Zeg even een vraagje tussendoor, bij wie ben je de prijslijst aan het opvragen, akasa in rotterdam of die lui in engeland. Voor zover ik weet heeft akasa in rotterdam namelijk geen crystal clear fans zonder leds, dus ben wel benieuwd waar jij ze vandaan wilt toveren dus als je meer info hebt
.
R'dam nitraat. Ze hebben ze namelijk wél, maar nog niet op de site en ze adverteren er ook nog niet mee.... Eerst een paar IA's afwachten van GoT voor de vraag daarvan denk ik
Hee, die is zeer handig,Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 21:46:
[...]
Kijk eens op www.howstuffworks.com
Daar staan nogal wat basics, stuur ik ook kennisen naartoe die niet zijn gezegend met Compu-kennis
heb namelijk een moeder, die me onderhand lastig valt,
met vragen over de computer !

mmhh... thnx....Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 21:46:
[...]
Kijk eens op www.howstuffworks.com
Daar staan nogal wat basics, stuur ik ook kennisen naartoe die niet zijn gezegend met Compu-kennis
maar wees niet bang...
* ixl85 zal er alleen voor de electro afdeling zitten
dus jij wilt zeggen dat je nog allemaal zooi hebt liggen van je vorige IA?Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 03:06:
Zeg mannen hebben jullie niet door dat jullie een IA willen gaan organiseren waarvan ik nog bijna alles over heb van mijn vorige AKASA IA, lekker slim is dat.
of bedoel je dat anders?
ik hebt toen ook spul bij jou besteld... zoals die Silver Rounded cables!
ze waren voor een maat van mij.. maar ik wil ze ook..
dus ik weetniet als jij nog zooi hebt liggen... zal dat best wel handig zijn. anders moet ik weer meedoen met IA
mail me anders ff mydogisgone@hotmail.com
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
geinig site'jeSolosmots schreef op 26 oktober 2002 @ 18:05:
Sjek zijn sig es....
ook leuke prijsjes voor die rounded cables...
krijgen wij ze ook zo goedkoop... anders "bezoek" ik die site nog eens

Volgens mij loopt deze inkoop acties dood......
Is niet te hopenWeezer-DC schreef op 27 oktober 2002 @ 01:40:
Volgens mij loopt deze inkoop acties dood......
Is Akasa nog steeds zo druk met die "special-events" ?
Laat ze eens een prijslijst sturen!
Het is erg stil... Er wordt in ieder topic waar ik nu in zit niks gezegd... (blijkbaar heeft iedereen het te druk met iets andersWeezer-DC schreef op 27 oktober 2002 @ 14:05:
Nightcreature ???
Verwijderd
ik wil ook van die fans!!! 
Ik heb ze overigens getipt bij mijn baas, dus misschien dat hij nog aan die dingen kan komen.. (mocht het hier niet doorgaan)
Ik heb ze overigens getipt bij mijn baas, dus misschien dat hij nog aan die dingen kan komen.. (mocht het hier niet doorgaan)
Verwijderd
hmmm akelig stil inderdaad de laatste tijd..maargoed weekends zijn niet de beste tijd om reactie te verwachten van bedrijven (akasa o.a.)
Ik wil ze ook en zeker voor de prijs van 2,99 dollar!!
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
jij hebt duidelijk dit topic niet gevolgd...tijgermobiel schreef op 27 oktober 2002 @ 14:49:
Ik wil ze ook en zeker voor de prijs van 2,99 dollar!!
hoe staat het: komt er nog een IA, en zo ja; waar?
weet phreak hier nou al van?
weet phreak hier nou al van?
Even voor iedereen, ik ben ff heel druk bezig geweest, Akasa heeft nog geen mail gestuurd (kan ook niet want ze zijn gesloten in het weekend). Thuis heb ik nu een nog groter probleem, want mijn schutting is weggewaaid vandaag 
Phreak weet hiervan, heeft accoord gegeven voor IA, maar wachten is ECHT op de prijslijst.
Zodra die er is KOMT er een IA, echt waar.
Dus de stilte is vanwege mijn "real life" (echt waar, dat heb ik
) en het uitblijven van mail wegens weekend...
Phreak weet hiervan, heeft accoord gegeven voor IA, maar wachten is ECHT op de prijslijst.
Zodra die er is KOMT er een IA, echt waar.
Dus de stilte is vanwege mijn "real life" (echt waar, dat heb ik
* Havocnl zit te trappelen
"ik kan niet wachten tot dit een IA wordt
"
maarja zal mijn bankrekening wel weer niet zo leuk vinden
"ik kan niet wachten tot dit een IA wordt
maarja zal mijn bankrekening wel weer niet zo leuk vinden
Wèh zedde gij??
Tis al 10uur, die lui van Akasa moeten s'ochtends eens niet zo lang uitslapen maar prijslijsten sturen
Mooi spul voor 'n IA! Zekers doet ik mee! 
edit:
weet niet of het voor mij bedoeld was (zie reactie hieronder), maar ik heb het draadje enkel snel ff doorgelezen. 't zijn nogal wat reacties, vandaar.
weet niet of het voor mij bedoeld was (zie reactie hieronder), maar ik heb het draadje enkel snel ff doorgelezen. 't zijn nogal wat reacties, vandaar.
Prijzen Prijzen Prijzen Prijzen Prijzen Prijzen Prijzen Prijzen
offtopic:
Pics!!!11
Pics!!!11
Dit gaat volgens mij wel goedkomen, ik heb alle vertrouwen in Akasa... Gewoon ff geduld hebben
[ Voor 0% gewijzigd door Keizer op 28-10-2002 14:30 . Reden: brakke quote ]
Always outnumbered, never outgunned!
^ ja maar hoelang nog.. 
ik zou springend in mijn stoel zitten als een of ander tweakforum bij mij zou gaan ""shoppen""
(note: ik heb geen winkel ofzo... dus niet denken dat er hier iets te halen valt
)

ik zou springend in mijn stoel zitten als een of ander tweakforum bij mij zou gaan ""shoppen""
(note: ik heb geen winkel ofzo... dus niet denken dat er hier iets te halen valt
Ik zit hier op mijn stoel te springen om bij Akasa te bestellen!ixl85 schreef op 28 oktober 2002 @ 16:34:
Uhm.......
Uhmmmm.......
Prijzen ?
Uhmmmm.......
Prijzen ?

