Intervideo WinDVR 2 http://www.intervideo.com/jsp/Home.jsp
en Cyberlink PowerVCR II http://www.gocyberlink.co...roduct_main.jsp?ProdId=20
zijn goede alternatieven.
Nadeel van beide rogramma's vind ik wel dat je de volgorde van de zenders niet zelf kunt instellen/wijzigen.
en Cyberlink PowerVCR II http://www.gocyberlink.co...roduct_main.jsp?ProdId=20
zijn goede alternatieven.
Nadeel van beide rogramma's vind ik wel dat je de volgorde van de zenders niet zelf kunt instellen/wijzigen.
Vertel er even bij wat dat programma doet en wat je er niet goed aan vond. Anders heeft het noemen van alternatieven met dezelfde problemen geen zin
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
showshifter: Digitale juxebox (mp3, divx etc) speciaal gemaakt om op je woonkamer tv weergegeven te worden (m.a.w. grote letters en grote knoppen).
Als je de goede hardware hebt kun je er ook digitaal mee opnemen
hier nog meer: screencaps
op zich een leuk programma aleen vond ik de knoppen wel wat achterlijk groot. Het grote struikelblok voor mij was dat ie al na 2 dagen begon te zeuren dat mijn 30dagen trial erop zat
Als je de goede hardware hebt kun je er ook digitaal mee opnemen
hier nog meer: screencaps
op zich een leuk programma aleen vond ik de knoppen wel wat achterlijk groot. Het grote struikelblok voor mij was dat ie al na 2 dagen begon te zeuren dat mijn 30dagen trial erop zat
Hahahaaaaaa, en ik maar denken dat je het vroeg ivm de TV capture en afspeelmogelijkheden.
Dat heb je met die multifunctionele programma's
Dat heb je met die multifunctionele programma's
nee 
op een comp scherm zijn die knopen al helemaal MEGA
beetje sony style "my first computer"
op een comp scherm zijn die knopen al helemaal MEGA
beetje sony style "my first computer"
Verwijderd
Ik ben toch ook wel benieuwd of er nog andere software als deze is. Het idee is op zich prima, heb alleen showshifter uitgeprobeerd en de uitvoering/werking was niet echt 100%.
Ben wel bezig geweest om zelf zoiets te maken, maar dan alleen om Mp3'tjes af te spelen.
Ben wel bezig geweest om zelf zoiets te maken, maar dan alleen om Mp3'tjes af te spelen.
eigen winamp 3.0 skin?Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 18:51:
Er is toch een winamp on tv plugin?
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
deze bedoel je?

dat ziet er toch niet uit man

dat ziet er toch niet uit man
hmm.
Ik had hem gezien met andere kleuren dacht ik.
Kun je dat niet ergens instellen?
En als je echt een mooi design wilt zul je het zelf moeten doen
Ik had hem gezien met andere kleuren dacht ik.
Kun je dat niet ergens instellen?
En als je echt een mooi design wilt zul je het zelf moeten doen
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
met een andere kleur lijkt ie me idd een stuk mooier
schopje
Multimonitor is relax :P
ik ben zelf maar iets aan het maken
aangezien ik nog steeds niks heb kunnen vinden
aangezien ik nog steeds niks heb kunnen vinden
Zo werkt het hier op GoT niet. Als je een oud topic omhoog wilt trappen dan moet je schop in principe voldoen aan de eisen die aan een normale topicstart gesteld worden (Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart).
Wat dacht je van myHTPC.
Is vrij veel in in te stellen en nog volop in ontwikkeling.
Zie ook [rml][ htpc] Alles-in-een software voor home-theater gezocht[/rml].
Is vrij veel in in te stellen en nog volop in ontwikkeling.
Zie ook [rml][ htpc] Alles-in-een software voor home-theater gezocht[/rml].
kijk gelijk een antwoord met inhoud..
ziet er gelikt uit! zal het eens gaan testen of het ook functioneel is
alle andere alternatieven zijn nog steeds welkom
ziet er gelikt uit! zal het eens gaan testen of het ook functioneel is
alle andere alternatieven zijn nog steeds welkom
Pagina: 1