Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
* Weezer-DC wil dat ook wel weten !Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 18:24:
Is die thermal control te omzeilen? Ik wil em gewoon aan de fanbus hangen!
Thnx!Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 22:58:
ik wil allereerst gewoon Nightcreature toch bedanken voor al zn moeite om ons zover mogelijk te helpen. hij heeft niet stil gezeten. en natuurlijk Nitraat om toch nog een positieve uitkomst te bieden aan deze draad. zeker wel dat ik ga bestellen!
Nightcreature
Nitraat
Ben ff een beetje druk geweest, maar zie dat alles lekker loopt nu...
Nitraat ook bedankt man, ik ga zekers nog wat bij je bestellen denk ik zo!!
Verwijderd
graag gedaan. misschien kan je iets vinden in een IA voor switches en baybus dingetjes enzo? die altijd wel gebruikt kunnen wordenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:45:
[...]
Thnx!
Ben ff een beetje druk geweest, maar zie dat alles lekker loopt nu...
Nitraat ook bedankt man, ik ga zekers nog wat bij je bestellen denk ik zo!!
zal es kijken of ik die ergens goedkoop kan vinden.
Verwijderd
Jep je was de eersteMacadoshis schreef op 31 oktober 2002 @ 15:44:
[...]
Hey Nitraat ik heb 2 fans met blauwe lichies besteld en 2 fanguards...![]()
Was ik de eerste?? zal best.. want ik heb het rond 6 uur vanochtend besteld....![]()
was een beetje vroeg wakker!?
Verwijderd
Die thermal control kan je er volgens mij gewoon van tussen slopen, kwestie van 2 draadjes doorknippen en aan elkaar vast makenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 18:24:
Is die thermal control te omzeilen? Ik wil em gewoon aan de fanbus hangen!
Verwijderd
Je moet je niet stukkijken op die thermal controle hoor, kijk maar naar de pics dan zie je wat het voorstelt, niet zo veel dus. Die andere leds zijn als ik de verhalen mag geloven makkelijk eruit te slopen, (de flash variant iig)Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:03:
[...]
Dat heb ik dus ook, gewoon plain een transparante fan met als het echt moet plain 4 blauwe ledjes derin zit er gewoon niet bij
Misschien dat nitraat een pic heeft van hoe die ledjes erin zitten?
Als die dingen er niet al te moeilijk uit te slopen zijn, doe ik gewoon de goedkoopste transparante denk ik.
Verwijderd
Zodra je geld binnen is wordt je pakje opgestuurd, als het goed is krijg je dan automatish een mailtje, ik zal die functie nu gelijk even testen.Macadoshis schreef op 31 oktober 2002 @ 19:08:
Hey Nitraat ... ik heb wel wat besteld en ik heb al via internet betaald (ABM-AMRO) maar krijg ik nog een bevestiging dat ik betaald heb en dat de spullen er aan komen??
Verwijderd
Ik vindt 3 euro verschil voor iets wat er toch uitgesloopt gaat worden btje duur.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:58:
[...]
Je moet je niet stukkijken op die thermal controle hoor, kijk maar naar de pics dan zie je wat het voorstelt, niet zo veel dus. Die andere leds zijn als ik de verhalen mag geloven makkelijk eruit te slopen, (de flash variant iig)
Daarom zou ik sowieso voor de goedkoopste variant gaan.
En misschien zouden de ledjes der gewoon uitgeboord kunnen worden.
Ik wacht even af hoe het met mijn saldo vs. alle IA's gaat verlopen. (tis net een speelgoedwinkel hier
De cables betaal ik dan over een tijdje wel wat extra over.
Mum, zo'n IA ben ik ook wel geintreseerd,Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:49:
graag gedaan. misschien kan je iets vinden in een IA voor switches en baybus dingetjes enzo? die altijd wel gebruikt kunnen worden![]()
zal es kijken of ik die ergens goedkoop kan vinden.
kun je me een mailtje sturen als je ze ergens voor en leuk prijsje kan krijgen ?