Verwijderd
Hmm ik vrees dat je zoektoch naar die crystal clear fans zonder leds niet bij akasa tot een succes zal komen. Ik heb vandaag nog met ze gebeld (wou ze zelf ook in me shop hebben) maar ik heb nu van 2 verschillende personen te horen gekregen dat die fans niet leverbaar zijn. Wie heb jij aan de lijn gehad als ik vragen mag, want ik snap er nu geen biet meer van.
Ik begrijp dat jullie allemaal met smart zitten te wachten op prijzen, ik dus ook, heb vandaag meerdere malen met Akasa gebeld (nitraat, met Qevin als laatst) en kan jullie nu alvast melden dat ik momenteel ff flink pissed ben op het bedrijf Akasa. Het bestellen is nu gedegradeerd tot een soort van welles-nietes spelletje, maar omdat er in het laatste gesprek harde woorden zijn gevallen van mijn kant richting hun, gaan ze toch van alles proberen om mij en jullie tevreden te krijgen.
Wat namelijk eerst geen probleem was, blijkt nu wel een barriere te vormen. Ik ben een particulier, dus heb geen KvK of BTW/VAT nummer. DAT is dus ineens een probleem. Nou kan ik via een kennis, mijn pa of anderen wel aan die gegevens komen, maar dit was niet de afspraak met Akasa. Hierover is nu dan ook nog grondig debat tussen mij en Akasa.
Ze hebben in het verleden wel een geleverd aan een particulier, die nu een eigen winkel is begonnen (jij nitraat?), maar daar hebben ze nogal veel problemen mee gehad met andere afnemers, dus vandaar dat het niet meer direct kan.
Qevin is nu aan het uitzoeken bij wie we wel kunnen bestellen, terwijl we toch lage prijzen houden en ook aan de Clear Fans kunnen komen. (Ja, ze bestaan dus echt wel!!)
Ik hou jullie absoluut op de hoogte, vergeef me als er dus een dag niets wordt gepost ofzo.
IK WIL FANS (en silver rounded cables
Maar NiGHTCReaTuRe is wel onze man ...
GO NiGHTCReaTuRe, GO NiGHTCReaTuRe, GO NiGHTCReaTuRe...
GO NiGHTCReaTuRe, GO NiGHTCReaTuRe, GO NiGHTCReaTuRe...

Go Nightcreature,
zeik net zolang tot ze op je stoep liggen !
zeik net zolang tot ze op je stoep liggen !
hmm lekkere business,
maar ik kan me de situatie van akasa wel voorstellen,
andere winkel worden idd boos als ze opeens met behoorlijk kortingen aan praticulieren verkopen, zodat hun normale klanten opeens minder omzet draaien,
andere winkel worden idd boos als ze opeens met behoorlijk kortingen aan praticulieren verkopen, zodat hun normale klanten opeens minder omzet draaien,
Dat heet nou concurrentiespacy_ schreef op 29 oktober 2002 @ 00:06:
hmm lekkere business,
(moi zou niet durven te spreken over kartel-vorming

Tsja we laten de dure tussenpersoon weg......Of was daar al een reclame over???
Unknown
* Looki kijkt toe en wacht af
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
/me sleeping_hollow heeft veel te veel geld over, dus moet hij rounded cable's en crystal fans kopen
You are free to do as we tell you to
Verwijderd
Naah dat was ik niet, ik heb me spullen via een toko in Amsterdam gekocht. Maar die fans snap ik geen barst van. Ik heb vandaag Qevin gesproken en hij zei wel dat ze clear fans hadden, maar NIET zonder leds erin. Dat clear was geen probleem maar dat zonder leds, dat is de grote dwarskop. Mischien dat er een comunicatie fout ofzo is, want dat heb ik elke keer als ik met hem bel (is een gigantische chaoot).Ze hebben in het verleden wel een geleverd aan een particulier, die nu een eigen winkel is begonnen (jij nitraat?), maar daar hebben ze nogal veel problemen mee gehad met andere afnemers, dus vandaar dat het niet meer direct kan.
Maar kijk ik heb een voorstel. Ik kan gewoon bestellen bij akasa en heb ook al heel veel van hun spul gewoon thuis liggen. Ik kan dat spul leveren tegen nagenoeg de zelfde prijs als in me vorige IA, lijkt me cheap genoeg toch en dan hoef je niet eens een IA te houden, je kan het gewoon los bestellen bij me iedereen een apparte factuur, jij geen uitzoek werk etc.
Kijk maar eens op www.powerparts.nl 3/4 van het assortiment van akasa staat erop.
Verwijderd
En als je crystal clear fans Zonder leds wilt hebben kan je ze net als ik natuurlijk ff modden.. ze gaan namelijk makkelijk uit elkaar.. fff de LED's de-solderen en een draadbruggetje ertussen: Klaar!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2002 02:02 . Reden: typo fix ]
OOOOOHHH,Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 02:00:
En als je crystal clear fans Zonder leds wilt hebben kan je ze net als ik natuurlijk ff modden.. ze gaan namelijk makkelijk uit elkaar.. fff de LED's de-solderen en een draadbruggetje ertussen: Klaar!
oud gezegde,
lees de draad voor je blaat !!!

