Argh, ja het zat eraan te komen natuurlijk, we staan GEEN eerste! Einde van onze winning streak! Laten we dit op ons zitten Dus assimileren met die handel Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Maar 2 teams boven de 100 ook. Je zou bijna vermoeden dat de stats niet kloppen.
Gelukkig nog lang geen inhaalstats
Als ook maar de helft van de huidige Top 15 flusht....

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
komt goed morgenMobster schreef op 21 oktober 2002 @ 15:12:
Maar 2 teams boven de 100 ook. Je zou bijna vermoeden dat de stats niet kloppen.
in live stats is al te smullen
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
jeeej kleine mijlpaal voor mij
, ik zal morgen de bakken nog eens fulltime laten draaien!
Ik ben nu echt gone @ D2OL
Intentionally left blank.
en je gaat nu ........ doen?
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
ECCp...
Intentionally left blank.
Pagina: 1