Verwijderd
Die 3 euro betaal je ook voor de leds hoor. Die knipper leds zitten in het midden en zijn er 2...kosten 6,50. De andere hebben er 4 knipperen niet en zitten aan de buitenkant. Jij redeneert dat je 3 euro betaalt voor een thermal controle, maar in feite zijn het heel andere fans. Bovendien zit er in die van 6,50 sleave bearing en die van 9,50 ball bearing. Verschil zat in mijn ogen.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:02:
[...]
Ik vindt 3 euro verschil voor iets wat er toch uitgesloopt gaat worden btje duur.
Daarom zou ik sowieso voor de goedkoopste variant gaan.
En misschien zouden de ledjes der gewoon uitgeboord kunnen worden.
Ik wacht even af hoe het met mijn saldo vs. alle IA's gaat verlopen. (tis net een speelgoedwinkel hier![]()
). En dan denk ik dat ik 2 a 3 fans bestel.
De cables betaal ik dan over een tijdje wel wat extra over.
ik reageer maar even op m'n eigen post, aangezien nog niemand anders dat gedaan heeftdj_tsunami schreef op 31 oktober 2002 @ 18:11:
en heb je toevallig nog een volledige (van begin tot eind, liefst uitgelegd dus) foto van die silver mesh rounded cables?
hier wat plaatjes van silver mesh rounded cables:

Verwijderd
Laat ik daar nu net mee bezig zijndj_tsunami schreef op 31 oktober 2002 @ 20:47:
[...]
ik reageer maar even op m'n eigen post, aangezien nog niemand anders dat gedaan heeft
Bah moet even weg mensen ben rond 11 uur weer terug.
thanx Nitraat! ik kan haast niet wachten...Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:59:
[...]
Zodra je geld binnen is wordt je pakje opgestuurd, als het goed is krijg je dan automatish een mailtje, ik zal die functie nu gelijk even testen.
Verwijderd
Zo de automailer is gefixed. Je krijgt nu een mail als je bestelt, daarna een mail als ik je bestelling heb gezien en goedgekeurd heb en een mailtje als je geld ontvangen is en je pakje gereed is voor verzending.
Verwijderd
Mooie kabeltjesdj_tsunami schreef op 31 oktober 2002 @ 20:47:
[...]
ik reageer maar even op m'n eigen post, aangezien nog niemand anders dat gedaan heeft
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
I'm in voor 2 blauw-rodeVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 22:58:
[...]
Ja ik, ik kan je vertellen dat ze rete stil zijn en er goed uit zien. De blauw rode komen echter op de foto niet eens tot hun recht in het echt zijn ze nog mooier. Eveneens als de blauwe.
Dus voor wat geldt er voor mij???Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 22:57:
[...]
Zo de automailer is gefixed. Je krijgt nu een mail als je bestelt, daarna een mail als ik je bestelling heb gezien en goedgekeurd heb en een mailtje als je geld ontvangen is en je pakje gereed is voor verzending.
Ik heb de eerste al gehad....
Dus kan er nu nog 2 verwachten......!!??
Nog nooit een verkoper meegemaakt die zijn datVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 22:58:
Ja ik, ik kan je vertellen dat ze rete stil zijn en er goed uit zien. De blauw rode komen echter op de foto niet eens tot hun recht in het echt zijn ze nog mooier. Eveneens als de blauwe.
ze spullen heel slecht zijn
Dont blame me, im just the messenger
Verwijderd
Ik vertik het om positief te zijn over spullen die ik bagger vindt.Weezer-DC schreef op 31 oktober 2002 @ 23:03:
[...]
Nog nooit een verkoper meegemaakt die zijn dat
ze spullen heel slecht zijn![]()
Dont blame me, im just the messenger
Het komt er vaak scheef uit, maar als ik iets in de winkel waar ik werk echt ronduit kut vindt. Dan raad ik ze liever wat beters aan, maakt niet uit of het duurder of goedkoper is.
Verwijderd
Ik zal het je beter vertellen, dingen die ik kut vindt koop ik niet eens in...... laat staan verkopen met mooie praatjes, komt toch terug als een boemerang.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:05:
[...]
