Oei, maar net eerste, en dan gaat er ook nog iemand weg... Sjaak Afhaak zoals men dat zo mooi noemt? Nou ja, gelukkig join JIJ morgen en snuif je een lijtje mee Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
ooeei! net 1e
kantje boord. Ik had trouwens geen idee dat ik mijn computer met D2ol client aan had laten staan, 6 cands. wel mooi
LoL @ Jeroon 
Ach de nr. 2 is nergens te bekennen en de nr. 3 doet maar een beetje, komt dus wel goed
Ach de nr. 2 is nergens te bekennen en de nr. 3 doet maar een beetje, komt dus wel goed
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
En jeroon heeft dit verhaaltje niet eens verzonnen...
lol @ griz
----------[edit]----------
Owja.. tuuurlijk.. juist die ene keer dat die idioot (jeroon dus) zelluf zijn verhaaltje verzint istie leuk

---------[edit/2]---------
En omdat griz traag was met reageren is bovenstaande edit ook weer niet waar...
Mijn initial reply stands!
lol @ griz
lol @ griz
----------[edit]----------
Owja.. tuuurlijk.. juist die ene keer dat die idioot (jeroon dus) zelluf zijn verhaaltje verzint istie leuk
---------[edit/2]---------
En omdat griz traag was met reageren is bovenstaande edit ook weer niet waar...
Mijn initial reply stands!
lol @ griz
[ Voor 0% gewijzigd door Blistimo op 20-10-2002 11:13 . Reden: pfffffffffffffffffffffffffffff ]
Nah.. voorsprong van DPC is zo groot..
als we daily maar gewoon op #1 staan word tie gewoon groter en niet kleiner
Verders: LMM goed bezig , bijna daily weer op 500+ als vanouds.
Als we dit vast houden dan over 6 dagen de 90K pijlmaal
BTW..Crazy cows : mooie flush !!
alle pijlmalers ook gefili met score
als we daily maar gewoon op #1 staan word tie gewoon groter en niet kleiner
Verders: LMM goed bezig , bijna daily weer op 500+ als vanouds.
Als we dit vast houden dan over 6 dagen de 90K pijlmaal
BTW..Crazy cows : mooie flush !!
alle pijlmalers ook gefili met score
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
Woei!! Eindelijk weer es een keertje 2e
't wordt tijd dat we hier weer een beetje hoog gaan meedraaien...
Pagina: 1