Oftewel, ff duidelijk zijnWeezer-DC schreef op 29 oktober 2002 @ 02:50:
[...]
OOOOOHHH,
oud gezegde,
lees de draad voor je blaat !!!
Willen jullie alsjeblieft ff de draad lezen voordat jullie onzinnige dingen gaan zeggen, iedereen roept namelijk maar wat

En trouwens, enermaxfans zijn ook doorzichtig...
Nitraat heeft een punt... Misschien dat de topicstarter en Nitraat in overleg tot een oplossing kunnen komen?
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
die fans van nitraat zijn
veel duurder dan degene die we allemaal willen. 13 euro of 3 euro....
als ze voor zoveel dan verkocht gaan worden hoeft het van mij iig niet, voor minder wel natuurlijk, en ik dacht dat een IA niet was bedoeld om winst op te maken, maar nitraat is hier zowaar aan het onderhandelen ofzo. naja ik bemoei me er verder niet meer mee, ik zie wel

als ze voor zoveel dan verkocht gaan worden hoeft het van mij iig niet, voor minder wel natuurlijk, en ik dacht dat een IA niet was bedoeld om winst op te maken, maar nitraat is hier zowaar aan het onderhandelen ofzo. naja ik bemoei me er verder niet meer mee, ik zie wel
Verwijderd
*mee eens is.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 10:40:
die fans van nitraat zijn![]()
veel duurder dan degene die we allemaal willen. 13 euro of 3 euro....
Ik ga mee tot fans van 6 euro.
Daarna is het imho niet de moeite meer waard.
En nitraat wil hier alleen maar de boel ondermijnen.
Als ik zo graag iets wil hebben uit je winkeltje, dan bestel ik dat echwel hoor (en dat zal ik ongetwijfeld nog wel een keer doen) .
Verwijderd
GVD post ik onder het account van me maat. Deze tekst is door nitraat geschreven!
Ho ho, julliebegrijpen me een beetje verkeerd denk ik. Die fans met knipperende leds zijn om te beginnen geen 13 Euro maar 6,50 en hoezo ondermijnen?
Ik snap sommige mensen echt niet, ik heb verdorrie nog weet ik hoeveel spul liggen van me vorie IA, hoe kan ik daar nou winst op maken? Die gaan voor de zelfde prijs de deur uit als ik ze ingekocht heb dus wat lullen jullie nou? Ik wil er gewoon vanaf mag dat niet ofzo? Dat ik ze toevallig ook in me webshop aanbiedt heeft geen ruk met winst maken te maken. Zo heb ik bij voorbeeld per ongeluk een stuk of 40 luminous cabels thuis liggen die ik uit me eigen zak betaald heb, denk je dat ik dat niet eens een keertje terug wil zien? Bij me vorige IA was het nogal lastig om in te schatten hoeveel er besteld moest worden want er hadden maar 250 man van de 330 betaald. Helaas heb ik dat verkeerd ingeschat en zit nu met een berg restspullen. Als ik daar vanaf probeer te komen dan ben ik opeens wanhopig aan het proberen om winst te maken
Is dat me dank voor het organiseren van een IA?
Ik lees maar net dat de topicstarter geen spullen kan bestellen bij akasa en er naar een goedkoop alternatief gezocht moest worden, nou hier is ie, maar als dat niet gewardeerd wordt dan houdt ik me wel afzijdig en kunnen jullie lekker ergens anders je spullen halen.
Ho ho, julliebegrijpen me een beetje verkeerd denk ik. Die fans met knipperende leds zijn om te beginnen geen 13 Euro maar 6,50 en hoezo ondermijnen?
Ik snap sommige mensen echt niet, ik heb verdorrie nog weet ik hoeveel spul liggen van me vorie IA, hoe kan ik daar nou winst op maken? Die gaan voor de zelfde prijs de deur uit als ik ze ingekocht heb dus wat lullen jullie nou? Ik wil er gewoon vanaf mag dat niet ofzo? Dat ik ze toevallig ook in me webshop aanbiedt heeft geen ruk met winst maken te maken. Zo heb ik bij voorbeeld per ongeluk een stuk of 40 luminous cabels thuis liggen die ik uit me eigen zak betaald heb, denk je dat ik dat niet eens een keertje terug wil zien? Bij me vorige IA was het nogal lastig om in te schatten hoeveel er besteld moest worden want er hadden maar 250 man van de 330 betaald. Helaas heb ik dat verkeerd ingeschat en zit nu met een berg restspullen. Als ik daar vanaf probeer te komen dan ben ik opeens wanhopig aan het proberen om winst te maken
Ik lees maar net dat de topicstarter geen spullen kan bestellen bij akasa en er naar een goedkoop alternatief gezocht moest worden, nou hier is ie, maar als dat niet gewardeerd wordt dan houdt ik me wel afzijdig en kunnen jullie lekker ergens anders je spullen halen.
Verwijderd
Dan zal ik je binnenkort van wat rounded ide/ floppy silver calbes afhelpen.
Maar tis gewoon irritant dat je er de hele tijd tussen door komt, terwijl 3/4de van de mensen hier alleen maar crystal clear fans ZONDER ledjes willen hebben.
Maar tis gewoon irritant dat je er de hele tijd tussen door komt, terwijl 3/4de van de mensen hier alleen maar crystal clear fans ZONDER ledjes willen hebben.
edit:
sorry van dat ondermijnen overigens, maar het kwam bij mij over alsof je niet wil dat deze IA doorgaat
sorry van dat ondermijnen overigens, maar het kwam bij mij over alsof je niet wil dat deze IA doorgaat