Ik vertik het om positief te zijn over spullen die ik bagger vindt.
Het komt er vaak scheef uit, maar als ik iets in de winkel waar ik werk echt ronduit kut vindt. Dan raad ik ze liever wat beters aan, maakt niet uit of het duurder of goedkoper is.
Verwijderd
Inderdaad, en dan kijken ze mij boos aan dat ik hun wat baggers verkocht heb.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:07:
[...]
Ik zal het je beter vertellen, dingen die ik kut vindt koop ik niet eens in...... laat staan verkopen met mooie praatjes, komt toch terug als een boemerang.
Maar waarmee verzend jij je spullen?
Verwijderd
TPG, ben onderhand klant van hun dus krijg een beetje korting op de normale prijzenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:11:
[...]
Inderdaad, en dan kijken ze mij boos aan dat ik hun wat baggers verkocht heb.
Maar waarmee verzend jij je spullen?
Verwijderd
zalk doen. morgen begint mijn zoektochtWeezer-DC schreef op 31 oktober 2002 @ 20:15:
[...]
Mum, zo'n IA ben ik ook wel geintreseerd,
kun je me een mailtje sturen als je ze ergens voor en leuk prijsje kan krijgen ?
ik zal alleen wat goedkoper moeten richten deze keer
je hoort nog wel van me.
Verwijderd
*verzondenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:13:
[...]
TPG, ben onderhand klant van hun dus krijg een beetje korting op de normale prijzen
Wordt weer op zwart zaad leven aan het einde van de maand

Verwijderd
Jaja was ff weg, ben nu watermerk aan het toevoegen en dan kan je kijken hoor
/edit
kijk maar eens naar de silver 45cm kabel
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:32:
[...]
Jaja was ff weg, ben nu watermerk aan het toevoegen en dan kan je kijken hoor
/edit
kijk maar eens naar de silver 45cm kabel
ik heb net even teruggezocht naar de einddatum van deze "IA", ik zie dat dat over 2 weken is. Ik zal binnenkort dus mijn bestelling ook doorvoeren
Hey Nitraat ik heb 1 mailtje van je gehad voor bestelling nr. 24Macadoshis schreef op 31 oktober 2002 @ 23:01:
[...]
Dus voor wat geldt er voor mij???
Ik heb de eerste al gehad....
Dus kan er nu nog 2 verwachten......!!??
Het probleem was dat mijn hersens nog niet aan stonden

Nou heb ik die 2e al betaald (met gegevens op de website die je krijgt als je een bestelling doet), maar nog geen mailtje over ontvangen dat die gecontroleerd is....
Ik kreeg zo'n mailtje dat bestelling nr 24 gecheckt is en dat ik het geld kan storten, maar de gegevens komen niet goed over dus ik kan er niets mee...
Eigenlijk wou ik maar 2 fans + 2 fan grills, maar ik heb me bedacht - > Ik WIL gewoon BEIDE bestellingen hebben.. dus nr. 24 en 25
Als je nou effe de gevens naar me mailt zodat ik betslling nr 24 kan betalen dan doe ik dat..
Ken je checken of bestelling nr. 25 goed is en of je het geld al binnen heb (ik wete niet hoe lange tijd er tussen ABN-AMRO en de rabobank zit)
Ik hoop dat je het allemaal nog ken volgen en dat ik binnenkort 2 keer 2 fans met blauwe LEDjes en 2 keer 2 fan grills heb....... Sorry voor de "rotzooi"
Dus als je me effe
Verwijderd
Bah das ff zuur. Ik had gezien dat je 2x besteld had en had de laatste weggegooid aangezien je toch het zelfde bestelde. N 25 is nu ingepikt door iemand die onder rembours wou bestellen. Maar goed ik weet dat NR 25 van jou afkomstig is geen probleem dus met het afhandelen. Ik heb je bestelling van NR 24 aangepast dus als je extra stort ovv van je naam en nr 24 dan komt het wel goed.Macadoshis schreef op 01 november 2002 @ 09:45:
[...]
