart een snelste tijd neerzetten, en met Fox een paar keer vliegenyamAUchi schreef op 25 oktober 2002 @ 03:52:
dat van SFA heb ik ook, het spel suckt, (zo'n idee had ik al sinds ze een adventure wilden maken met fox =\), (ik bedoel wie wil nou een adventure.. ik wil snes style 3d vlieg-shoot-em-up verdorie)
gelukkig komt die volgend jaar.
Vergat zelfs bijna dat ik moest spelen ('wedstrijd' dus), omdat ik Zelda stond te spelen in zo'n zuil (waarvan er 100'en verspreid stonden over het Land van Ooit
Ik hoop dat die nieuwe starwing, vetter dan vet, beter dan best mooier dan ooit wordt! Wahoo!
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Anoniem: 34043
nee zie mijn sign maar
hij komt 22 november en ik ga hem gelijk halen
wat me wel opvalt aan dit spel is
dat de ps2 de beste gameplay en graphics en geluid heeft
dat nintendo daar niet ver vandaan ligt
maar dat de xbox versie veel grove kartels bevat
maar al met al ziet hij er erg goed uit op elke consolle
ik wil hem dus graag en snel hebben
starwing dat was echtCrashman schreef op 25 oktober 2002 @ 04:52:
[...]
Jaah! Die was vet gaaf! Ik weet nog dat ik Starwing moest spelen voor een Nintendo wedstrijd. Daarbij ook nog in dat Chocolade Level van Super Mario World zoveel mogelijk punten halen, Mario Kart een snelste tijd neerzetten, en met Fox een paar keer vliegenik had de tijd van me leven daar.
Vergat zelfs bijna dat ik moest spelen ('wedstrijd' dus), omdat ik Zelda stond te spelen in zo'n zuil (waarvan er 100'en verspreid stonden over het Land van Ooit). En omdat ik geen SNES had, huurde ik Starwing en ging 't bij een maat van me spelen. Hij ook blij natuurlijk (hij mocht zelfs mee)
...
Ik hoop dat die nieuwe starwing, vetter dan vet, beter dan best mooier dan ooit wordt! Wahoo!
dat vind ik altijd zo leuk, ook met berichten op sitesTheEvilCuber schreef op 24 oktober 2002 @ 22:31:
1 Novemberkomt Timsplitters 2
als de bron zo betrouwbaar is , dan noem je hem wel, want dan gelooft iedereen je eerder
nu heb ik ik zoiets van "blablabla"
This is the Way.
3rd party controllers zijn onwijze crap (spreek uit ervaring). dus niet doen...
ander nieuws... 2 wavebirds onderweg naar mij
Anoniem: 58458
zei ik dat ie "vandaag" uitkomt?
ik zei dat ik "vandaag" spelle ging halen..
maar dat ik zeker mk da ging kope
editAnoniem: 58458 schreef op 25 oktober 2002 @ 12:21:
[...]
zei ik dat ie "vandaag" uitkomt?
ik zei dat ik "vandaag" spelle ging halen..
maar dat ik zeker mk da ging kope
ja... als ie uit komt.. 22 nov dus
/edit
Weet iemand misschien wanneer BloodRayne uitkomt?
Omae wa mō shindeiru.
voor een edit heb je een edit knopAnoniem: 58458 schreef op 25 oktober 2002 @ 12:35:
[...]
edit
ja... als ie uit komt.. 22 nov dus
/edit

Ha, Bloodrayne staat ook op mijn verlanglijstje, maarja ik weet niet wanneer die uitkomt. Ik ga eerst Timesplitter 2 kopen, daarna MK5: DA, en als ik geld over heb SFA en ED.BloodKnight schreef op 25 oktober 2002 @ 12:36:
Vandaag gezien bij de MM, Wave race voor €29,99.Nu nog de andere games.
Anoniem: 57029
Pro Rally
NFS
Sega Soccer Slam
Turok
Turok is die nou vet? en SSS? Ik denk dat ik voor SSS ga, maar ik heb wel zin in een goeie shooter. En ik heb niemand over Pro Rally van Ubisoft horen praten maar in R'dam (E-plaza) zag ik hem in de winkels liggen.

