ik zoek een programma dat screenshots maakt van een hele lijst url's, dus ik heb laten we zeggen 1000 urls gooi die in het progje en die moet 1000 screenshots teruggeven. Iemand enig idee ?
Wat heb je zelf al gezocht?
Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
En is ééntje niet genoeg? Aangezien je nog een tweede topic opent hierover:
zoek progje om screenshots van meerdere url's te maken
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
op tucows en google gezocht maar kan zo snel niks vinden wat voor meerdere url's screenshots maakt, wel voor 1 maar das niet nuttig want dan moet het nog met de hand ..blackd schreef op 22 oktober 2002 @ 01:16:
Wat heb je zelf al gezocht?
hmmz ja eigenlijk wel maar kan zelf geen topic verplaatsen en bedacht me dat in het webdesign forum er wellicht meer kans was ...Ferdo schreef op 22 oktober 2002 @ 01:18:
En is ééntje niet genoeg? Aangezien je nog een tweede topic opent hierover:
En weer ontopic:
Een programma ervoor ken ik niet. Maar je kan denk ik redelijk simpel zelf iets bouwen met VBScript, AutoIt, of iets dergelijks + een willekeurig programma om screenshots te maken.
Er geen erasring mee hebben is niet zo'n probleem; veel meer dan een paar toetsindrukken simuleren hoef je niet te doen, met een programma dat macro's kan opnemen kom je al een heel end. Een nogal onleesbaar voorbeeld om de links van een webpagina uit te lezen zie je in bijv. [rml]F_J_K in "[ IE] Alle links zien?"[/rml]
Een programma ervoor ken ik niet. Maar je kan denk ik redelijk simpel zelf iets bouwen met VBScript, AutoIt, of iets dergelijks + een willekeurig programma om screenshots te maken.
Er geen erasring mee hebben is niet zo'n probleem; veel meer dan een paar toetsindrukken simuleren hoef je niet te doen, met een programma dat macro's kan opnemen kom je al een heel end. Een nogal onleesbaar voorbeeld om de links van een webpagina uit te lezen zie je in bijv. [rml]F_J_K in "[ IE] Alle links zien?"[/rml]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1