Hey Nitraat ik heb 1 mailtje van je gehad voor bestelling nr. 24
Het probleem was dat mijn hersens nog niet aan stondenen heb een 2 (precies dezelfde bestelling) geplaatst... nr 25
Nou heb ik die 2e al betaald (met gegevens op de website die je krijgt als je een bestelling doet), maar nog geen mailtje over ontvangen dat die gecontroleerd is....
Ik kreeg zo'n mailtje dat bestelling nr 24 gecheckt is en dat ik het geld kan storten, maar de gegevens komen niet goed over dus ik kan er niets mee...
Eigenlijk wou ik maar 2 fans + 2 fan grills, maar ik heb me bedacht - > Ik WIL gewoon BEIDE bestellingen hebben.. dus nr. 24 en 25
Als je nou effe de gevens naar me mailt zodat ik betslling nr 24 kan betalen dan doe ik dat..
Ken je checken of bestelling nr. 25 goed is en of je het geld al binnen heb (ik wete niet hoe lange tijd er tussen ABN-AMRO en de rabobank zit)
Ik hoop dat je het allemaal nog ken volgen en dat ik binnenkort 2 keer 2 fans met blauwe LEDjes en 2 keer 2 fan grills heb....... Sorry voor de "rotzooi"
Dus als je me effe
dan hebben ze hopelijk wel de serves dat als je er nie bent, dat je het daarna gewoon kan ophalen op het postkantoor?Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:13:
[...]
TPG, ben onderhand klant van hun dus krijg een beetje korting op de normale prijzen
want toen ik een tft had besteld moest je PERSE thuis zijn, en dat gaat nogal moeilijk als je iedere dag pas om 1530 of later thuis bent
en heb je jou leuke spulletjes ook nog met kerst?
(dus neit dat jou prijzen en winkel maar tijdelijk is???? )
anders dwing je me om het nu te bestellen... en dat vind mijn bankrekening niet leuk
Verwijderd
Zoals eerder vermeld zullen de prijzen na deze actie licht stijgen. dan hebben we het over 50 cent tot 1 Euro. Als de TPG langs komt hoef je nooit persee thusi te zijn. Als ze aanbellen en jebent er niet dan komen ze gewoon nog een keertje en als je er dan niet bent mag je naar het postkantoor komen. Luie postbodes brengen het maar 1x en gaan dan gelijk naar het postkantoor. JE kan het dus ALTIJD afhalen aan de balie.ixl85 schreef op 01 november 2002 @ 11:42:
[...]
dan hebben ze hopelijk wel de serves dat als je er nie bent, dat je het daarna gewoon kan ophalen op het postkantoor?
want toen ik een tft had besteld moest je PERSE thuis zijn, en dat gaat nogal moeilijk als je iedere dag pas om 1530 of later thuis bent
en heb je jou leuke spulletjes ook nog met kerst?
(dus neit dat jou prijzen en winkel maar tijdelijk is???? )
anders dwing je me om het nu te bestellen... en dat vind mijn bankrekening niet leuk![]()
Ik geloof dat er iets nog niet helemaal naar behoren werktHieronder vindt u onze bankgegevens en het bedrag wat u over dient te schrijven.
Gegevens: %shop_name% , te Zaandam
Rekeningnummer: %shop_reknum%
Bedrag: EUR 36,50

(Ik heb het niet over de prijs hoor
Verwijderd
Ja had ik net doorgekregen, heb het gelijk maar even verbeterd, wil je er nog eentje?Bezzerk schreef op 01 november 2002 @ 12:09:
Goedkeuringsmailtje:
[...]
Ik geloof dat er iets nog niet helemaal naar behoren werkt![]()
(Ik heb het niet over de prijs hoor)
[edit]
Zo het was even een berg klikwerk, maar iedereen heeft nu weer een kloppende bevestiging ontvangen.
Maareh dat zal mijn rekening NIET leuk vinden. KLOTE wanneer komt dat salaris nou!
Wèh zedde gij??
En speed control kun je met behulp van een potmeter zelf de snelheid instellem
Wèh zedde gij??
