This too shall pass
Wat een ronnie...Domain name:
tweakers.nl
Organisation:
Administrative Contact:
Technical Contact:
E-mail: hostmaster@widexs.nl
Record last updated: 08-Feb-2000
Record maintained by: NL Domain Registry
[ Voor 19% gewijzigd door Daniel op 13-04-2010 13:01 ]
Verwijderd
1) hij doet er niets mee (onwaarschijnlijk aangezien dit geld kost)
2) hij begint een site en misbruikt daarmee de naam en reputatie van Tweakers.net
3) hij gaat veel geld vragen aan Femme om het domein over te nemen
Ik mag er wel een toevoegen dat dit idd een enorme rotstreek is
Virussen? Scan ze hier!
<SUMMARY OF DOMAIN REGISTRATION>
==========================================================================
Femme Taken (TWEAKERS4-DOM)
Muldersweg 3
Ruurlo, 7261LG
NL
Domain Name: TWEAKERS.ORG
Administrative Contact:
Taken, Femme (FT814) admin@WEBMAGIX.NET
+31 356280032
Technical Contact:
+31 356280032
Billing Contact:
+31 356280032
Record last updated on 09-Feb-2000.
Domain servers in listed order:
NS.WEBMAGIX.NET 209.163.248.152
NS2.WEBMAGIX.NET 209.163.248.153
NS1.GRANITECANYON.COM 205.166.226.38
NS2.GRANITECANYON.COM 216.17.165.20
=========================================================================
Suffe site!
Kunnen we geen DoS attack regelen totdat ze tweakers.nl afstaan?
(Beetje flauw, dit meen ik natuurlijk niet echt
Verwijderd
Daarom denk ik dat je voor .NL wel kans maakt om tweakers.nl terug te eisen, maar met het bovenstaande verhaal wil ik alleen maar duidelijk maken dat je dit nooit zeker kan zeggen met "De Stichting" (lekkere titel voor een Nederlandstalige horror/thriller film
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat tweakers.net toch wel gezien mag worden als handelsmerk en als NL bedrijf mag je die naam dan opeisen..... (volgens mij)
This too shall pass
Verwijderd
I.i.g. is het (in mijn ogen) een koud kunstje om je domain te krijgen. Gewoon el pronto Tweakers als bedrijf registreren en een advocaat nemen die leuk kan ouwehoeren over het feit dat de Tweakers naam in een "kwaad" daglicht komt door het wazige tweakers.nl dat onvindbaar is waardoor mensen de indruk zouden kunnen krijgen dat T.net vaak offline ligt (terwijl ze gewoon stomweg de verkeerde url intkken) en dat wij het daarom willen hebben.
het is Webmagix... daar is nog een hele rel over geweest, ds PLEAZE...
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
voor die gast van tweakers.nl (Amir) heb ik pas nog een fokzine.net achtig script geschreven.. nieuws-post-maschine, reactie systeem.. het moest en zou net zoals fokzine.net zijn.. naja.. zo'n script heb ik maar gebouwd.. maar als ik geweten had dat ie tweakers.nl geregged had had ik dat niet gedaan uiteraard.
sjeeez..
hoe bedoel je profiteren van anderen? www.tweakers.nl , www.fokzine.nl etc etc ..
hier moet ik dus echt van
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Want ik dacht..goh....toch eens fokzine.net en fokzine.nl vergelijken.
Als iedereen dat gaat denken worden die profiteurs toch nog bekend door onze negatieve publiciteit.
zeker als je je als tweakers laat reggen bij kvk of merkenburo en als je kan aantonen dat tweakers je handels naam is.
probleem is eerder als een ander (groot) bedrijf al die naam voert of als naam heeft laten registreren.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet trouwens nog dat ik nog geen week van te voren Femme had gewaarschuwd. Maarja boeie het is gebeurd.
Maar er moet wel degelijk iets gebeuren, maarja kweet ook niet hoe...
This too shall pass
Als we nou eens met zijn allen aan ** gaan vragen of we een pc krijgen, lukt dat ook vast wel!
Wat denk je nou..
Het grootste nadeel is dat de "eigenaren" van wwwtweakers.net en tweakers.nl gewoon hier op het forum rondlopen. Hoe weten ze anders dat dit een succesvolle site is?