Verwijderd
Eeeh heb ik me vergist of was er hier sprake van een AKASA inkoopaktie? Die clearfan zonder led kan ik je niet aan helpen en akasa ook niet, dus in dat geval moet je verder zoeken, zeker als je een betaalbare fan wilt hebben. Maar snap je dat ik lichtelijk gestoord werd van het feit dat jullie hier een IA bij akasa wilde gaan houden terwijl ik nog voor een dikke 300 Euro aan restspullekes heb liggen, ik had een berekening gemaakt van wat ik had ontvangen en wat ik dan moest bestellen, had alleen geen rekening gehouden met het feit dat er ook nog verendkosten van me bankrekenign af ging, resultaat --> een hele berg restspullen en een verdomd lege bankrekening.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 12:59:
Dan zal ik je binnenkort van wat rounded ide/ floppy silver calbes afhelpen.
Ik snap best dat sommige het irritant vinden als ik regelmatig meld dat ik nog restspullen heb, maar wat zou jij doen in mijn positie? Als je spul hebt liggen en je ziet weer een IA voor de zelfde spullen dan spring je er toch ook als een gek op of niet?
Maar goed wat mij betreft zand erover, handjes schudden en no hard feelings
bah weer het verkeerde account , ben net uit me bed. Ben aan het logeren in A'dam ik ben nitraat dus weer
Verwijderd
je zal binnenkort wel een keer wat spulletjes naar Eindhoven moeten versturen 
Kan je niet wat ledjes deruit slopen en 2 euro koring geven??
Kan je niet wat ledjes deruit slopen en 2 euro koring geven??
Ik moet toegeven dat ik het ook een beetje irritant vond dat je er steeds tussendoor kwam "spammen" over je restspul in de webshop.
Deze uitleg van je maakt veel goed, je hebt goed spul liggen van een vorige IA en dat je nog steeds de prijzen van jou IA gebruikt scheelt een hoop omdat iedereen nu weet dat het je niet zozeer te doen is om toch nog wat winst aan deze (toekomstige) IA te maken.
* Bezzerk kijkt regelmatig in je shop en heeft leuke rounded cables en wat ander spul zien liggen met 1 nadeel dus daar mail ik je later over.
Nightcreature, heb jij al nieuws?
-edit-
nu compleet
Deze uitleg van je maakt veel goed, je hebt goed spul liggen van een vorige IA en dat je nog steeds de prijzen van jou IA gebruikt scheelt een hoop omdat iedereen nu weet dat het je niet zozeer te doen is om toch nog wat winst aan deze (toekomstige) IA te maken.
* Bezzerk kijkt regelmatig in je shop en heeft leuke rounded cables en wat ander spul zien liggen met 1 nadeel dus daar mail ik je later over.
-edit-
nu compleet
Verwijderd
Ok, dan zijn we het daar iig over eens, ik zou zeggen lat je mail maar komen. Ik stel voor dat iedereen die interesse heeft in me restspullen naar deze draad gaat : [rml][ IA] Afhandeling mega aktie Nitraat - deel 2[/rml] als we daar verder praten kan deze draad zonder verder gestoord te worden verder gaan met een IA voor clear fans.Bezzerk schreef op 29 oktober 2002 @ 13:16:
Ik moet toegeven dat ik het ook een beetje irritant vond dat je er steeds tussendoor kwam "spammen" over je restspul in de webshop.
-edit-
nu compleet
Evenv oor de overige lezers, sorry als ik wat opdringerig was.
mailtje is bestelling gewordenVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:26:
[...]
Ok, dan zijn we het daar iig over eens, ik zou zeggen laat je mail maar komen.

De shop van je is duurder als de inkoop acties !!!Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 12:45:
GVD post ik onder het account van me maat. Deze tekst is door nitraat geschreven!
Ik snap sommige mensen echt niet, ik heb verdorrie nog weet ik hoeveel spul liggen van me vorie IA, hoe kan ik daar nou winst op maken? Die gaan voor de zelfde prijs de deur uit als ik ze ingekocht heb dus wat lullen jullie nou? Ik wil er gewoon vanaf mag dat niet ofzo? Dat ik ze toevallig ook in me webshop aanbiedt heeft geen ruk met winst maken te maken. Zo heb ik bij voorbeeld per ongeluk een stuk of 40 luminous cabels thuis liggen die ik uit me eigen zak betaald heb, denk je dat ik dat niet eens een keertje terug wil zien? Bij me vorige IA was het nogal lastig om in te schatten hoeveel er besteld moest worden want er hadden maar 250 man van de 330 betaald. Helaas heb ik dat verkeerd ingeschat en zit nu met een berg restspullen. Als ik daar vanaf probeer te komen dan ben ik opeens wanhopig aan het proberen om winst te makenIs dat me dank voor het organiseren van een IA?
Dus winst wordt er wel gemaakt !
Ok, dat is helemaal geen probleem,
zou ik ook doen !
En die fans met led waren in de inkoop acties 6,50 !!
Hoop hier wat mis verstande uit de weg te hebben geruimt
Verwijderd
Even on the record, in me IA waren die fans 6,50 nu nog steeds kijk maar in de shop. Als mensen nu in me shop komen mogen ze idd 50 cent extra betalen her en der, moet ook uit de kosten komen, maar ik zal je nu alvast vertellen dat als men via deze IA spullen uit me shop willen hebben dat de zelfde prijzen gehanteerd worden als in me IA.Weezer-DC schreef op 29 oktober 2002 @ 16:07:
[...]
De shop van je is duurder als de inkoop acties !!!
Dus winst wordt er wel gemaakt !
Ok, dat is helemaal geen probleem,
zou ik ook doen !
En die fans met led waren in de inkoop acties 6,50 !!
Hoop hier wat mis verstande uit de weg te hebben geruimt
De prijzen die momenteel in me shop staan geldt voor alle toekomstige leveringen die ik van plan was. Ofwel dat zijn de prijzen waartegen ik spullen van akasa kan verkopen ook als me restproducten op zijn. Ik heb dus geen IA nodig om goedkoop spul te leveren.
even wat misverstanden uit de weg ruimen...... Ik zou graag zien dat me restproducten en de prijzen in me shop even losgekoppeld worden van elkaar. Als jullie gezamelijk via deze IA bestellen gelden de volgende prijzen: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79

