Toon posts:

Hoezo GodLike :?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het systeem dat elke T.Net user een bepaalde status geeft een goede vinding. Zo blijft iedereen immers een beetje replies posten van hoog niveau op bijvoorbeeld de nieuwspagina's.

Wat mij nou laatst is opgevallen (ik zal geen naam noemen :X), is dat iemand als status GodLike heeft. En das een flinke status! ;) Maar ik vind zelf dat hij dat niet heeft verdiend. Niet omdat ik hem een eikel vind ofzo hoor, maar hij heeft als gemiddelde punten per post 0,7 te pakken. Dan zit hij dus gemiddeld nog onder de 1,0 punt waar je standaard mee begint!

Dat hij zogenaamd GodLike is, komt omdat hij ruim over de 1000 posts heeft gedaan. Dus als je maar genoeg posts doet, of die nu slechts 0 of 1 punt waard is, je wordt vanzelf GodLike :? Beetje weird, vindt je niet? ;)

Ik had bedacht dat het misschien aardig zou zijn om alleen mensen met 'kwaliteits posts' GodLike te maken. Bijvoorbeeld met een minimum van gemiddeld 2,0 punten per post. Op die manier wordt het voor de mensen die posten op nieuwsberichten minder belangrijk om die magische 'First Post' te halen, of om even jezelf te laten horen. Destemeer wordt het belangrijker om een post te doen waar de mede tweakers echt iets aan hebben. Ik vind het zelf tamelijk irritant dat sommige mensen overal iets op te zeggen hebben, vaak zonder enige toegevoegde waarde.

Ik hoop dat jullie iets hier mee kunnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De criteria voor godlike (>=500 karma) zijn geloof ik al twee jaar niet aangepast, dus is het logisch dat er steeds meer mensen godlike worden, en dus ook steeds meer naar verhouding minder 'goede' users. Gewoon een keer de criteria verdrievoudigen zou moeten helpen >:)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 22 oktober 2002 @ 00:00:
Gewoon een keer de criteria verdrievoudigen zou moeten helpen >:)
Is wel lekker gemeen voor de huidige GodLikes.. :*)

Maar je blijft dan wel met hetzelfde probleem zitten, dat iemand die niets nuttigs te melden heeft gewoon GodLike kan worden door dag en nacht onzin te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 00:05:
Is wel lekker gemeen voor de huidige GodLikes..

Maar je blijft dan wel met hetzelfde probleem zitten, dat iemand die niets nuttigs te melden heeft gewoon GodLike kan worden door dag en nacht onzin te posten :)

Niet waar, met -1 moderaties krijg je karmastraf, en voor een score 0 krijg je helemaal geen karma, maar zak je wel in bonusschaal, waardoor je volgende reacties minder opleveren.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

gemiddeld boven-gemiddeld posten is imho idd een betere insteek voor 'hoge status'

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Wouter Tinus schreef op 22 oktober 2002 @ 00:07:

[...]

Niet waar, met -1 moderaties krijg je karmastraf, en voor een score 0 krijg je helemaal geen karma, maar zak je wel in bonusschaal, waardoor je volgende reacties minder opleveren.
Maar dan nog, als ik maar genoeg post en er een paar daarvan op +1 eindigen en een paar op +2 dan heb ik zo de status "Godlike" te pakken terwijl ik eigenlijk dan de status "postgeil" o.i.d. te pakken zou moeten hebben (niet dat ik die status al niet heb :+)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Het is een glitch in het modpuntensysteem :{.

* Robin slaat Beaves met een troll om de oren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Robin Vreuls schreef op 22 oktober 2002 @ 01:48:

[...]

Het is een glitch in het modpuntensysteem :{.

* Beaves slaat Beaves met een troll om de oren :P
"Operator, I need a trout" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.cotrout.org/images/Wild%20Trout%20Illus.gif