NFS:
SSS: hele coole mulitplayer game maar alleen snel saai
Turok: te veel hype voor een TE slechte game met idiote AI (ga achter ze staan en ze zijn je kwijt
dus TimeSplitters 2 of NFS:HP2
This space is occupied
This space is occupied
* Dyxtra Fusion released! * grr brbl frttt shhhh jprflp <-- spastische aanval. Na 8 jaar een 2D opvolger van SUPER METROID, gemaakt door (een deel van) het oude Super Metroid team. Oef, even zitten. Kan natuurlijk niet zeggen waar je MF kunt halen, dat mag niet! Maar dat is niet echt lastig Bizar eigenlijk. 3 weken voordat het spel hier in een land ver vandaan te krijgen is speel ik het hier op mn PC. Hierheen gekomen dmv licht- en elektronische pulsen door kilometers lang draad vanuit god weet waar. Bizarroo. Afijn ik ratel maar wat door mn enthousiasme natuurlijk! PS Emu + TV-OUT = aanrader. Net alsof ik Super Metroid 2 op mn SNESje speel ![]() Wat is de releasedate voor MF in europa? Ben niet zo thuis in de GBA releases. * Dyxtra gaat ffkes spelen. oeioeieoei. |
f.k.a D³
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
/edit
18 november lees ik net... das dus nog ff wachten
ik zat te zoeken naar de release date van robotech. maar die is 10 okt....
dus is ie al uit, moet ie nog komen.... help please?
Anoniem: 28484
http://www.computerandvid...ws_story.php{que}id=82607
Link werkt misschien niet helemaal top, excuses...
dat groen/blauwige is echt AUW voor je ogen, ik kan de tekst niet eens lezen over je gemijmel over het internet =)
dronken ofzo ! ;P
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Dan heb jij de nieuwe lay-out van de cubeparty site nog niet gezienyamAUchi schreef op 25 oktober 2002 @ 17:31:
omg, wat een lelijke kleuren d3 =)
dat groen/blauwige is echt AUW voor je ogen, ik kan de tekst niet eens lezen over je gemijmel over het internet =)
dronken ofzo ! ;P
Damn, hij komt 22 november, op dezelfde dag als Mortal Kombat: Deadly Alliance. Dan moet Bloodrayne bij mij maar effe wachten.BloodKnight schreef op 25 oktober 2002 @ 12:36:
Vandaag gezien bij de MM, Wave race voor €29,99.Nu nog de andere games.
Helemaal mee eens! Ik zie dat wij een beetje dezelfde smaak hebbenTheEvilCuber schreef op 25 oktober 2002 @ 16:08:
Pro rally:kutspel.. niet halen
NFS:als je van een beetje arcade houd met
auto's (goed burnout 2 alternatief)
SSS: hele coole mulitplayer game maar alleen snel saai
Turok: te veel hype voor een TE slechte game met idiote AI (ga achter ze staan en ze zijn je kwijt![]()
) wacht op Timesplitters 2 die komt volgende week vrijdag en is van een deel van de makers van Goldeneye!!
dus TimeSplitters 2 of NFS:HP2
Wwwaaaaatttt????? Is hij nu al uit???? Ik had wel verwacht dat hij er eerder zou zijn, maar nog niet zo vroeg. OK.
* GZ start google, IRC, nieuwsgroepen, FXP fora en FTP programs. All systems go!!!
[editje]
voor de geinteresseerden:
Ik zag Top Gun woensdag al bij de Free Record Shop liggen. De release stond gepland voor 8 november geloof ik. Dat had iemand hier al gezegd, maar het kan geen kwaad om het nog een keer te melden
Ikzelf ga dat spel niet kopen en wacht nog even op TS2
[/editje]
STFU, dat zijn Metroid Fusion kleuren yamyamAUchi schreef op 25 oktober 2002 @ 17:31:
omg, wat een lelijke kleuren d3 =)
Anyway feest der herkenning voor Super Metroid fanaten. Een stuk meer cutscenes (nou ja meer, SM had er geen behalve de intro) met bijbehorend verhaal. Muziek valt me zwaar tegen
Jammer ook dat zoals ik nu kan beoordelen het hele spel zich afspeelt in hetzelfde complex, weliswaar verschillende omgevingen, maar wel met steeds terugkerende art. Heerlijk exotische lokaties zoals Maridia ed ben ik nog niet tegengekomen. En een gevoel van ergens alleen diep onder de grond is er dus ook niet
En tot nu toe is het wel heeeeel makkelijk allemaal
Hmm behoorlijk negatief als ik het zo lees, maar ja ben dan ook superkritisch natuurlijk
f.k.a D³
vet kun je gewoon de originele Metroid spelen.Nintendo had finally given us all the details of how Metroid Fusion and Metroid Prime will link up ...