Verwijderd
wil ik ook wel weten eik.._ferry_ schreef op 01 november 2002 @ 14:33:
en ken je de termal control (= een ntc?) niet gewoon vervangen door een potmeter?? heb je ook zelf instelbare snelheid.
Die Termal Control is waarschijnlijk gewoon een weerstand nl.
Verwijderd
De temp sensor kan je hangen waar je maar wilt, mits je kabels lang genoeg zijn natuurlijkTimrek schreef op 01 november 2002 @ 12:39:
Ok, maar waar moet die thermal sensor zitten, en op welke temperatuur regelt hij af?
Hij regelt tussen 2000 en 2500 rpm welke temp daarbij hoort is helaas niet in de specs terug te vinden. Ik heb een beetje zitten spelen met dat ding en ik gok dat de rage tussen de 20 en 40 graden ligt.
bla?
tuurlijk, alleen is het geen echte IA. Je kan dingen bestellen op www.powerparts.nl (voor 2 weken, daarna wordt de prijs iets omhoog gegooid, en dan blijven de prijzen zo. daarna kan je nog steeds bestellen, maar dan is het wat duurder).Q-bone schreef op 01 november 2002 @ 18:30:
hebben we nou al een inkoopactie of hoe zit dat noui do not get i anymore
Verwijderd
NITRAAT, zijn die CCFLs met een invertor met 2 aansluitingen, of met 1tje? ik heb nog een CCFL gekregen, maar dan ook alleen maar de CCFL, niet de invertor ofzo..die wilde ie zelf houden..
dus zijn ze met i CCFL aansluiting of 2?
-edit- effe GOED gelezen... geintegreerde convertor..

-edit2- besteld, en BETAALD
Gefeliciteerd hoorVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 14:18:
yeah baby! ik heb cash gevondenhahaah dacht dat ik low on valuta was .. ikke meteen bestellen!!! :D:D:D JOEPIE!!
NITRAAT, zijn die CCFLs met een invertor met 2 aansluitingen, of met 1tje? ik heb nog een CCFL gekregen, maar dan ook alleen maar de CCFL, niet de invertor ofzo..die wilde ie zelf houden..
dus zijn ze met i CCFL aansluiting of 2?
-edit- effe GOED gelezen... geintegreerde convertor..-edit-
-edit2- besteld, en BETAALD![]()
hehehe een par fans en screws
-edit2-
En jij natuurlijk ook Nitraat
Verwijderd
thanks!
Verwijderd
Zodra je betaling ontvangen is zal ik deze controleren. Je krijgt nog bericht van me.Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 00:19:
Nitraat, ik heb teveel betaald.. kun jij uitzoeken of dit klopt, en mij effe contacteren? Factuurnummer: 2002_00035
thanks!
P.S. bij problemen is een mailtje makkelijker. Contact info staat op de website....
Verwijderd
jah sorry, maar zat effe makkelijk te doenVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 11:50:
[...]
Zodra je betaling ontvangen is zal ik deze controleren. Je krijgt nog bericht van me.
P.S. bij problemen is een mailtje makkelijker. Contact info staat op de website....
Verwijderd
moeilijk hè, het topic lezenVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 12:44:
nja, als er een IA komt, COUNT ME IN.... kan er dan mischien iets geregeld worden voor de belgen onder ons *kuch* zoals op de IA van de leds???

Verwijderd

ik kan nog altijd niet geloven da ik zoooo stom ben..
die blauw met rode fan... is dat een beetje fel?
want die blauwe fans zien er veel feller uit....
en kan je dat termal ding ook uitzetten? dat ie gewoon constant op 1 bepaalde speed blijft draaien? (want dat scheelt dat weer 5 euro

(en krijg je ook nog zilvere thumbscrews???)
en ik heb voor mijn dvd en writer toch ook gewoon de ata133 kabels nodig?
Verwijderd
Effe nieuw topic maken, waarin dan ook wat duidelijker is dat het over NITRAAT zijn powerparts shop aanbieding gaat misschien? ook wat duidelijker voor nieuwe mensen. dit huidige topic begint namelijk met de IA, en eindigt in andere verhaal..Solosmots schreef op 04 november 2002 @ 13:26:
Maybe dit topic dicht doen omdat het toch niet meer relevant is ? Een echte IA komt er niet meer dus...