:7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Jij bent nog wakker :P (Ik niet meer, als alles goed gaat :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Dan slaap ze :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet het dus maar gewoon voor lief nemen? :) Het maakt mij verder niet uit hoor, ik vind het wel grappig dat iemand trots is op zijn godlike status terwijl hij alleen maar "postgeil" is :9.... Het was maar een tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 19:53:
Ik moet het dus maar gewoon voor lief nemen? :) Het maakt mij verder niet uit hoor, ik vind het wel grappig dat iemand trots is op zijn godlike status terwijl hij alleen maar "postgeil" is :9.... Het was maar een tip!
nee ik ben het met je eens dat het niet enkel op posting aantal zou moeten voorkomen maar ook op waarderingsgemiddelde desnoods verander je de naam van het huidige godlike naar een andere naam waarbij variabelen blijft behouden en noem je deze nieuwe variabele op basis van posting en waardering godlike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ik wil mijn eigen status kunnen kiezen.
Zo klunzig als ik vandaag ben bezig geweest voel ik me meer een Agricula Simplex (incl. spelfout). ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
T.net FP >> My.TNET >> Gallery homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whackit
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:36
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 23:49:Wat mij nou laatst is opgevallen (ik zal geen naam noemen :X), is dat iemand als status GodLike heeft. En das een flinke status! ;) Maar ik vind zelf dat hij dat niet heeft verdiend. Niet omdat ik hem een eikel vind ofzo hoor, maar hij heeft als gemiddelde punten per post 0,7 te pakken. Dan zit hij dus gemiddeld nog onder de 1,0 punt waar je standaard mee begint!

Dat hij zogenaamd GodLike is, komt omdat hij ruim over de 1000 posts heeft gedaan. Dus als je maar genoeg posts doet, of die nu slechts 0 of 1 punt waard is, je wordt vanzelf GodLike :? Beetje weird, vindt je niet? ;)
Ik heb zo'n wazig vermoeden wie je bedoeld :P Euuhhhh B)

Niet dat het er iets toe doet maar het viel me op >:)

Maar ik ben het wel met je eens, want zoals nu zegt godlike helemaal niet zoveel als dan je zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 19:36

hellfire_ultd

Effe checke!

Het huidige statussysteem is al in gebruik sinds september 2000... Een update zou eigenlijk geen kwaad kunnen, vooral de status godlike is weinigzeggend meer.

Tja, en het gedrag van user #64388... daar hebben wel meer mensen commentaar op.

(#27645 probeert zich een beetje te gedragen ;))

Users met minder dan 1 karmapunt per reactie zouden bijvoorbeeld de status "Frontpage vervuiler" kunnen krijgen of zo })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
[nohtml]
hellfire_ultd schreef op 23 oktober 2002 @ 09:45:
Het huidige statussysteem is al in gebruik sinds september 2000... Een update zou eigenlijk geen kwaad kunnen, vooral de status godlike is weinigzeggend meer.
Het modpunten systeem heeft ondertussen al een verandering mogen ondergaan, en nu hopen we op een tweede verandering erin: de PowerMod. Als je daar meer over wilt weten kun je beter de sticky-topic lezen op Tweakers.net Moddereter Forum :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 19:36

hellfire_ultd

Effe checke!

Robin Vreuls schreef op 23 oktober 2002 @ 11:43:
[nohtml]
[...]

Het modpunten systeem heeft ondertussen al een verandering mogen ondergaan, en nu hopen we op een tweede verandering erin: de PowerMod. Als je daar meer over wilt weten kun je beter de sticky-topic lezen op Tweakers.net Moddereter Forum :).
Ja die heb ik een half jaar geleden of zo al eens doorgelezen. Wat ik toen gelezen heb, klinkt best leuk, en het zal zeker werken tegen onjuiste moderaties. Maar ik vraag me af of een powermod iets kan doen tegen "wannabe godlikes" als Hilbrand E.

Ik wil hier iets gaan plaatsen over het trashen van reacties, of het blokkeren van moderaties, maar ik ga die sticky snel ff nog een keer doornemen, voor de zekerheid

-------

Ok mijn geheugen is weer opgefrist. Maar nog steeds vraag ik mij af hoe een PM kan helpen tegen wannabe godlikes, want zoals het in het PM voorstel staat, maak ik er vooral uit op dat een PM bedoeld is om de frontpage moderaters onder controle te houden, en in mindere mate de reactie posters.

[ Voor 0% gewijzigd door hellfire_ultd op 23-10-2002 14:49 . Reden: PM voorstel doorgelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Hier is een voorbeeld van een "Godlike" user die niet spoort imho en de 'titel' imho niet verdiend.

http://www.tweakers.net/gallery/64388

Hij heeft vandaag het volgende gepost: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=627119

Volgens mij hebben we het over dezelfde user >:)

Heeft 1010 pageviews!
Lol, moet je eens lezen als je ff wilt lachen en/of huilen.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik vraag me af of een powermod iets kan doen tegen "wannabe godlikes" als Hilbrand E.
Klikt crimineel >:)
Pagina: 1