Nintendo has finally confirmed the information Louie told you last week. Metroid Fusion and Metroid Prime do indeed have link-up capabilities. Here's the skinny.
If you have completed Metroid Fusion, linking the two games will unlock the ability to play the original NES Metroid in Metroid Prime. Saving is done directly to your GameCube Memory Card.
If you have completed Metroid Prime, you can wear Samus' Fusion suit from Metroid Fusion in Metroid Prime.
All of the information was already in our Metroid Prime preview, but we're re-posting it in case you missed it. And of course, it's 100% confirmed now.
Both games release on November 18th.
Ik heb VBA 1.0 en 1.1 geprobeerd, maar daar krijg ik het geluid niet echt aan de praat. Alleen een krakend geluidje. Verder heb ik ook dreamGBA geprobeerd, die helemaal geen geluid geeft. En ja, ik heb een GBA BIOS. Alleen dat pokkegeluid heb ik niet, wil dat toch hebben
Zou jij misschien je ICQ willen aandoen?GolbeZeromus schreef op 25 oktober 2002 @ 20:23:
Okay, ik heb hem nu ook, thnx to een aardige GoTter op IRC. Maar welke emu gebruik jij D³?
Ik heb VBA 1.0 en 1.1 geprobeerd, maar daar krijg ik het geluid niet echt aan de praat. Alleen een krakend geluidje. Verder heb ik ook dreamGBA geprobeerd, die helemaal geen geluid geeft. En ja, ik heb een GBA BIOS. Alleen dat pokkegeluid heb ik niet, wil dat toch hebben
Ik vind 't trouwens wel weer knap van Nintendo.. Ze krijgen het weer voorelkaar dat je gewoon 2 spellen moet kopen voor 1 oude game.
Om "Metroid 1" te unlocken in "Metroid Prime" moet je dus "Metroid Fusion" + "Metroid Prime" met elkaar linken.
Dus:
1x Metroid Prime €59,95
1x Metroid Fusion €45.99
1x GBA-Cube kabel €14,99
----------------------------------
En wat krijg je dan allemaal voor leuke extra's? Een 12 jaar oud spelletje! Woopiedoo! Dit is natuurlijk geen probleem voor de die-hard Metroid fan want die heeft beide games toch al op zijn verlanglijstje staan maar de casual gamer koopt waarschijnlijk alleen MP of MF. Leuk voor de die-hard Metroid fans dus, maar tegelijkertijd ook wéér niet want die heeft "Metroid 1" al voor de NES!
D'oh Nintendo!

Als ze dit onder 'innovative' verstaan dat stelt die hele GBA/GC connectie dus geen hol voor. Zelfde geldt voor Final Fantasy:CC, dan kan je de GC controller vervangen voor je GBA zodat je je stats kan verbergen voor de rest.. WTF heb je daar nou weer aan..!
Het kan heel mooi zijn, door bijvoorbeeld ervoor te zorgen dat je je GBA games kan afspelen op je TV dmv de GC als tussenstation te gebruiken...
Oh well..
* einde rant!
Metroid Fusion (Gameboy Advance - komt op dezelfde datum uit als Metroid Prime).wat is mf
[quote]
Ja, dit waren allemaal geruchten die nu officieel zijn bevestigt. Lees dit artikel maar eens van vorige week. Het enige wat nog niet zeker was (tot vandaag...), is dat je Metroid 1 kan unlocken.
