Toon posts:

Gratis tft scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Apart :

http://www.sitel.nl/Acties/ShowDetails.asp?id=15&year=2
http://www.mtfmobitel.nl/

Nog even en je kan een broodrooster krijgen bij een gsm abo.
(Graag dan 1tje waar mijn gsm in past, ik ben mijn siemens c35i extreem zat }) )

<ChillyB> Mzzl </ChillyB>

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
sjezus om hier nou een topic over te openen, doe het dan in de HK !

edit: Oh kzie et al, een newbie :r

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
jamaicaman schreef op 21 oktober 2002 @ 19:34:

Wat is dit nou weer voor reactie :? Jaag iedereen meteen maar weg :/ Jij bent ook ooit newbie geweest.

Maar dit is op zich wel een interessante aanbieding, als je zin hebt om iedere maand 22,50 te betalen...

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de Hk ?

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Lees eerst even de faq door:
kun je beter achterwege laten :)

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-08 17:14
ook voor: wat is de HK? zie de faq.

Verwijderd

zoek is uit wat HK is i p v vragen, zal nog lang duren voor dat jij er in mag...

• Jamaicaman
  • Niet online
Wat is dit nou weer voor reactie Jaag iedereen meteen maar weg Jij bent ook ooit newbie geweest.
Ja tuurlijk, maar ik ga geen reclame zitten maken, en ik vind dit ook niet in dit forum horen.

• ludo
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 19:35:
Wat is de Hk ?

Aub niet onder iedere post de groeten doen ;) Check de FAQ, dat wordt hier niet zo gewaardeerd.
De HK is een subforum waar je in kan als je hier een tijdje rondhangt (150 posts)
jamaicaman schreef op 21 oktober 2002 @ 19:38:
[...]

Ja tuurlijk, maar ik ga geen reclame zitten maken, en ik vind dit ook niet in dit forum horen.
Okee, het reclame maken is idd een goed punt. Maar dit soort acties worden hier wel vaker gemeld. Zoals bijvoorbeeld dit topic: T68i, 6310I, 8310, T100 gratis bij een 2jr. vodafone 180 abo. En zo zijn er nog wel meer, het hoort hier dus toch wel thuis :)

Verwijderd

Topicstarter
Mmh ok, maar wat is Hk... ben wel erg nieuwsgierig. Net even in faq gekeken, maar daar staat niets over hk. (ga later wel even uitspitten)

Verwijderd

Een subforum |:( maar toch staat je topic heel erg fout....!

• Jamaicaman
  • Niet online
Okee, het reclame maken is idd een goed punt. Maar dit soort acties worden hier wel vaker gemeld. Zoals bijvoorbeeld dit topic: T68i, 6310I, 8310, T100 gratis bij een 2jr. vodafone 180 abo. En zo zijn er nog wel meer, het hoort hier dus toch wel thuis
Ik vind dit gewoon forumverklotend, als iedereen elke aanbieding of wat dan ook gaat posten hier wordt het echt een rotzooi.

• ludo
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 19:41:
Een subforum |:( maar toch staat je topic heel erg fout....!
Dit topic staat hier wél goed. Jij mag ook nog niet in de HK trouwens :P Maar dat schiet wel op als je dit soort posts maakt...

Verwijderd

ludo schreef op 21 oktober 2002 @ 19:43:
[...]

Dit topic staat hier wél goed. Jij mag ook nog niet in de HK trouwens :P Maar dat schiet wel op als je dit soort posts maakt...
Xcuse.....

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:31

ik zie liever een newbie met deze threads dan jij met je onzin reactie (en daarmee doel ik op de onderste regel)

Verwijderd

Topicstarter
Durf het bijna niet te vragen... waar is de HK ?!?
(wil ik het wel weten...newbies forum? ofzo)

• marteltor
HK = huiskamer, staat onderaan, als je genoeg posts hebt en lang genoeg bent geregistreerd en er staat de grootste onzin en grappen :D

zie de oude faq:
[FAQ=oudefaq,#06]

Verwijderd

Topicstarter
Aaah, ok... als in: duurt nog een paar jaar en minimaal 10 versleten toetsenborden

• Jamaicaman
  • Niet online
ik zie liever een newbie met deze threads dan jij met je onzin reactie (en daarmee doel ik op de onderste regel)
Jij hebt net zogoed een onzinreactie, zeg nou zelf, als je hier net nieuw bent, dan spit je toch ff de FAQ door wat deze jongen dus niet gedaan heeft, En je kijkt een beetje rond hoe het gaat op dit forum.
Inplaats van je aan te melden en "onzin" te posten.
Sorry hoor, maar ik vind dat GoT zo echt achteruit gaat.

• marteltor
jamaicaman schreef op 21 oktober 2002 @ 19:49:
[...]

Jij hebt net zogoed een onzinreactie, zeg nou zelf, als je hier net nieuw bent, dan spit je toch ff de FAQ door wat deze jongen dus niet gedaan heeft, En je kijkt een beetje rond hoe het gaat op dit forum.
dit topic noem ik geen onzin in vergelijking met andere threads die hier gestart worden. Die abbonementen topics zouden gewoon in 1 topic moeten

• ludo
jamaicaman schreef op 21 oktober 2002 @ 19:49:
[...]

Nee, dat zou je móeten doen. Maar waarschijnlijk doet niemand dat.
Je komt op een forum en denkt: ziet er wel gezellig uit. Laat ik ook maar eens een berichtje plaatsen.
Dat je daar meteen spijt van krijgt is ook voor GoT zelf niet goed, iedereen begint meteen over je heen te vallen en roept maar lees de FAQ (welke? erzijn er honderd?).
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 19:49:
Aaah, ok... als in: duurt nog een paar jaar en minimaal 10 versleten toetsenborden
Precies :P Nee, hier http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/4#4b staat wanneer je in de HK mag.

• Jamaicaman
  • Niet online
Dat je daar meteen spijt van krijgt is ook voor GoT zelf niet goed, iedereen begint meteen over je heen te vallen en roept maar lees de FAQ (welke? erzijn er honderd?).
Als je iets wil posten bij I&T lijkt mij dat je die bovenste FAQ wel ziet staan maarre kan het verkeerd hebben hoor.

• ludo
jamaicaman schreef op 21 oktober 2002 @ 19:54:
[...]

Als je iets wil posten bij I&T lijkt mij dat je die bovenste FAQ wel ziet staan maarre kan het verkeerd hebben hoor.
Ja maar zal je hem ook echt gaan lezen? Ik denk het niet. FAQ's zijn leuk omdat we daar iedereen naar toe kunnen sturen, maar als je hier nieuw bent ga je die echt niet lezen hoor. Dan ken je de gedragsregels hier gewoon nog niet, en dan heb je zeker geen zin om allemaal 'onzinnige' dingen te gaan lezen.

We gaan wel heel erg offtopic trouwens :D

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18

Check je mail. Deze flame slaat totaal nergens op.

Topicstarter, lees AUB de FaQ :)
Dit topic voldoed niet echt aan de gestelde eisen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.