gathering.tweakers.nl??

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Iemand heeft deze naam geregd, en hij verwijst naar de ranzige site www.sunsetseduction.com. Dus die sunset-site en got.nl hebben beiden ip-adres 212.104.204.51. Mag dat? :?

Een whois-query levert dit op:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Organization:
s.m.l. li
shiu li
marskamp39
assendelft, 1566GE
NL
Phone: 31757714894
Fax..: 31757710602
Email: smlli@chello.nl[/quote]Iemand van GoT?

Verwijderd

Daar wordt in het adjesforum ook over geklept... Alleen geen idee wat...:)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Pff... tweakers.nl is al maaaaaaanden geregistreerd...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/35055

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:19
toen was het nog geen sex site....

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik dacht dat alleen www.tweakers.nl was geregd, niet *.tweakers.nl. Maar zelfs hondelul.tweakers.nl komt bij datzelfde ip-adres uit. Wildcard in de dns zoals in het vorige draadje al stond dus. Maarreh, in de vorige thread staat alleen "dit kan niet, we moeten er wat aan doen!", maar er is/kan niks gedaan worden ofzow?

• Dutchman!
  • Laatst online: 16:20
Briefje van de advocaat doet vaak wonderen

We spend our years as a tale that is told

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je tweakers.nl registreert dan kun je daar net zo veel subdomeinen aanhangen als je wilt.

Het domein draait bij WideXS en daar hebben ze voor elk domein een wildcard in de DNS waardoor pietjepuk.domein.nl ook bij www.domein.nl uitkomt.

Verwijderd

op t.net werkt dat ook, alle subdomeinen die niet bestaan gaan naar www.tweakers.net

dit.is.een.hele.lange.link.die.je.naar.de.beste.hardwaresite.brengt.tweakers.net/

Verwijderd

Dit is duidelijk misbruik maken van de naamsbekendheid van Tweakers.net dus ik zou hier maar een advocaatje achter aan laten gaan.

Verwijderd

die domeinnaam is verkeerd gepoint heb ik begrepen! hij werd gehost bij Tom Dings van Webgeneral maar hij pointe hem per ongeluk verkeerd

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-02 21:20

MF

Take a Seat

MichaelJackson waar heb je het over? (kan aan mij liggen maar ik sanp hem niet)

Verwijderd

Zoals ik zeg ik heb contact opgenomen met die gasten. Zij zeggen dat de url verkeerd doorgestuurd wordt naar die k*t sexsite dat is een FOUT gemaakt door hen en de webhoster webgeneral. daar zijn zij inmiddels weg maar ze zijn vergeten het adres van het ip van webgeneral af te halen. Dat ip is vervolgens in handen van de sexsite gekomen. Binnen 3 dagen als alle dns geupdate zijn is het verholpen

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-02 21:20

MF

Take a Seat

ok nu sanp ik het, maar linkt die site dan wel naar tweakers?

Verwijderd

Mag ik ook ff mijn ongenoegen uiten!?

Ik ben dus bezig met een site voor onze vrouwelijke tweaksters (alsof we al niet genoeg in de picture staan ;))
Dus ik had ff al een pagina neergezet met een link naar GoT terug...
gathering.tweakers.nl
Foutje, kan gebeuren... maar dat daar dan super ranzige plaatjes staan!?
Als je tweakers.nl regged ok... maar dat je dan een subdomain gathering.tweakers.nl aanmaakt vindt ik te ver gaan, zo van die tweakers hebben toch genoeg hormonen, die zullen dat wel leuk vinden...
Ik heb daar nog geen tweakende dame gezien :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 20:13 schreef Llewella het volgende:
Mag ik ook ff mijn ongenoegen uiten!?

Ik ben dus bezig met een site voor onze vrouwelijke tweaksters (alsof we al niet genoeg in de picture staan ;))
Dus ik had ff al een pagina neergezet met een link naar GoT terug...
gathering.tweakers.nl
Foutje, kan gebeuren... maar dat daar dan super ranzige plaatjes staan!?
Als je tweakers.nl regged ok... maar dat je dan een subdomain gathering.tweakers.nl aanmaakt vindt ik te ver gaan, zo van die tweakers hebben toch genoeg hormonen, die zullen dat wel leuk vinden...
Ik heb daar nog geen tweakende dame gezien :)[/quote]ze hebben gathering.tweakers.nl niet apart aangemaakt, maar alles wat je voor tweakers.nl zet gaat gewoon naar die ene pagina.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 20:16 schreef Mephisto_ het volgende:
ze hebben gathering.tweakers.nl niet apart aangemaakt, maar alles wat je voor tweakers.nl zet gaat gewoon naar die ene pagina.[/quote]Oh ok... my mistake...

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:24

Tjark

DON'T PANIC

Iig is de DNS wijziging er bij mij al door: ik kom nu weer op de standaard pagina van Wxs terecht.

*insert signature here

Verwijderd

Kijkenj of Tweakers.org al wel bestaat :)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zondag 25 februari 2001 15:15 schreef Poesjemauw het volgende:
Die is al van Fempie ja. Lekker nuttig om deze thread daarvoor op te graven zeg...

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 15:15 schreef Poesjemauw het volgende:
weet ik wel zeker

• Dutchman!
Op zondag 25 februari 2001 15:17 schreef Chaos het volgende:

[..]

Die is al van Fempie ja. Lekker nuttig om deze thread daarvoor op te graven zeg...
je moet toch ergens je 16 posts in een dag vandaan halen.

Verwijderd

Hmmmm dan heb ik wl en ander idee!

• Dutchman!
met alleen een infopop forumpje en een gejatte domeinnaam heb je geen 'winner' hoor, hoogstends een dagvaarding :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.