En een topic over nitraat ze shop lijkt mij niet handig,
daar is mail voor, en zoals hij zelf al zei wil hij dat ook liever !
Verwijderd
nah t gaat toch wel een beetje over een goedkopere inkoop...achtig..iets.. en er zijn nog wel vrage..al zie ik hier nog maar bar weinig mensen posten inderdaad..Weezer-DC schreef op 04 november 2002 @ 15:34:
FF slotje aanvragen dan ???
En een topic over nitraat ze shop lijkt mij niet handig,
daar is mail voor, en zoals hij zelf al zei wil hij dat ook liever !
nah volgens mij kunnen we hier wel een slotje op doen.
Verwijderd
Verwijderd
PS kabels zijn wel binnen vernam ik zojuist
Verwijderd
jah nah ik dacht omdat er bijna niemand meer post, en er al sprake was van slotje.. maargoedVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 14:24:
Nou ja dood lopen valt toch wel mee, heb net een lading betalingen mogen ontvangen, dus ik ga maar inpakken
succes met inpakken, maar je hebt het iig wel makkelijker dan spacy en piksa
-effe tussendoor- heb je mijn bestelling ingepakt? ben zo benieuwd!!
Verwijderd
Kan me niet herinneren dat ik zei dat je fans onderweg warenVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 14:28:
ZIjn mijn fans al onderweg?? Je zei van wel maar tot op heden niets....
PS kabels zijn wel binnen vernam ik zojuist
mij anders wel
respect tha DON Don's SPECS
Verwijderd
Je bestelling wordt nu ingepaktVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 15:11:
[...]
jah nah ik dacht omdat er bijna niemand meer post, en er al sprake was van slotje.. maargoed![]()
succes met inpakken, maar je hebt het iig wel makkelijker dan spacy en piksa![]()
-effe tussendoor- heb je mijn bestelling ingepakt? ben zo benieuwd!!hehe
Verwijderd
Geprobeerd te mailen, maar je mail doet het niet, dan maar zo:ixl85 schreef op 04 november 2002 @ 13:52:
hey nitraat...
die blauw met rode fan... is dat een beetje fel?
want die blauwe fans zien er veel feller uit....
en kan je dat termal ding ook uitzetten? dat ie gewoon constant op 1 bepaalde speed blijft draaien? (want dat scheelt dat weer 5 euroen je hebt geen rood met blauw met speedcontrol
(en krijg je ook nog zilvere thumbscrews???)
en ik heb voor mijn dvd en writer toch ook gewoon de ata133 kabels nodig?
Hoi,
ik was een weekendje weg, vandaar weinig berichten van mijn kant. Ik was net de draad
door aan het lezen. De blauw met rode fans zijn iets minder fel dan de blauwe. Dit komt
omdat de licht intensiteit van rode leds een stuk lager is, dus is de lichtsterkte van de
blauwe fans ook een beetje afgeknepen om de kleuren in balans te houden. De thermal
controle is niets mieer dan een thermische weerstand die kan je van het stroomdraadje los
knippen en vervolgens de draadjes met elkaar vebinden zodat het weerstandje er niet meer
tussen zit. Dan draait de fan continu 2500 rpm. Rood blauwe fans met speedcontrole zijn
helaas niet leverbaar aangezien deze van een andere leverancier zijn dan de rood blauwe.
Ook voor oude writers etc kan je een ATA 133 kabel gebruiken.
Zilvere thumbscrews ed worden nog toegevoegd aan het assortiment, maar zullen nog niet op
korte termijn leverbaar zijn.
misschien ook maar eens aanschaffen
Verwijderd
ik kreeg ook al een mailtje binnen. ik denk dat ik je shoppie onbewust onderschatte. je shoppie is toppie!Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 15:31:
[...]