This too shall pass
Verwijderd
Wim
--
http://www.win2kwereld.nl
ls -d tweakers.nl
[ns1.widexs.nl]
tweakers.nl. SOA ns1.widexs.nl hostmaster.widexs.nl. (2000
020311 14400 3600 604800 86400)
tweakers.nl. NS ns1.widexs.nl
tweakers.nl. NS ns2.widexs.net
tweakers.nl. MX 10 pop.tweakers.nl
tweakers.nl. A 212.204.192.3
tweakers.nl. TXT "entry created by widexs.nl sql
server. for more info hostmaster@widexs.nl"
* A 212.204.192.3
ftp A 212.204.192.3
mail A 212.204.192.3
pop A 212.204.192.3
localhost A 127.0.0.1
www A 212.204.192.3
This too shall pass
Situatie's zoals in de VS waar domeinnamen voor duizenden dollars verkocht worden kunnen
hier niet...gelukkig
/me overweegt een knokploeg richting Oegstgeest (of all places...
Ik heb er alweer een replytje op losgelaten, 's kijken of hij reageert.
Kaj.
Verwijderd
Mensen die mee willen, mailen!!
Tweakers.org heb ik net geregt bij InterNIC. Als we in Nederland ook een normale registratieprocedure (formpje intikken en klaar is Femme) zouden hebben dan had ik tweakers.nl ook allang gehad.[/quote]Ik maakte even een fout.
Je kan ook even kijken bij [url="http://https://www.dutchwebhosting.nl/besteldomeinnaam.htm"]https://www.dutchwebhosting.nl/besteldomeinnaam.htm[/url] hier kan je gewoon online je domein naam opgeven die je wilt hebben.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Wat een lozer
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Maar Femme heeft toch gewoon een kamer van koophandel inschrijving? Lijkt me sterk van niet..Op woensdag 01 november 2000 18:23 schreef Phrea het volgende:
Voor een .nl had je toen [nu nog?] een KvK inschrijving nodig...
Verwijderd
Dus heeft IEDEREEN in de wereld recht op het reggen van tweakers.nl/com/net/org/be/de/dk/etc etc etc...
Verder heeft Femme zelfs 'tweakers' niet eens als merk geregged...(geloof ik)
Wat inhoudt dat als ik morgen met 250,- in me handen naar het BMB (BeneluxMerkenBureau) stap ik dan dus de naam kan reggen!! Wat weer inhoudt dat ik dan in het VOLSTE recht sta als ik daarna Femme twee keuzes voorleg:
Een smak geld voor mij of je domains inleveren...
Klinkt misschien hard (ik BEN hard
En als TIP!!! Dus Femme: MORGEN ALS DE BLIKSEM HET MERK TWEAKERS REGGEN!!!
(En met morgen bedoel ik de eerstvolgende minuut vanaf nu (Do-09/03/01-00:30) dat het BMB geopend is, omdat jij niet de enige bent die dit leest
Verwijderd
[HOST]
Your selection is available for registrationOp donderdag 08 maart 2001 20:28 schreef pier het volgende:
en de 1 of andere klootzak heeft nu http://www.tweakersonline.net geregd.
Dus hij zal dan wel neer gehaald zijn
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
* Bulldog wil zich er niet te veel mee bemoeien, reactie weggehaald;)Op vrijdag 09 maart 2001 09:25 schreef pier het volgende:
Ja heb die lui een mail gestuurd .
Dus hij zal dan wel neer gehaald zijn
Verwijderd
Dat MEEEEEEEN je nietOp vrijdag 09 maart 2001 07:27 schreef [BoerQ] het volgende:
ELANAZ: op de laatste 4 posts na is deze hele thread van 2000 hoor.
Btw, waarom kan je niet meer stoppen met zingen? Ik kom wel weer ff langs in #got-webdev
ja precies.. iedereen kent tweakers.net toch als tweakers.NET.. die .NL lijkt me niet echt een serieuze bedreiging.. zolang ze maar niet t.net zwart gaan maken oid. lijkt het mij lekker onbelangrijkOp vrijdag 09 maart 2001 22:06 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Wat ik niet begrijp: wat is er mis met www.tweakers.net ??