With the exception of those not following the game, most are aware of the fact that Metroid Prime (GameCube) and Metroid Fusion (GBA) can connect via link cable. This morning, in an announcement reminding everyone of this fact, Nintendo revealed some of the amazing bonuses the two games can unlock by connecting them up. The first bonus is an all-new suit for Samus. This is unlocked by completing Metroid Prime and playing through again. The second game will have players using her suit from Metroid Fusion.
zijn er trouwens al roddels over de "wereldschokkende" boodschap die nintendo in petto heeft in december?
- GBA versie 2.daFubar schreef op 25 oktober 2002 @ 20:57:
dat is nou een leuke goodie!
zijn er trouwens al roddels over de "wereldschokkende" boodschap die nintendo in petto heeft in december?
- Nintendo koopt Sega (of onderdelen daarvan bijvoorbeeld: Sonic Team of Amusement Vision).
- Nintendo koopt Namco.
- Final Fantasy 11 en 12 voor de Cube.
- Dragon Quest van Enix.
Zo uit m'n hoofdje..
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 25-10-2002 21:40 . Reden: Updated ]
VisuaBoy Advance + bios, werkt gewoon goed hoorGolbeZeromus schreef op 25 oktober 2002 @ 20:23:
Okay, ik heb hem nu ook, thnx to een aardige GoTter op IRC. Maar welke emu gebruik jij D³?
Je moet helemaal niets. Het toevoegen van Metroid/unlockbaarheid is toch gewoon een leuk extraatje/bedankje als je beide games hebt. Gezanik altijd, bah.Anoniem: 23844 schreef op 25 oktober 2002 @ 20:48:
Ik vind 't trouwens wel weer knap van Nintendo.. Ze krijgen het weer voorelkaar dat je gewoon 2 spellen moet kopen voor 1 oude game.
D'oh Nintendo!
Met dat 'innovative' geblaat ben ik het wel eens, we hebben nog niets interessant gezien van die GBA-GC link.
f.k.a D³
ehm. van mij mag dat allemaal welAnoniem: 23844 schreef op 25 oktober 2002 @ 21:09:
[...]
- GBA versie 2
- Nintendo koopt Sega (of onderdelen daarvan bijvoorbeeld: Sonic Team of Amusement Vision)
- Nintendo koopt Namco
Zo uit m'n hoofdje..
en ze moeten het allemaal gratis maken, omdat ze toch genoeg geld van microsoft hebben gehad om de rest van nintendo's jaren alles weg te geven

Is Capcom ook nog een optie?Anoniem: 23844 schreef op 25 oktober 2002 @ 21:09:
[...]
- GBA versie 2.
- Nintendo koopt Sega (of onderdelen daarvan bijvoorbeeld: Sonic Team of Amusement Vision).
- Nintendo koopt Namco.
- Dragon Quest van Enix.
Zo uit m'n hoofdje..
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Anoniem: 63989
Is het zo dat sss net zo snel verveelt in je eentje als bs??Anoniem: 68858 schreef op 25 oktober 2002 @ 18:47:
[...]
Helemaal mee eens! Ik zie dat wij een beetje dezelfde smaak hebben
Oja weet iemand of sms bundle ook bestaat met een zwarte cube?? ben m nl nog niet tegen gekomen..
Jep..
En nee alleen paars maar je kan hem beter los kopenbij de media markt ofzo
This space is occupied
Anoniem: 63989
maarre als je zou moeten kiezen tussen sss en bs? kan nl geen keus maken.
was vandaag in mm (centrum en alex), maar hadden daar helemaal geen zwarte misschien ff in den haag kijken
This space is occupied
Beetje te snel heb net NFS gehaald,moet weer gaan sparenAnoniem: 68858 schreef op 25 oktober 2002 @ 18:45:
[...]
Damn, hij komt 22 november, op dezelfde dag als Mortal Kombat: Deadly Alliance. Dan moet Bloodrayne bij mij maar effe wachten.
Maandje later ook nog MP.
Omae wa mō shindeiru.
Je hebt helemaal gelijkD³ schreef op 25 oktober 2002 @ 21:11:
[...]
