[Win Xp]Explorer gebruikt 100% Cpu

Pagina: 1
Acties:

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
Nou topictitel zegt eigenlijk veel. Na verloop van tijd schiet eplorer omhoog naar 100% en blijft daar lekker zitten todat ik hem kill en weer opnieuw opstart (via nieuwe taak).

Ik heb al zitten zoeken, maar tot een oplossing ben ik helaas niet gekomen. Sommige zeggen dat het door de automatische voorbeelden van videos / plaatjes komen, maar ik heb het ook als ik geen verkenner open heb staan. Nu zit ik te twijfelen of het mischien door Winamp3 komt, aangezien ik die als laast geinstalleerd hebt.

Heb trouwens ook een schone install gedaan, maar het kwam gewoon weer terug. Wel weer met winamp3 trouwens.

18-12-2002 -- Oplossing:
Heb er geen last meer van, maar wat het precies veroorzaakt heeft weet ik eigenlijk niet. Ik vermoed toch echt dat Winamp 3 hier mee te maken heeft gehad, maar echt zeker weet ik het niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Phenomenon op 18-12-2002 15:32 ]

Verwijderd

Ik heb zelf ook de ervaring dat winamp meer cpu power vreet (ook in IE), maar niet tot 100%.

Heb je misschien spraakherkenning voor office aanstaan, want IE wordt ook gezien als office programma na de installatie van office. Toen heb ik dus ook ooit gehad dat mun hele comp traag werd bij het starten van IE omdat spraakherkenning aanstond.

ik joop dat je hier wat aan hebt, succes! :7

• Phenomenon
Nee heb niet eens office aanstaan. Maar ik zou verwachten dat dan Winamp op 100% komt en niet explorer.exe.

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 14:42

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Heb hetzelfde probleem gehad.
Lees even in dit topic hoe eea. werd opgelost.

• Phenomenon
Dank je, maar ik had / heb het probleem ook zonder dat ik een service pack heb geinstalleerd. Denk wel dat er een applicatie ervoor zorgt dat het gebeurd, want als ik terug kom van mijn werk is er niets aan de hand. Maar als ik er mee bezig ga wel weer :/ Zal wel een lange zoektocht worden.

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 14:42

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Dan heb je mijn topic niet goed gelezen!
Pagina: 1