http://www.laupro.nl/ia/p.asp?id=217Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 16:16:
Even on the record, in me IA waren die fans 6,50 nu nog steeds kijk maar in de shop. Als mensen nu in me shop komen mogen ze idd 50 cent extra betalen her en der, moet ook uit de kosten komen, maar ik zal je nu alvast vertellen dat als men via deze IA spullen uit me shop willen hebben dat de zelfde prijzen gehanteerd worden als in me IA.
De prijzen die momenteel in me shop staan geldt voor alle toekomstige leveringen die ik van plan was. Ofwel dat zijn de prijzen waartegen ik spullen van akasa kan verkopen ook als me restproducten op zijn. Ik heb dus geen IA nodig om goedkoop spul te leveren.
even wat misverstanden uit de weg ruimen...... Ik zou graag zien dat me restproducten en de prijzen in me shop even losgekoppeld worden van elkaar. Als jullie gezamelijk via deze IA bestellen gelden de volgende prijzen: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79
http://www.powerparts.nl/...%2Easp%3FWCI%3Dp%26p%3D34
Maar als je de producten voor deze ia wilt aanbieden,
heel graa, dan help ik je wel van een paar af
ik zie nu op de site van Nitraat dat de goedkope fans (van € 6,50) met groene leds zijn. Lekker handig als de meeste mensen blauwe willen hebben
Jeetje, wat zitten jullie toch allemaal te zeuren op Nitraat, hij wil ons alleen maar helpen. En als je vind dat ie te duur is dan koop je toch lekker niet.
Ik zou het ook leuk vinden als deze inkoopactie doorgaat, wil ook wel die fans hebben. Maar ik word hier een beetje moe van.
Ik zou het ook leuk vinden als deze inkoopactie doorgaat, wil ook wel die fans hebben. Maar ik word hier een beetje moe van.
ik heb niet echt kritiek, zeker niet op de prijs. alleen het feit dat hij groene leds in z'n fans heeft, terwijl veel mensen juist blauw willen hebben...wmeester schreef op 29 oktober 2002 @ 20:00:
Jeetje, wat zitten jullie toch allemaal te zeuren op Nitraat, hij wil ons alleen maar helpen. En als je vind dat ie te duur is dan koop je toch lekker niet.
Verwijderd
Die blauwe zijn ook gewoon te krijgen hoor, maar ik dacht dat deze IA ging om clear fans zonder led of wat dan ook?dj_tsunami schreef op 29 oktober 2002 @ 20:31:
[...]
ik heb niet echt kritiek, zeker niet op de prijs. alleen het feit dat hij groene leds in z'n fans heeft, terwijl veel mensen juist blauw willen hebben...
ja, klopt. laat ook maar...Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 20:36:
[...]
Die blauwe zijn ook gewoon te krijgen hoor, maar ik dacht dat deze IA ging om clear fans zonder led of wat dan ook?
Nitraat, ik denk dat het allemaal op niks gaat uitlopen met Akasa. Misschien inderdaad een beter idee als we het allemaal via jou gaan spelen.
Helaas dus, zal dit geen IA worden, wegens tegenslag op tegenslag en tevens veel tegenwerking.
(En toch zal ik niet rusten voor ik ERGENS die fans kan krijgen
Sorry mensen, jullie en ikzelf zullen het toch met nitraat moeten regelen. Ik wou wel een IA starten, maar ja..... problems, problems.....
P.S. Ik ga wel eerst een tijdje in een donker hoekje zitten broeden voordat ik weer eens ga nadenken over een IA te starten.
P.S.2 Iemand ervaring met schuttingen plaatsen???
dus als we iets willen moeten we het nu bij Nitraat bestellen? snap ik dat goed?
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Verwijderd
Het is wel een optie ja.. Als je een beetje handig bent kan je de fans makkelijk modden:
1. Sloop de leds eruit zodat je normale clear fans hebt..
2. Prop er blauwe, rode, gele of UV leds in en je hebt wat je zocht!
Ik ben ook fff die fans aan het modden... best een leuk klusje
1. Sloop de leds eruit zodat je normale clear fans hebt..
2. Prop er blauwe, rode, gele of UV leds in en je hebt wat je zocht!
Ik ben ook fff die fans aan het modden... best een leuk klusje
Komt er wel op neer ja.. HelaasMacadoshis schreef op 29 oktober 2002 @ 22:05:
dus als we iets willen moeten we het nu bij Nitraat bestellen? snap ik dat goed?
Verwijderd
Nou kijk ik stel het volgende voor. Ik loop even alle prijzen op me website af en pas daar waar nodig de prijzen aan zodat ze op het zelfde niveau liggen als in me IA. Ik zit nu in Amsterdam, dus dat zal morgen eind van de middag begin van de avond gebeuren. Als dit gebeurd is zal ik hier een berichtje posten en zal ik de prijzen gedurende 2 weken behouden, dus zeg maar tot 13 November kan je goedkoop bestellen. Daarna draai ik de prijzen iets omhoog, met 50 Eurocent tot een euro. Die prijzen zullen dan gewoon altijd aangehouden worden.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 21:19:
[...]
Nitraat, ik denk dat het allemaal op niks gaat uitlopen met Akasa. Misschien inderdaad een beter idee als we het allemaal via jou gaan spelen.
Helaas dus, zal dit geen IA worden, wegens tegenslag op tegenslag en tevens veel tegenwerking.
(En toch zal ik niet rusten voor ik ERGENS die fans kan krijgen)
Sorry mensen, jullie en ikzelf zullen het toch met nitraat moeten regelen. Ik wou wel een IA starten, maar ja..... problems, problems.....
P.S. Ik ga wel eerst een tijdje in een donker hoekje zitten broeden voordat ik weer eens ga nadenken over een IA te starten.Dank voor de steun iig.
P.S.2 Iemand ervaring met schuttingen plaatsen???
Als jullie je hier in kunnen vinden kunnen we wat mij betreft aan de slag. Voordeel voor jullie is dat er ook producten die niet van akasa afkomstig zijn besteld kunnen worden, maar goed ik zou zeggen kijk maar wat jullie hiervan vinden en laat het maar weten. Ik zal iig ook blijven zoeken naar betaalbare clear fans zodra ik die tegen kom gooi ik die er ook bij, maar hoe lang dat gaat duren mag joost weten. Het jammer is dat er nu geen echte IA gehouden wordt, maar jullie hebben wel de voordelen ervan.
1.)Ik heb de spullen al en wat er niet is bestel ik gewoon gelijk na, korte levertijd dus.
2.)Niet wachten op het sluiten van de IA, bestellen, geld overmaken en gelijk je pakje ontvangen
3.)makkelijke garantie afhandeling. Iets kapot, je komt naar mij en krijgt een andere.
Alleen het jammere is dat het "IA gevoel er niet is" maar ja je kan niet alle shebben.
Hier kan ik me prima in vinden,Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 23:41:
Nou kijk ik stel het volgende voor. Ik loop even alle prijzen op me website af en pas daar waar nodig de prijzen aan zodat ze op het zelfde niveau liggen als in me IA. Ik zit nu in Amsterdam, dus dat zal morgen eind van de middag begin van de avond gebeuren. Als dit gebeurd is zal ik hier een berichtje posten en zal ik de prijzen gedurende 2 weken behouden, dus zeg maar tot 13 November kan je goedkoop bestellen. Daarna draai ik de prijzen iets omhoog, met 50 Eurocent tot een euro. Die prijzen zullen dan gewoon altijd aangehouden worden.
Als jullie je hier in kunnen vinden kunnen we wat mij betreft aan de slag. Voordeel voor jullie is dat er ook producten die niet van akasa afkomstig zijn besteld kunnen worden, maar goed ik zou zeggen kijk maar wat jullie hiervan vinden en laat het maar weten. Ik zal iig ook blijven zoeken naar betaalbare clear fans zodra ik die tegen kom gooi ik die er ook bij, maar hoe lang dat gaat duren mag joost weten. Het jammer is dat er nu geen echte IA gehouden wordt, maar jullie hebben wel de voordelen ervan.
1.)Ik heb de spullen al en wat er niet is bestel ik gewoon gelijk na, korte levertijd dus.
2.)Niet wachten op het sluiten van de IA, bestellen, geld overmaken en gelijk je pakje ontvangen
3.)makkelijke garantie afhandeling. Iets kapot, je komt naar mij en krijgt een andere.
Alleen het jammere is dat het "IA gevoel er niet is" maar ja je kan niet alle shebben.
GO GO GO nitraat !
Nog even een extra schouderklopje voor Nightcreature - trek het je niet aan, je hebt je best gedaan!
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Thanx... voel me nog wel bedrogen door NexFan en Akasa, maar dat gaat ook wel over.DeBolle schreef op 30 oktober 2002 @ 00:14:
Nog even een extra schouderklopje voor Nightcreature - trek het je niet aan, je hebt je best gedaan!
@ nitraat: Ook bedankt man, nou kunnen de GoTters (inclusief ikzelf) toch nog een beetje een IA hebben.
Wat is denk je het doel van de ia,
lekker goedkoop spullen kopen
Kom je met zo'n dure pc shop aanzetten.....
En nee ik werk niet bij de concurent
Verwijderd
Zo de prijzen zijn aangepast en ik ben nu de plaatjes voor de fans aan het uploaden 
Veel plezier en wat mij betreft kan de aftrap van deze aktie om 23:00 plaats vinden.
Veel plezier en wat mij betreft kan de aftrap van deze aktie om 23:00 plaats vinden.
ik zie nog steeds geen clear fans met blauwe leds zonder speedcontrol...Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 22:46:
Zo de prijzen zijn aangepast en ik ben nu de plaatjes voor de fans aan het uploaden
Verwijderd
ik wil allereerst gewoon Nightcreature toch bedanken voor al zn moeite om ons zover mogelijk te helpen. hij heeft niet stil gezeten. en natuurlijk Nitraat om toch nog een positieve uitkomst te bieden aan deze draad. zeker wel dat ik ga bestellen!
Nightcreature
Nitraat
leuke fannetjes, voor maar 3 euro per stuk, dan wil ik er ook wel een stuk of 3 a 4 hebben(of is de prijs inmiddels omooggegaan)Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 19:17:
Ik heb nu dus straks een hoeveelheid aan LEDs uit de IA en ben eens bezig gegaan met het denken wat ik er nou eens mee zou kunnen doen.
Een van de opties is om zelf LED-Fans te gaan maken, maar het is zo'n beetje onmogelijk om echt doorzichtige fans te vinden ZONDER pre-modded LEDs.
Na intensief Google-werk en IRC sessies met vrienden uit de US kwam ik deze tegen: http://www.nexfan.com/43/357.htm?894
Ze worden geleverd mét fingerguard en de specs zijn:
-Extremely High Quality
-12V
-RPM:2700
-28 dBA
-32.5 CFM
-Ball Bearing fan
-Long Life, Low Noise
-3Pin(motherboard connector)
-Comes with 3pin to 4pin connector at no extra charge
Kosten, het luttele bedrag van $2.99![]()
Nu, het probleem... Ze verschepen niet "overseas"
Ik heb net een mail gestuurd of het mogelijk is om deze fans toch te bestellen, als nodig in grote aantallen. In afwachting van het antwoord heb ik dus eigenlijk 2 vragen.
1. Weet iemand of ze ook in Nederland te koop zijn?
2. Zo niet, zou er animo zijn als ik een IA start voor deze fans?
Er zijn namelijk tallozeideeën te verzinnen met deze dingen
Lees de draad voor je blaat !!!icecoolsniper schreef op 30 oktober 2002 @ 23:03:
leuke fannetjes, voor maar 3 euro per stuk, dan wil ik er ook wel een stuk of 3 a 4 hebben(of is de prijs inmiddels omooggegaan)

