Lite-On 15" TFT + rise/fall

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ga niet vragen of het SCHERM goed of slecht is, want heb al 100 van die dingen in mijn handen gehad en naar gekeken, maar wil er nu zelf 1 aanschaffen. Heb er geen spellen op gezien, maar als ik de vensters (snel) sleep heb ik geen last van ghosting. Nu mijn vraag: zijn onderstaande rise/fall goed of niet?

Response Time Tr: 13ms Tf: 27ms

Ik snap dat Tr & Tf niet, moet je dat optellen? Dan zou ik nl op 40 uitkomen en dat klinkt niet echt geweldig... Ook heeft een scherm een Brightness van 200 cd/m^2, zit wel goed lijkt mij... Ergens anders las ik weer dat Tf voor Total nogiets staat... Ik zie door de bomen het bos niet meer 8)7

Hier is trouwens een link naar de specificaties

Verwijderd

ja... ik heb er laatst ff op zitten gamen en ging volgens mij gewoon goed... alleen: de boxen zuigen kont (als je die al wilde gaan gebruiken) en als je vanaf de zijkant er naar kijkt, dan wordt het beeld groen/geel....
verder wel gewoon een goed scherm

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
dog4life schreef op 22 oktober 2002 @ 12:09:
Ik ga niet vragen of het SCHERM goed of slecht is, want heb al 100 van die dingen in mijn handen gehad en naar gekeken, maar wil er nu zelf 1 aanschaffen. Heb er geen spellen op gezien, maar als ik de vensters (snel) sleep heb ik geen last van ghosting. Nu mijn vraag: zijn onderstaande rise/fall goed of niet?

Response Time Tr: 13ms Tf: 27ms

Ik snap dat Tr & Tf niet, moet je dat optellen? Dan zou ik nl op 40 uitkomen en dat klinkt niet echt geweldig... Ook heeft een scherm een Brightness van 200 cd/m^2, zit wel goed lijkt mij... Ergens anders las ik weer dat Tf voor Total nogiets staat... Ik zie door de bomen het bos niet meer 8)7

Hier is trouwens een link naar de specificaties
w8 in ieder geval nog even met je aankoop de prijzen gaan binnenkort dalen, zie FP :P

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/610591#tft

Daar staat alles in uitgelegd wat jij wil weten :)

En je moet idd de Tr en Tf bij elkaar tellen.

Dit topic is gesloten.