Je bestelling wordt nu ingepaktIk heb je betaling ook even gecontrolleerd en je hebt IDD teveel betaald. Restant wordt gelijk even teruggestort.
thanks! enne, als je het nog niet teruggestort hebt, mag je wel die paar euroos houwe hoor
Verwijderd
TNX voor het aanbod, maar overboeking is als al een feit. Voor de rest zou ik zeggen bedankt voor je lof, vooral de blije reacties van tweakers die hun spullen hebben ontvangen doen me er weer aan denken waar ik het voor doe + dat eigen baas zijn heel leuk is maar niet goed is voor je nachtrustVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 16:25:
[...]
ik kreeg ook al een mailtje binnen. ik denk dat ik je shoppie onbewust onderschatte. je shoppie is toppie!
thanks! enne, als je het nog niet teruggestort hebt, mag je wel die paar euroos houwe hoor
Verwijderd
Hehehe nee dat zal wel niet inderdaad.. mm kan niet wachten gewoon. vandaag of morgen de fans binnenVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 00:01:
TNX voor het aanbod, maar overboeking is als al een feit. Voor de rest zou ik zeggen bedankt voor je lof, vooral de blije reacties van tweakers die hun spullen hebben ontvangen doen me er weer aan denken waar ik het voor doe + dat eigen baas zijn heel leuk is maar niet goed is voor je nachtrust
Verwijderd
Welk mailadres? Ik zie namelijk geen mail.....Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 11:04:
Nitraat check je mail, troubles
Verwijderd
jep heb hem even lezenVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 11:09:
products@ nu wel?
[edit] bericht gestuurd
Even een update over de blauw met rode fans.
Mocht je denken dat ze het niet goed doen of iets dergelijks. Ze hebben even 1 a 2 minutjes nodig om op te warmen. Dus ze beginnen heel flauw om daarna feller te worden.
De blauwe fans hebben dit niet, die beginnen gelijk op volle sterkte.
Verwijderd
Ja Thanx
Ik heb ook nog wat pics ervan, sjek mijn site maar daarvoor (hoge reso..).
Verwijderd
De weerstand van de fasn valt best mee, alleen vergeet niet dat als ze in je case hangen dat ze een stuk warmere lucht te verduren krijgen......
Naja ik regel ze toch met PWM, das veel leuker
Verwijderd
Ik zat al te twijfelenVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 12:09:
Eh klein denkfoutje als ze warm worden dan wordt de weerstand juist lager. Bij een gewone kabel zou je gelijk hebben, maar niet met deze tempsensor
Verwijderd
Och ja kan gebeuren heSolosmots schreef op 07 november 2002 @ 13:04:
Ja idd das helemaal waar.
[...]
Ik zat al te twijfelen

En met die andere grote IA zal er ook een aantal mensen ergens anders gaan orderen..
Verwijderd
Tja ik snap het niet hoor. Moeilijk doen om spul uti de USA hier te krijgen terwijl het in NL gewoon te koop isSolosmots schreef op 07 november 2002 @ 22:48:
Helaas, ik heb ze al
En met die andere grote IA zal er ook een aantal mensen ergens anders gaan orderen..
hmmm, heb wel animo, heb alleen nog niet besteldVerwijderd schreef op 07 November 2002 @ 22:44:
[...]
Och ja kan gebeuren heMaar ik geloof dat het een beetje dood bloed hier he. Niet veel animo voo rounded kabels
Gaat allen daar kopen,
en als je al bij nitraat had besteld (net als ik
Dan bestel je daar toch nog wat meer
Wèh zedde gij??
Verwijderd
Mara dan zie ik toch weer iemand die zich een fanadapter aan laat naaien voor 9 euro terwijl precies de zelfde bij mij 5 euro was
Verwijderd
haha interne spamHavocnl schreef op 09 november 2002 @ 14:29:
Bij [IA] Mega Inkoopaktie 67 produkten kun je gewone crystal clear fans kopen zonder ledjes erin voor maar 4 euro.
Gaat allen daar kopen,
en als je al bij nitraat had besteld (net als ik)
Dan bestel je daar toch nog wat meer
Verwijderd