Errst waren de Rounded Cable silvermesh 60cm 7 euro en nu 7,50 ???Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 22:46:
d8 dat het goedkoper werdt
Verwijderd
Ik zei toch dat ik de prijzen uit me IA aan zou houden. Had het eerst verkeerd overgenomen.Weezer-DC schreef op 30 oktober 2002 @ 23:34:
[...]
Errst waren de Rounded Cable silvermesh 60cm 7 euro en nu 7,50 ???
d8 dat het goedkoper werdt
Valt me wel op dat als ik iets 50 cent duurder maak dan in me IA dat iedereen roept dat ik winst maak terwijl als ik het per ongeluk te goedkoop heb staan niemend zegt van "Goh nitraat je maakt verlies" .......
Zoals ik al zei dit zijn de prijzen uit me IA, behalve de 45cm SCSI kabel van 50 pins die had ik niet over, die heb ik nieuw in moeten kopen.
je bent verder wel liev hoor!Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 23:50:
Valt me wel op dat als ik iets 50 cent duurder maak dan in me IA dat iedereen roept dat ik winst maak terwijl als ik het per ongeluk te goedkoop heb staan niemend zegt van "Goh nitraat je maakt verlies" .......
mijn bestelling zijn nog de "oude" prijzen maar zulke grote rounded heb ik toch niet nodig
Verwijderd
Tis super wat je doetVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 23:50:
[...]
Ik zei toch dat ik de prijzen uit me IA aan zou houden. Had het eerst verkeerd overgenomen.
Zoals ik al zei dit zijn de prijzen uit me IA, behalve de 45cm SCSI kabel van 50 pins die had ik niet over, die heb ik nieuw in moeten kopen.