Je moet helemaal niets. Het toevoegen van Metroid/unlockbaarheid is toch gewoon een leuk extraatje/bedankje als je beide games hebt. Gezanik altijd, bah.
Nee, er zijn wel geruchten dat Microsoft een sterkere positie wil krijgen in Japan en dit willen ze bereiken door Capcom op te kopen.
Metroid Fusion is voor de rest wel een aardige game. Heb al een aantal upgrades gevonden (morphen in ball + bommetjes en zo

erm, dat is toch gewoon een soort ladder waarbij je omhoog klimt (en kan dus niet op alle plaatsen dus plaform-jumping is nog steeds essentieel).Die verticale wall-crawl vind ik eigenlijk geen prettige toevoeging, ipv je verticaal te bewegen dmv platforms klim je nu gewoon een recht stuk omhoog, hmm.
Ik vind het tot nu toe ook nog niet echt moeilijk en dit is ook nog eens mijn eerste metroid game ooit. Bovendien kan ik ook niks terugvinden van het "Don't shoot but explore-element" waar Metroid zo bekend om staat volgens velen. Ik bedoel, in elke ruimte zijn wel vijanden te bekennen die elke keer opnieuw respawnen.En tot nu toe is het wel heeeeel makkelijk allemaal Of ben ik zo 1337? (nee)
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon een standaard shooter, 90% bestaat uit schieten

Wat is er trouwens aan de hand met MP, krijgen we hier 2 kampen, de liefhebbers en haters van MP of zo??? Laten we een beetje aardig zijn voor elkaar. Smaken verschillen nu eenmaal. PS, wanneer wordt deel 13 afgesloten? als iedereen even post, dan kunnen de stats worden gemaakt. Mijn rechterpols doet een beetje pijn van Smugglers Run.. niet echt goed waarschijnlijk...
Anoniem: 69000
This space is occupied
Anoniem: 5577
no games voor me tot eind november (gelukkig alwel genoeg aan de kant gelegd voor starfox
jah ik ook.Anoniem: 69000 schreef op 26 oktober 2002 @ 04:03:
wie gaan er volgende week allemaal Timsplitters 2 halen. ik iig wel. Als ode aan de makers van Goldeneye ben ik dat eigenlijk ook wel verplicht
btw: kunnen we niet effe 10 posts doen in het oude deel anders word hij namelijk nooit gesloten en krijgen we ook geen stats.
euhh maar dan kan Capcom nog wel opgekocht worden door Nintendo of zie ik het verkeerd?Anoniem: 23844 schreef op 26 oktober 2002 @ 00:37:
[...]
Nee, er zijn wel geruchten dat Microsoft een sterkere positie wil krijgen in Japan en dit willen ze bereiken door Capcom op te kopen.
Anoniem: 5577
Het kan denk ik wel, maar ik denk dat microsoft bereid is heel wat meer geld er tegenaan te gooien dan nintendo.schnumi schreef op 26 oktober 2002 @ 09:39:
euhh maar dan kan Capcom nog wel opgekocht worden door Nintendo of zie ik het verkeerd?
Dus als ze verkocht gaan worden zal microsoft wel winnen.
Anoniem: 19137
Yep !, en Eternal Darkness.Anoniem: 69000 schreef op 26 oktober 2002 @ 04:03:
wie gaan er volgende week allemaal Timsplitters 2 halen. ik iig wel. Als ode aan de makers van Goldeneye ben ik dat eigenlijk ook wel verplicht
jah maar wil Capcom dan wel bij Microsoft komen dat is natuurlijk ook de vraag.Anoniem: 5577 schreef op 26 oktober 2002 @ 10:40:
[...]
Het kan denk ik wel, maar ik denk dat microsoft bereid is heel wat meer geld er tegenaan te gooien dan nintendo.
Dus als ze verkocht gaan worden zal microsoft wel winnen.
wow nog meer spellen die zo goedkoop zijn????ATL schreef op 26 oktober 2002 @ 11:11:
Wie Sega Soccer Slam nog wilt gaan halen en in de buurt van Zwolle woont, dan kun je het halen bij de nieuwe media markt in Zwolle voor 37,50 euro.
Dit topic is gesloten.