Muziek & Video Media Center?

Pagina: 1
Acties:

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 10:36

didio

didio.nl

Topicstarter
Ik ben op zoek naar software die muziek (mp3) en video en tv kan afspelen op mijn computer waar het beeld op mijn tv moet plaatsvinden.

Ik heb tot nu toe alleen ShowShifter en HairStyle (Media Jukebox) gevonden.

ShowShifter mist toch echt nog heel veel functies en ziet er eigenlijk niet uit, HairStyle wat onderdeel is van Media Jukebox is nog in pre-beta fase en is alleen maar voor muziek.

Er moet toch meer te vinden zijn, ik kan het alleen niet vinden.

Ps. Misschien hoort deze vraag in Windows Software, verplaats het dan maar, maar omdat het over muziek en video ging poste ik het maar hier.

[ Voor 0% gewijzigd door didio op 21-10-2002 20:47 . Reden: typos ]

weinig tot niks..

Verwijderd

Zoals je het omschrijft voldoet zelfs Windows Media Player, maar ik gok dat dat niet helemaal de bedoeling is :?

• didio

didio

didio.nl

Topicstarter
Media Player is een programma die je op je monitor gebruikt, ik wil iets hebben wat ik op mijn tv kan gebruiken, dus wat een tv interface heeft. Zoals Showshifter, kijk maar eens wat ik ongeveer bedoel.

http://www.showshifter.com

weinig tot niks..

• didio

didio

didio.nl

Topicstarter
niemand??

ik heb nu showshifter in gebruik, maar ik kan het niet uitstaan dat er niets anders op de markt is..

weinig tot niks..

Verwijderd

Sorry.. oud kickje.. maar ik ben ook wel benieuwd :P

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
ja, windows media center editition, divxos, winamp on tv, en er zijn er nog veel meer, kijk eens in casemoding onder de topics over de siemens multimediabox, staat ook veel genoemd

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:49

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Ik heb ook al eens zo iets gezocht, en was net zo gefrustreerd uiteindelijk. Winamp on tv liep de hele tijd vast bij mij.
Uiteindelijk ben ik zelf maar begonnen met een programma, later overgenomen door een vriend van me die echt goed kan programmeren en nu voor mij iets moois in elkaar heeft gezet.
Helaas vol lokale en ingeprogrammeerde settings, dus de source kan ik niet geven (en ik weet niet of dat wel mag ;) ) maar als je zoiets zoekt kun je het beste zelf aan de slag gaan, dan krijg je een programma dat precies werkt zoals jij dat wilt. Voor tips houd ik me aanbevolen. Zoals: als je tekst mooi op tv wilt hebben kun je die het beste wit met een zwart randje maken :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Pagina: 1