Ik alleen 1 klein vraagje: ik keek een uurtje geleden ff, en ik zag dat de ledjes knipperen.... is dat er snel uit te slopen?? Dat geknipper?
Verwijderd
Kijk voor de grap eens naar de tijd waarop jij post en de tijd waarop ik zei dat de IA kon aftrappendj_tsunami schreef op 30 oktober 2002 @ 22:55:
[...]
ik zie nog steeds geen clear fans met blauwe leds zonder speedcontrol...
Verwijderd
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het schijnt dat door de leds te vervangen je van het geknipper af bent, maar pin me er niet op vast. Wil je de leds helemaal weg hebben dan is het een koud kunstje om de fan uit elkaar te slopen en de leds eraf te knippen.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 00:09:
[...]
Tis super wat je doet [afbeelding]
Ik alleen 1 klein vraagje: ik keek een uurtje geleden ff, en ik zag dat de ledjes knipperen.... is dat er snel uit te slopen?? Dat geknipper?
Verwijderd
En je hebt nu blauwe led fans met thermal control, en die zijn weer wel 3 euro duurder dan de groene zonder iets.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 00:13:
[...]
Kijk voor de grap eens naar de tijd waarop jij post en de tijd waarop ik zei dat de IA kon aftrappen
Ik ga iig 3 blauwe zonder thermal kopen (mochten die er zijn)
En een paar rounded dingen.
(mocht mijn saldo dat toe laten, want nu ist allemaal wel goed enzo, maar ik moet nog een maand brood kopen
Heb je al enig idee of je de prijzen erg hard omhoog gaat gooien of blijft het beperkt tot een half a 1 euro??
Verwijderd
Ik heb verschillende fans met ledsVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 00:34:
[...]
En je hebt nu blauwe led fans met thermal control, en die zijn weer wel 3 euro duurder dan de groene zonder iets.
Ik ga iig 3 blauwe zonder thermal kopen (mochten die er zijn)
En een paar rounded dingen.
(mocht mijn saldo dat toe laten, want nu ist allemaal wel goed enzo, maar ik moet nog een maand brood kopen, maar dat ga ik zondag eens uitrekenen.)
Heb je al enig idee of je de prijzen erg hard omhoog gaat gooien of blijft het beperkt tot een half a 1 euro??
1.) Fan met knipperende leds in het midden a 6,50 groen op voorraad blauw in aantocht
2.) Fan volledig verlicht door 4 leds a 9,50 met thermal controle en 15,- met speed control. De speedcontrol is een potmeter en de thermal controle een temperatuurgestuurde weerstand.
Prijzen zullen niet drastisch stijgen na deze IA hoor, zoals ik al eerder zei 0,50 a 1,- dus je zal niets schrikken over 3 weken.
voor de mensen die nog niet helemaal wakker zijn!!! Deze IA is van start gegaan!!! Bestellen kan hier --> www.powerparts.nl hoe sneller je bestelt en betaalt hoe eerder je spullen in huis liggen.
Rustig man,Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 23:50:
Ik zei toch dat ik de prijzen uit me IA aan zou houden. Had het eerst verkeerd overgenomen.
en ik blijf een nederlander
Maarja, helaas ga ik niks van jekopen,
ga namelijk eerst ff een dremel kopen,
en me server heeft nu 64 mb, en dat draait nu niet meer lekker...
Dus moet nog een aantal spullen eerst kopen, maar ik neem aan dat je winkel nog een hele toekomst heeft,
anders laat je niet iemand een shop maken voor geld,
als je het toch maar verkoop voor zoweinig !!!
Ik denk zelf dat je als je zulke prijzen houdt,
en luister naar je klanten een goede shop en
maybe een soort van vervanging van laupro kan worden,
want het duurt wel heel lang voor je de spullen binnen hebt,
begrijpelijk, maar zomige mensen kiezen dan wle voor een snelle service,
dus Nitraat, go go go met je shop en IK wens je echt geluk ermee,
* Weezer-DC kan dan ook wat geld uitsparen,
* Weezer-DC blijft een nederlander

Verwijderd
Hehe ok ik bedoel het ook niet te kwaadWeezer-DC schreef op 31 oktober 2002 @ 00:58:
[...]
Rustig man,
en ik blijf een nederlander![]()
+ een heel verhaal
Maar met me shop komt het wel goed hoor, heb er alle vertrouwen in. De eerste stenen zijn gelegd en tja, wie niet luistert naar zijn klanten zal een snelle dood sterven zeg ik altijd
Het is je vergeven hoor,Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 01:08:
Hehe ok ik bedoel het ook niet te kwaadsoms kan ik nogal bot overkomen als ik typ, in persoon ben ik een lieverdje hoor
![]()
Maar met me shop komt het wel goed hoor, heb er alle vertrouwen in. De eerste stenen zijn gelegd en tja, wie niet luistert naar zijn klanten zal een snelle dood sterven zeg ik altijd
en idd, de klant is de konig
Verwijderd
Haha, de eeste bestelling is al geplaatst nu alleen nog even wachten op het geld
Wees er trouwens snel bij voor die fans met 4 leds want die komen uit taiwan, dus als ze op zijn kan het een week duren eer ik nieuwe heb.
Hey Nitraat ik heb 2 fans met blauwe lichies besteld en 2 fanguards...Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:57:
Haha, de eeste bestelling is al geplaatst nu alleen nog even wachten op het geldWees er trouwens snel bij voor die fans met 4 leds want die komen uit taiwan, dus als ze op zijn kan het een week duren eer ik nieuwe heb.
Was ik de eerste?? zal best.. want ik heb het rond 6 uur vanochtend besteld....
was een beetje vroeg wakker!?
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Hmmz Bitspower fans
Never heard of, beetje goed spul?
hmmm, ik twijfel nog steeds 
ik zie nou nog steeds niet de fans die ik wil hebben
Je hebt allemaal leuke fans, met speedcontrol en thermal control en met flashing leds, maar geen fans met gewoon leds... (zonder geknipper ofzow). Ik weet niet of je deze nog krijgt, misschien dat ik anders voor de speed/thermal controlled fans ga.
en heb je toevallig nog een volledige (van begin tot eind, liefst uitgelegd dus
) foto van die silver mesh rounded cables?
ik zie nou nog steeds niet de fans die ik wil hebben
en heb je toevallig nog een volledige (van begin tot eind, liefst uitgelegd dus
Verwijderd
Dat heb ik dus ook, gewoon plain een transparante fan met als het echt moet plain 4 blauwe ledjes derin zit er gewoon niet bijdj_tsunami schreef op 31 oktober 2002 @ 18:11:
hmmm, ik twijfel nog steeds
ik zie nou nog steeds niet de fans die ik wil hebbenJe hebt allemaal leuke fans, met speedcontrol en thermal control en met flashing leds, maar geen fans met gewoon leds... (zonder geknipper ofzow). Ik weet niet of je deze nog krijgt, misschien dat ik anders voor de speed/thermal controlled fans ga.
en heb je toevallig nog een volledige (van begin tot eind, liefst uitgelegd dus) foto van die silver mesh rounded cables?

Misschien dat nitraat een pic heeft van hoe die ledjes erin zitten?
Als die dingen er niet al te moeilijk uit te slopen zijn, doe ik gewoon de goedkoopste transparante denk ik.